قیمت ملک در صربستان

قیمت ملک در صربستان که یکی از کشورهای جنوب شرقی اروپاست تقریباً در حد کشور ایران می باشد اما همواره قیمت املاک در تمام دنیا وابسته به عوامل متعددی ست که حتی کوچک ترین اظهار نظری از سوی مسئولین مربوطه، قیمتها را متلاطم خواهد کرد.

مسئولین صربستان با توجه به همین موضوع و همچنین مهم و کلیدی بودن قیمت ملک در صربستان اقدامات مهم و مؤثری را برای متعادل کردن و منطقی کردن قیمتها در تمامی نقاط صربستان نه تنها بلگراد به عنوان پایتخت انجام داده اند.

همین سیاست و تلاش آنها اخیراً قیمت ملک در صربستان را دچار تغییرات زیادی کرده و بازار مسکن و املاک سراسر صربستان را دچار تحول نموده. البته تا حدی قیمتها افزایش یافته است که ممکن است این افزایش قیمت همچنان ادامه داشته باشد.

 

مقایسه قیمت املاک بین ایران و صربستان

اگر بخواهیم مقایسه ای بین قیمت ملک در صربستان و ایران انجام دهیم باید اعتراف کرد که قیمتها در سراسر صربستان در مقایسه با میانگین قیمت املاک در ایران پایین تر است که البته در حال افزایش می باشد که این امر از عوامل زیادی تأثیر گرفته که توریستی بودن، افزایش ورود گردشگران و سایر سیاستها باعث این امر گردیده.

توصیه به هموطنان عزیز برای خرید ملک در صربستان

در اینجا لازم می دانیم به هموطنان ایرانی که تمایل به خرید ملک در صربستان دارند توصیه نماییم هرچه سریعتر این کار را انجام دهند زیرا قطعاً قیمت انواع ملک در صربستان باز هم افزایش خواهد یافت.

همچنین با توجه به افزایش قیمت دلار در ایران، حتماً افزایش قیمت نهایی خرید شما نیز قطعی خواهد بود، هرچند واحد پول صربستان «لاری» ست اما به هرحال تلاطم بازار دلار تأثیر گذار خواهد بود پس دست دست نکرده و سریعاً اقدام کنید.

 

به عنوان مثال اگر بخواهید در شهر بلگراد که از شهرهای مهم صربستان است اقدام به خرید ملک کنید، قیمتها بسیار متغیر است:

قیمتها از حدود 600 دلار برای هر متر مربع تا چیزی حدوداً 1300 دلار هم در برخی محلات و مناطق خاص افزایش می یابد.

قیمت ملک در صربستان متفاوت و متنوع است. گاهی می توانید آپارتمان ها و املاک گوناگونی را در مناطق مختلف به صورت نیمه کاره یا مثلاً 90 درصد پیشرفت ساخت و یا حتی کامل و مبله دریافت کنید که خب قائدتا قیمتها باید تفاوت زیادی داشته باشند. برخی از قیمتها در این زمینه از این قرارند:

 

قیمت انواع ملک در صربستان

  • با توجه به قیمت ملک در صربستان املاکی که عملیات ساخت و آماده سازی آنها تا مرحلۀ سفت کاری پیش رفته تقریباً برای هر متر مربع 550 تا 1000 دلار قیمت خواهند داشت.
  • املاکی که عملیات ساخت و آماده سازی آنها تقریباً تمام شده اما فقط مراحلی باقیمانده، مانند پوشش کف، سفیدکاری، نصب کلید و پریزها، اتصالات شیرآلات. این املاک قیمتی بین 600 تا 1200 دلار برای هر متر مربع خواهند داشت.

 

  • و اما املاکی که کاملاً آماده و برای سکونت حاضر و محیاست و به صورت مبله تحویل می شود ( البته مبله بودن در برخی موارد قطعی نیست ). این نوع از املاک با قیمتی بین 750 تا 1800 دلار برای هر متر مربع قابل خریداری و سکونت می باشد.

 

باید گفت: طبق قوانین داخلی صربستان اگر اقدام به خرید خودرو، یا زمین یا هر ملکی دیگری کنید، حتی اگر کارت اقامت صربستان را هم نداشته باشید سند مالکیت کاملاً و صد در صد به نام شما زده می شود.

به هر حال توصیه دوستانه ما باز هم این است که برای خرید هر نوع ملکی در صربستان زمان را از دست نداده و هم اکنون اقدام کنید. قیمتها رو به افزایش است.

 

 

13 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید