ویزای شینگن تضمینی فوری

ویزای شینگن تضمینی فوری


ویزای شینگن تضمینی این روزهادر تبلیغات زیادی این کلمات را میبینید مخصوصا اگه مسافر اروپا باشید به طور حتم چندین بار این جملات را دیده اید . ویزای شینگن تضمینی به ویزایی گفته میشود که شخص یا ازانسی که با اون در ارتباط هستید تضمین صد در صد میکند که برای شما ویزا میگیرین و هیچگونه بهونه ای قابل قبول نیست در این زمینه و هزینه ی این نوع از ویزا بین 15ملیون تومان تا 50ملیون تومن میباشد و خیلی از ازانس ها حتی دیده شده برای انگلیس رقم های بیشتری هم دریافت کرده اند.

توجه داشته باشید حتما قبل از دادن وجه نقد به اشخاص یا ازانسها حتما قرارداد سفت و محکمی ببندید.

قرار داد ویزای شینگن

قراداد ویزای شینگن تضمینی باید به این صورت باشد که شما یا باید بخشی از مبلغ کار را در زمان قرارداد پرداخت کنید یا باید کل پول را در زمان گرفتن ویزا تحویل بدهید که این نوع کار بستگی به اعتبار دفتری که برای شما کار میکند و همچنین نوع درخواست شما مختلف هست که اون شرکت برای اینکه مطعمن شود بعد از انجام کار شما هزینه های انجام شده را در مورد ویزا پرداخت میکنید یک سری قوانین و تبصره میزارد.و از شما ضمانت میخواهد که در صورت کنسل شدن از طرف شما ضرر زیادی متحمل نشود.

مدارک مورد نیاز برای ویزای شینگن تضمینی

در بیشتر موارد در مورد ویزای شینگن تضمینی باید دید که کسی که درخواست ویزا میدهد در چه جایگاهی دارد و چه مدارکی تا به حال گرفته است به عنوان مثال یک خانوم ۱۶ ساله با یک اقای ۲۹ ساله خیلی فرق میکند مدارکی که نیاز دارن و باید دید هدف از سفر چیست و ویزای وان وی one way visa  درخواست دارن یا نه . این قضیه رفتن یک طرفه خیلی مهم هست و جوری اعتبار یک شرکت هست و درخواست کننده در صورتی که شرکت را مطلع کند بسیار بسیار در حق خودش کار درستی انجام داده.

ولی در کا مدارکی که باید برای ویزای شینگن برای شما به صورت قانونی اماده کنند

مدارک شغلی دعوت نامه معتبر گردش حساب و تمکن مالی رزرواسیون های پرواز و هتل و گرفتن بیمه ترجمه مدارک تور و در صورت نیاز ضمانت بازگشت و اخذ تور میباشد

همچنین میتوانید از این صفحه بازدید کنید در مورد مدارک ویزای شینگن توضیح داده شده است و این صفحه در مورد گرفتن ویزای شینگن توضیحات کاملی داده شده است

ویزای شینگن تضمینی چقدر زمان میبرد ؟ و چه تفاوتی ویزای تضمینی با ویزای فوری دارد ؟

ویزای شینگن تضمینی بنا به داشتن مدارک شما ممکن هست بین ۱ ماه تا ۵ ماه زمان ببرد زیرا تمامی مدارک باید به صورت قانونی و درست تکمیل شود و ویزابوک در مورد مدارک جعلی برای ویزای شینگن اطلاعاتی ندارد لطفا در این مورد سوال نکنید.

تفاوت ویزای شینگن تضمینی و ویزای فوری در این است که شما مدارکتون تقریبا کامل هست و نقصی مدارک دارید با گرفتن وقت سفارت فوری میتوان ویزای شما رو زودتر حاصر کرد و یک ماه ویزای خود را دریافت میکنید و نقصی مدارک شینگن را برای شما حل خواهد کرد کارگزاری که درخواست انجام ویزا را داده اید.

هزینه ی ویزای شینگن تضمینی چقدر است ؟ هزینه ی ویزای شینگن فوری و سریع چقدر است ؟

هزینه ی ویزای شینگن تضمینی باز هم بستگی به عوامل زیادی دارد یکی از عموال ان اعتبار شرکتی هست که دارد برای شما کار میکند همچنین مدارک شما هم بی تاثیر نیست در این زمینه میتوانید هزینه ویزای شینگن ویزابوک را در صفحه ی پکیج های ویزا شینگن مشاهده کنید. همپنین در صورتی که مدارک شما کامل باشد و وقت سفارت فوری نیاز دارین برای هر کشور میتوانید در بخش تماس با ما  یا در تلگرام با ایدی visa_book@ تماس حاصل بفرمایید.

سخن پایانی در مورد ویزای شینگن تضمینی

گرفتن ویزای شینگن کار تخصصی هست و در صورتی که به کارگزاری میسپارید حتما مطمعن شوید که اعتبار دارد یا خیر همچنین میتوانید در صفحه ی چگونه ویزای شینگن بگیرم تمامی مراحل اخذ ویزا را مرحله به مرحله یاد بکرید و هر سوالی داشتید به صورت رایکان از کارشناس های ما بپرسید. ویزا بوک همیشه همراه شماست.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید