سروران گرامی لطفا توجه کنید

به دلیل درخواست های خیلی زیاد شما بزرگواران لطفا برای مشاوره رایگان و یا هر امری در مورد ویزای شینگن و یا وقت سفارت خواهشمندیم ابتدا در تلگرام یا واتس آپ سوالات و مشاوره ی خود را بگیرید و در صورتی که خدمات شما را بتوانیم انجام بدهیم در ساعتی که وقت ملاقات با کارشناس مربوط داده شده حتما تشریف بیاورید و در صورتی که در زمان مشخص شده تشریف نیاوردید وقت ملاقات جدید بگیرید .

ویزا بوک در زمینه ی پناهندگی هیچ گونه خدماتی ندارد و اطلاعاتی ندارد.لطفا سوال نفرمایید.

آژانس مهاجرتی نگارین الهه ی پرواز با برند ویزابوک تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی میباشد.همچنین قبل قرداد خود حتما استعلام شرکت نگارین الهه ی پرواز را بگیرید و قرارداد با این نام و با اسم مدریت شرکت اقای سید محمد شبری باید تنظیم شود و از سودجویانی که به دنبال کلاه برداری از شما هستن غیر از این نام و یا شماره تماس های ما ارتباط برقرار کردین عواقب کاملا با خود شما هست.

با تشکر

واتس آپ

09015147000

ایمیل

Info@VisaBook.ir

با ما در تماس باشید

 

 

تماس با ما

تمامی خدمات آژانس مهاجرتی ویزابوک تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و زیر نظر سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کشور میباشد.

ویزابوک هیچ گونه خدماتی از قبیل انجام امور پناهندگی ، مشاوره پناهندگی ، خروج غیر قانونی از کشور ، تکمیل نقصی مدارک جهت اخذ ویزا و کلیه خدمات غیر قانونی و خارج از چهارچوب قوانین کشوری را انجام نمیدهد.

شنبه تا چهارشنبه9 صبح الی 5 بعد از ظهر
پنجشنبه 9 صبح الی 2 بعد از ظهر