ویزای شینگن جعلی

ویزای شینگن جعلی


در مقاله های قبل به صورت کامل در مورد ویزای شینگن و اطلاعات کامل در مورد اخذ ویزای شینگن صحبت کردیم .

با زیاد شدن دفاتر و آژانس های صادر کننده ویزا شینگن ، باید مراقب باشید تا در دام کلاهبرداران نیفتید .چون تشخیص ویزای جعلی از اصلی واقعا کار دشواری می باشد. این  بار در ویزابوک قصد داریم تا درمورد ویزای شینگن جعلی ، اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهیم .

 

  مراقب ویزای جعلی شینگن باشید

ویزای شینگن ضوابط و قوانین خاص خودش را دارد که نیازمند یکسری از تجربیات و کمی زیرکی است و هر شخص میتواند شخصا و یا به کمک یک کارگزار به کشور مقصد خود درخواست ویزا کند.

دقت بسیاری برای درخواست اول ویزای شینگن خود داشته باشید و در طول سفرتان از قوانین تخطی نکرده و بیشتر از موعد مقرر ویزای خود اقامت نداشته باشید، چون اگر یک بار از کشور اخراج شوید و یا دستگیر شوید در سوابق شما ضبط شده و دیگر برایتان ویزای شینگن صادر نمی گردد.

مدعیان بسیاری در ایران هستند که خودشون رو صادر کننده ویزای شینگن معرفی میکنند.
باید بدانید که هیچ شخصی، صادر کننده ویزای شینگن نیست و آنها هم درخواست کننده ویزای شینگن محسوب میشوند و به نوعی تسهیل کننده ویزای شینگن هستند.

سودجویان این عرصه با فریب افراد و استفاده از الفاظی همچون ( ما توو سفارت اشنا داریم پول خوب بدی ویزات اوکی میشه، ما راه و چاه دور زدن سیستم ویزارو بلدیم فقط یکم باید هزینه کنی…) مبلغی رو به عنوان پیش پرداخت از شما می گیرند و همون مراحل قانونی رو طی میکنن، اگر ویزا شد که هیچ اگر نشد پیش پرداختتون رو ازدست بدهید .

سیستم VIS به هیچ عنوان راه دور زدن نداره و همه چیز قانونی پیش میره اگر که تصمیم دارید قانونی از کشور خارج بشید بدونین که هیچ راه دور زدنی نیست و اگر هم غیر قانونی میخواید این کارا انجام بدین که بحثش جداس و ریسک بسیار بالای جانی و مالی رو باید متحمل بشید.

مهاجرت با ویزای جعلی

‌ در حالت معمول اگر موفق شوید با ویزای جعلی شینگن از فرودگاههای کشور مبدا ( برای نمونه ایران ) وارد بخش ترانزیت فرودگاههای هلند شده و سپس به فرانسه پرواز کنید , نه در فرودگاههای هلند و نه در فرودگاههای فرانسه انگشت نگاری نمیشوید.

اما اگر پلیس مستقر در فرودگاه ( چه فرودگاههای هلند و چه فرودگاههای فرانسه ) به هر دلیل به اصالت مدارک سفر شما از جمله اصالت گذرنامه یا ویزای ارائه شده توسط شما ظنین شوند میتوانند با دستگاههای انگشت نگاری مستقر در فرودگاه از شما انگشت نگاری بعمل آورده و اصالت ویزای شما را بررسی کنند. پس از اطمینان از ارائه مدارک جعلی سفر پلیس شما را بازداشت کرده و به مقامات قضایی کشور اروپایی مربوطه معرفی خواهید شد.

اگرکه مقامات قضایی کشور اروپایی مربوطه تشخیص بدهند که این کار را بنا به اضطرار و به دلیل عدم امکان خروج قانونی از کشور مبدا برای ارائه درخواست مهاجرت انجام داده اید به شما امکان ارائه درخواست مهاجرت داده خواهد شد. سپس منتظر بررسی این تقاضا خواهید ماند. اگر مقامات کشور اروپایی مربوطه تشخیص دهند که ارائه درخواست مهاجرت توسط شما آشکارا بی اساس است و یا این تقاضا را برای فرار از مجازاتهای قانونی در پی استفاده از مدارک جعلی سفر ارائه داده اید با حکم قضایی به کشور مبدا پرواز ( خارج از حوزه کشورهای امضا کننده پیمان دوبلین ) دیپورت میشوید.

در صورت استفاده از ویزای جعلی شینگن مشمول بازگردانیده شدن به کشور صادر کننده ویزای شینگن برای بررسی مهاجرت نخواهید شد زیرا استفاده از ویزای جعلی به این معناست که اصلا ویزای مورد استفاده توسط شما معتبر نبوده و توسط مقامات ذیصلاح صادر نشده است که بخواهند شما رامشمول این بخش از قانون دوبلین قرار دهند لذا در این حالت مشمول آن بخش از قانون دوبلین خواهید شد که مهاجرانی که از هر طریق غیرقانونی وارد هر کشور اروپایی امضا کننده پیمان دوبلین میشوند برای بررسی تقاضای مهاجرت به اولین کشور اروپایی امن که وارد آن شده اند دیپورت میشوند ( حتی اگر ورود به اولین کشور امن اروپایی فقط ورود به سالن ترانزیت فرودگاههای آن باشد و از سالن ترانزیت نیز خارج نشده باشید ).

تشخیص ویزای جعلی

گاهی ویزای جعلی رو اینقدر خوب چاپ میکنند که حتی زیر نور بنفش هم مثل ویزای واقعی و زمانی که میخواهید وارد کشور مورد نظر بشید معلوم میشود، با توجه به مدرن شدن صنعت چاپ توسط پرینترها و اسکنرهای مدرن چاپ کردن ویزا توسط آدم پرونها راحت است ،بهتره که کسی اگر میخواهد ویزا بگیردخودش گذرنامه رو سفارت ببرد یا بگیرد که مطمئن بشه واقعی یا از طریق افراد مطمئن یا آژانس های مطمئن اقدام کند

درنتیجه بهترین کار استعلام از خود سفارت خانه صادر کننده ویزا می باشد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید