اسپانیا ویزای شینگن اسپانیا

اسپانیا ویزای شینگن اسپانیا


راهنمای سفر به سرزمین ماتادورها، اسپانیا | نگاهی به اسپانیا سرزمین ماتادورها | کیفیت و سطح زندگی در اسپانیا | کیفیت و سطح زندگی در اسپانیا

 

اسپانیا کشوری زیبا، سرسبز و جالب است.شهرهای بارسلونا و مادرید از جمله شهرهای شلوغ و پر جنب و جوش هستند. اسپانیا با کشورهای فرانسه و پرتغال و مراکش همسایه می باشد.

اسپانیا از نظر آب و هوا دارای سه نوع آب و هوا: اقیانوسی، نیمه خشک و مدیترانه ای را شامل می شود. در قسمت شمال این کشورآب و هوا معتدل و در قسمت جنوب و بخش مرکزی نیز آب و هوا مدیترانه ای می باشد، اسپانیا آب و هوای سرد و برفی را ندارد.

 نگاهی به اسپانیا سرزمین ماتادورها

 

نگاهی به اسپانیا سرزمین ماتادورها

مادرید پایتخت و بزرگترین شهر این کشور به حساب می آید. زبان اصلی اسپانیا، زبان اسپانیایی است. واحد پول در اسپانیا یورو می باشد. از لحاظ اقتصادی اسپانیا سالانه  به جذب توریسم اهمیت می دهد و افراد زیادی از شهرهای اسپانیا، به ویژه سواحل مدیترانه دیدن می کنند.

از جمله شهرهای مهم اسپانیا میتوان  از شهرهای : مادرید، بارسلونا، والنسیا، سویا و ساراگوسا نام برد.

 

 

نکاتی که قبل از سفر به اسپانیا

 

بهترین زمان برای سفر به اسپانیا

زمان مناسب برای سفر به این کشور پاییز و بهار است. به جز سواحل آتلانتیک که در این فصل ها بارش باران شدیدی دارد ولی در کل این دو فصل مناسب ترین زمان برای سفر به اسپانیا است.

 

 

اسپانیا دارای بهترین آب و هوای اروپا می‌باشد. به طوری که 320 روز آفتابی در قسمت جنوبی اسپانیا با کمترین میزان بارندگی می‌باشد. همچنین  دارای نقاط کوهستانی باعث ایجاد آب و هوایی متعادل در این منطقه شده است.

 

هزینه زندگی در اسپانیا

هزینه زندگی در  کشور اسپانبا به طور متوسط نسبت به سایر کشورهای اروپایی کمتر است و این موضوع باعث شده که مردم هزینه های خود را در خارج از خانه صرف کنند.

 نگاهی به اسپانیا سرزمین ماتادورها

 

کیفیت و سطح زندگی در اسپانیا

کشور اسپانیا در مقایسه با سایر کشورها ی مدرن اروپایی دارای رفاه اجتماعی و تفریح بیشتری است و مردمی با روحیه شاداب و آرام دارد.

 

Www.visaBook.ir

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید