سفر به مناطق دیدنی و خوش آب و هوای اروپا با هزینه اندک

سفر به مناطق دیدنی و خوش آب و هوای اروپا با هزینه اندک


مناطق دیدنی و خوش آب و هوای اروپا بیشتر در فصل تابستان در هر قسمت از اين قاره به چشم می خورد. اما فصل شلوغي براي سفر به اروپا است. همچنين، قيمت هتل ها و مسافرخانه ها در اين فصل  بيشتر از هر فصل ديگري است.

زمستان، به معناي ساده تر، فصل انجماد و روز هاي كوتاه در اروپاست و هوا در همه ي كشور هاي اين قاره بسيار سرد است. قيمت ها در فصل زمستان، بسيار مناسب تر از تابستان است ولي شما نمي توانيد از همه ي جاذبه هاي توريستي بهره ببريد.

بهار و پاييز نیز بهترين زمان براي سفر به اروپاست. شلوغي كمتر و قيمت هاي بهتر، از مزيت هاي اين فصل هاست.در اين فصل ها هوا بسيار گرم و بسيار سرد نيست و مي توانيد سفر خوبي را تجربه كنيد.

از نظر مناطق دیدنی و خوش آب و هوای اروپا می توان به کراکف لهستان اشاره کرد که در مقایسه با دیگر شهرهای اروپا باید گفت که یکی از شهرهای ارزان اروپا برای سفر محسوب می شود. شهری که هم می توایند از قسمت های قدیمی و تاریخی اش دیدن کنید و یک سفر فرهنگی داشته باشید و هم در عین حال فقط با روزی ۲۵ دلار یک روزتان را در آن بگذرانید. این شهر که در نزدیکی مرز جمهوری چک واقع شده است به خاطر سازه های قرون وسطایی و فرهنگی غنی ای که هنوز هم به خوبی توانسته آن را حفظ کند، شهره است.

مناطق دیدنی و خوش آب و هوای اروپا که هزینه سفر به آنها اندک می باشد شامل موارد زیر است:

1-کشور بولیوی

این کشور دارای جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری است. این کشور ارزان قیمت به شما امکان را می‌‌دهد تا با هزینه­‌ی بسیار کم بتوانید به آن سفر کنید. شما می‌توانید با کمتر از ۲۰ دلار در روز جای مناسبی برای اسکان بیابید، غذا بخورید و از حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

 

2-بندر کراچی
بزرگترین شهر پاکستان، ارزانترین شهر توریستی دنیا نام گرفته است. کراچی ارزان ترین شهر دنیاست.

 

3-تیرانا پایتخت آلبانی
این کشور اروپایی، 421 هزار نفر جمعیت دارد. در این شهر قیمت یک فنجان قهوه 2 دلار است، ارزان تر از تهران … در حالی که در لندن شما باید برای یک فنجان قهوه 5 دلار بدهید، در تیرانا با بلیت 5 دلاری به سینما می روید اما در لندن 20 دلار باید بدهید، این شهر در رده دهم شهرهای ارزان دنیا قرار دارد.

 

4- لیسبون Lisbon

مرکز پرتغال هرچیزی را که شما از اروپا انتظار دارید با هزینه های کم به شما ارائه می دهد. می توانید در یک هتل درجه یک اقامت کنید و در رستوران های خوب بدون نگرانی از هزینه غذایتان را میل کنید.

 

5- دوبرونیک Dubrovnik

دوبرونیک یک شهر تاریخی در ساحل دریای آدریاتیک و در جنوب کرواسی واقع شده است. این بندر مروارید آدریاتیک لقب گرفته و یکی از مراکز توریستی مهم کرواسی می‌باشد. سفر به دوبرونیک واقعا مقرون به صرفه است و سفری به یادماندنی بدون داشتن نگرانی از هزینه ها را برایتان رقم خواهد زد

 

6- تسالونیکی Thessaloniki

تسالونیکی، شهر دوم یونان، یکی از مقاصد توریستی برتر یونان به شمار می رود. این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. نرخ هتل و اقامت در این شهر بسیار مقرون به صرفه است.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید