ویزای توریستی سوئد |اخذ ویزای توریستی سوئد |انواع ویزای سوئد | قیمت ویزای سوئد |شرط دریافت ویزای سوئد

 

ویزای توریستی سوئد مقاله امروز ویزا بوک برای عاشقان مهاجرت به سوئد است کشور سوئد با جمعیتی حدود 10 میلیون نفر که حدودا 8 میلیون آن را سوئدی ها و مابقی را مهاجرین تشکیل داده اند، ششمین کشور اروپا با احتساب روسیه و ترکیه می باشد.

مقاله ی به روز شده و کاملتر را در  اینجا بخوانید 

مراحل دریافت ویزای سوئد

– فرد دعوت کننده :

مهم ترین نکته فرم است که Invitation نام دارد که باید از طریق فرد دعوت کننده تکمیل و ارسال شود. فرم دعوتنامه در سایت اداره مهاجرت کشور سوئد قرار دارد که امردم می توانند بصورت آنلاین تهیه و چاپ کنند. در فرم دعوت نامه اطلاعاتی مرتبط با مشخصات فردی، نسبیت و دلیل سفر پرسیده شده که باید اطلاعات لازمه در آن درج شود. در کنار فرم دعوت نامه نیازمند  person Bevis می باشند که این فرم از اداره مالیات تهیه و باید تکمیل شود.

2- مراحلی توسط خود شخص یا اشخاص بازدید کننده صورت می گیرد.

بصورت کلی برای اخذ ویزای توریستی سوئد متقاضی می بایست کنسولگری و یا سفارت کشور مورد نظر را متقاعد سازد که پس از ورود فبه کشور، به طور حتمی به کشور خود باز خواهد گشت.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای توریستی سوئد

1- مدارک شناسایی نظیر پاسپورت.

2-شناسنامه و ترجمه های آن.

3- نامه های بانکی.

4- اسناد مالکیت منزل یا زمین.

5- نامه های کاری فرد که نشان از اشتغال وی در موقعیت خاص شغلی را دارد.

6 نامه اشتغال متقاضی به تحصیل در دانشگاههای ایران شانس خود را جهت اخذ ویزای توریستی کشور سوئد، افزایش دهند.

7-دعوتنامه

پارامترهایی که اخد ویزای توریستی سوئد را بیشتر میکند

  1. احراز شرایط فوق مثل نامه حساب، بانکی، اسناد ملکی و دیگر مدارک مورد نیاز، به صورت انفرادی شانس اخد ویزا را بیشتر میکند تا به صورت خانوادگی که در اینصورت شانس کمتری خواهن داشت
  2. پارامتر دیگری که می تواند شانس افراد را در جهت اخذ ویزای توریستی سوئد افزایش دهد، حضور یک فرد از اقوام درجه یک فرد نظیر پدر، مادر، برادر، خواهر، و … در کشور سوئد است. در این صورت که اگر یکی از اقوام فرد، دعوت نامه ای جهت بازدید وی از ایشان، برای فرد متقاضی ارسال نماید، شانس اخذ ویزای توریستی کشور سوئد برای فرد افزایش می یابد.

ویزای توریستی سوئد انقدر مهم است که کسی که موفق به اخد ویزای توریستی سوئد میشود مجوز ورود و خروج به همه ی کشورهای حوزه شنگن داده میشود این مطلب بدین معناست که فرد متقاضی ویزای توریستی کشور سوئد می تواند بدون هیچ محدودیتی وارد کشور های دیگر اروپا شود و حتی تمام زمان باقی مانده از ویزای توریستی خود را در کشور دیگری سپری نماید.

ویزاهای توریستی در اقضی نقاط دنیا بصورت ویزاهای  تک وروده (single entry  ) و یا ویزاهای چند وروده ( multiple ) به افراد متقاضی اختصاص می یابند. در سال های اخیر کشور سوئد، همانند دیگر کشورهای حوزه شینگن ویزاهای توریستی خود را بصورت ویزاهای چند وروده به متقاضیان ورود به خاک کشور سوئد از طریق ویزای توریستی ارائه می دهد.

شرایط اقامت سوئد پس از ورود با ویزای توریستی سوئد

افراد می توانند با ورود به کشور سوئد در چند حالت ذیل، شرایط اخذ اقامت سوئد را پس از ورود به کشور سوئد فراهم نمایند.

فرد در مدت حضور خود در سوئد، بتوانند یک فرصت شغلی و یا زمینه کار آفرینی را جهت اخذ اقامت سوئد فراهم آورد تا پس از بازگشت از سوئد بتواند برای انواع دیگر ویزا نظیر ویزای کار و یا ویزای کار و یا اخذ اقامت کار آفرینی اقدام نماید.

کشور سوئد از مناطق دیدنی تا اخذ ویزای توریستی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید