اخذ ویزای کار نروژ

اخذ ویزای کار نروژ مقاله امروز ویزا بوک به شرح کامل آن پرداخته است

نروژ یک کشور کشوری كوهستانی است که دارای آبدره‌های زیبا و و ابشارهای غیر قابل توصیف می‌باشد. مهم ترین رشته‌ كوه این كشور كوه اسكاندیناوی است كه دارای دره‌های زیبا و عمیق است که یكی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری نروژ می‌باشد. نروژ دارای جزیره‌های فراوانی می‌باشد كه با جنگل‌های انبوه از درخت پوشیده شده است.

جهت اخذ ویزای کار نروژ بصورت کلی قانون برای اخذ پیشنهاد کاری در اتحادیه اروپا ، بدین صورت است که شغل مورد نظر باید در سایت کاریابی اتحادیه اروپا به مدت 3 ماه آگهی گردد. در همین زمان ،اگر هیچ داوطلبی از 28 کشور عضو این اتحادیه و همچنین دانشجویانی که تحصیل آنها به پایان رسیده است و مجوز کار را دارند جهت قبول این شغل اقدام نکردند،در این زمان،سازمان ها می توانند نیروهای مورد نظر خود را از خارج این اتحادیه،به خدمت بگیرند

اخذ ویزای کاری نروژ اقدام نمایید، ابتدا باید یک کارفرما در نروژ پیشنهاد شغلی داده باشد و شما به عنوان نیروی ماهر کاری و یا نیروی متخصص دعوت به عمل آورده باشد و مدارک لازم در این مورد را نیز به اداره مهاجرت نروژ ارسال کرده باشد، تا بتواند مجوزهای لازم را دریافت کند. حالا منظور از مجوز لازم این است که اداره مهاجرت را قانع کرده باشد که ابتدا این شغل را در داخل نروژ و سپس در اتحادیه اروپا آگهی کرده است و موفق نشده است نیروی کاری مناسب شغل را بیابد و یا هیچ کسی از داخل نروژ و یا از اتحادیه اروپا قادر به انجام وظایف آن شغل نمیباشد، که در این صورت اداره مهاجرت مجوز لازم را صادر مینماید.

پس از صادر شدن مجوز لازم جهت اخذ ویزای کار نروژ شخص باید مدارک هویتی و مدارک تحصیلی و مدارک سابقه کاری و همینطور مدارک هویتی همراهان خود را به سفارت ارائه نماید تا ویزای کاری وی صادر شود. بدیهی است اخذ ویزای کاری دشوار میباشد به این علت که به آسانی نمیتوان کارفرمایی را در نروژ یافت که برای شغل مورد نظرش شخصی را خارج از اتحادیه اروپا در نظر بگیرد شاید بهترین راه  اخذ ویزای کاری نروژ این است که ابتدا شخص با روش دیگری مانند تحصیل وارد نروژ  و و در جهت اخذ ویزای تحصیلی  برآمده و پذیرش  از دانشگاه نروژ را گرفته باشد و سپس به اخذ ویزای کاری نروژ مبادرت نماید.

 

ویزای جست و جوی کار

شما به طور معمول باید یک پیشنهاد کاری برای اخذ اقامت نروژ داشته باشید اما برای متقاضیانی که نیروی کار متخصص به شما می روند مورد استثنائی در نظر گرفته شده است. اگر شمابه دنبال کار  هستید که در نروژ فارغ التحصیل شده یا یک پژوهشگر و محقق باشید می توانید از ویزای جست و جوی کار استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید