ویزای شینگن مولتی

ویزای شینگن مولتی


  ویزای شینگن مولتی 

 

در مقاله های قبلی به طور کامل در مورد ویزای شینگن صحبت کردیم و به طور کامل توضیحات آن داده شد.

در این مقاله قصد دارم شما را با ویزای شینگن مولتی آشنا کنم و در مورد شرایط اخذ آن توضیح بدهم  واینکه این ویزا برای چه افرادی مناسب می باشد .پس با ویزابوک همراه باشید…

 

 

 

 

  ویزای شینگن مولتی چیست؟

 

 

ویزای شینگن مولتی در حقیقت همان ویزای مولتیپل یا بلند مدت نوع C شینگن که در قبل به آن اشاره کردیم و مدت اعتبار بیش از 6 ماه(یک دو سه و چهار سال) است.

ازآنجایی‌که برای اخذ هرباره ویزای شینگن مجبور به فراهم کردن شرایط، مدارک و … هستیم، شاید دریافت ویزای شینگن مولتیبرای ورود چندباره به حوزه شینگن و اروپا بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

 

برای افرادی که مکرر به حوضه شینگن رفت و آمد دارند بسیار کارآمد است .یکی از دلایل آن،این است که ویزای شینگن مولتی اعتبار پاسپورت را بالا میبرد و افرادی که مرتب به محدوده شینگن رفت وآمد دارند هر بار هزینه های زیادی بابت ترجمه و تکمیل مدارک خواهند داشت که با دارا بودن ویزای مولتی بلند مدت این هزینه ها را یک مرتبه پرداخت می کنند.

نکته مثبت دیگر ویزای شینگن مولتی بلند مدت برای افرادیست که قصد اقامت شنگن را دارند و با ورود و خروج بالا قادر به رسیدگی به امور مربوط به اقامت نخواهند بود و با ویزای مولتیپل میتوانند مدت بیشتری را صرف اخذ اقامت کشور مورد نظر خود کنند.

 

 

 

 

  ویزای مولتی شینگن( بلند مدت ) چه مزایایی دارد و برای کدام افراد مناسب است؟

1.صرفه جویی در هزینه ودریافت ویزادر کمترین زمان :

  • هر بار ورود و خروج به محدوده شینگن و کلا سفرهای خارجی نیازمند ترجمه متون و ایجاد پرونده و مدارک مورد نیاز است که شامل هزینه های زیادی می شودو علاوه بر آن هر بار باید برای دریافت وقت سفارت مدتها در انتظار بنشیند که در برخی اوقات به دلیل شرایط روز کشور مورد نظر اصلا ممکن است از سفارت مربوطه رد ویزا شده و کار با تاخیر مواجه شود و مدت زیادی از زمان ارزشمند خودتان را از دست بدهید.

2.سهولت سفرهای اروپایی :

  • بعضی از افراد قصد مهاجرت به اروپا
    را دارند که به ناچار برای انجام این امور باید مرتب در حال رفت و آمد در این مسیر باشند. با داشتن ویزای بلند مدت شینگن دیگر وقتی را برای انجام امور مربوط به گرفتن ویزای مجدد تلف نمیکنند و تمرکز اصلی خود را برای گرفتن اقامت صرف می نمایند.

3. افزایش اعتبار پاسپورت :

  • شاید این نکته را ندانید که با داشتن ویزای بلند مدت شینگن روند دریافت ویزای کشورهای دیگر برایتان بسیار آسان تر خواهد شد و این نوع ویزا را برای افزایش اعتبار پاسپورتشان به کار میگیرند.

 

 

 

شرایط دریافت ویزای شینگن مولتی

 

اگر در سایت سفارت‌ها توضیح واضحی از شرایط اخذ ویزای مولتی داده نشده اما طبق تجربه ی مسافرینمان داشتن مدارک و شرایط زیر (علاوه بر مدارکی که سفارت برای ویزا به‌صورت روتین از متقاضی دریافت می‌کند) کمک بزرگی به اخذ ویزای مولتی شینگن می‌کند.

  • داشتن ویزای قبلی شینگن که مدت‌زمان زیادی از آن نگذشته باشد.
  • دعوت‌نامه معتبر
  • داشتن گردش مالی مناسب
  • ارائه ترجمه سابقه بیمه تأمین اجتماعی قوی
  • تعداد ویزا بالا از سایر کشورها در گذرنامه (سفارت شما را به عنوان مسافر کثیر السفر تشخیص دهد)

برای تکمیل درخواست در فرم  ویزا به موارد زیر توجه کنید:

 بند ۲۴ فرم:

برای یک‌بار ورود گزینه اول single و برای دو بار ورود Two و برای چندین بار ورود گزینه Multiple entries را انتخاب نمایید.

Number of entries re        Single    Multiple    entries Two entries

 بند ۲۵ فرم: 

Duration of the intended stay or transit Indicate number of days

۳۳ Days in 7 Months

به عنوان‌ مثال ۳۰ روز در ۸ ماه، یعنی شما می‌خواهید ۳۰ روز اقامت مفید را در بازه زمانی ۸ ماهه مورداستفاده قرار بدهید. می‌توانید درخواست متغییر بدهید ۴۲ روز در ۷ ماه و …

بند ۲۵ ارتباطی با تاریخ ورود و خروج شما ندارد، مدت اقامت درخواستی شما می‌تواند مدت ۱۴ روز درخواست شود اما برای درخواست مولتی تا سه ماه در یک سال باشد.

برای درخواست ویزای مولتی شینگن می‌توانید بیمه مسافرتی را به‌صورت کوتاه‌مدت هم ارائه بدهید.

تمامی موارد بالا از تجربه مسافرین و کسانی که ویزا مولتی را به‌صورت شخصی دریافت کرده‌اند جمع‌آوری‌شده است و معمولاً شرایط کلی برای متقاضی در نظر گرفته می‌شود و وقتی شخص تقریباً تمامی موارد را در حد قابل قبولی ارائه بدهد و سفارتاز بازگشت شخص به کشورش مطمئن باشد دلیلی برای رد درخواست ویزای مولتی نمی‌ماند.

در صورت هر گونه ابهام  ویا سوال و دریافت و اخذ ویزای شینگن و ویزای مولتی با مشاورین ویزابوک تماس بگیرید .

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید