جاذبه های گردشگری عجیب در اروپا

جاذبه های گردشگری عجیب در اروپا


جاذبه های گردشگری عجیب در اروپا در این مقاله مطالبی ارائه شده است. برای مشاهده مقالات بیشتر در مورد سفر به اروپا با ما همراه باشید و از مطالب متنوع سایت بهره مند شوید.

قاره  اروپا سرشار از جاذبه های گردشگری و مناطق دیدنی زیباست. اما این قاره زیبا و سرسبز جاذبه های خاص و عجیبی نیز دارد که شاید تاکنون در مورد آنها کمتر شنیده باشید. جاذبه های گردشگری عجیب در اروپا همچون موزه اتاق جراحی لندن یا سردابه های کاپوچین که در پالرمو ایتالیا واقع است.

10 جاذبه های گردشگری عجیب در اروپا

Gruselkabinett – برلین آلمان

یکی از جاذبه های گردشگری عجیب در اروپا مکانی است چندش آور! پایگاه ضد حمله هوایی در برلین آلمان در طول جنگ جهانی دوم که امروزه به عنوان موزه پذیرای هزاران نفر توریست در کشور آلمان می باشد. در زیر زمین این پایگاه شاهد سه طبقه هستیم که طبقه بالای آن خانه ای که توسط ارواح تسخیر شده است! داخل آن ماز پیچیده ای قرار دارد و تعدادی هنرپیشه ناگهان از گوشه و کنار تاریک خانه بیرون می پرند و موجب وحشت بازدیدکننده ها می شوند. در طبقه پایین نیز با استفاده از مانکن و آدمک ها روند درمان های وحشیانه و بدوی که در طول جنگ انجام می شده است را به تصویر کشیده اند. زیر زمین این مجموعه برخلاف تصور زیاد ترسناک نیست و فقط نشان می دهد که این پایگاه در طول تاریخ چگونه بوده است.

موزه اتاق جراحی لندن انگلستان

یک اتاق جراحی است که در دهه 1800در اتاق زیر شیروانی یک کلیسا برای آموزش دانشجویان پزشکی ساخته شده است. این مکان در قرن 19 میلادی با تجهیزات جدیدی نوسازی شد. با بالا رفتن از پله ها و وارد شدن به اتاق زیر شیروانی می توانید از نزدیک ملاحظه کنید که قبل از کشف داروی بیهوشی، پزشکان چگونه جراحی خود را انجام می داده اند.

Peristal Singum – برلین آلمان

اینجا نیزی است مکانی است که پر است از ترس و هیجان! همه افراد باید تنها وارد این اتاق تودر تو شوند این مجموعه متشکل از نمایشگاه هنری و ماز زیرزمینی است که باعث ایجاد ترس و دلهره در بازدیدکنندگان می شود. بعد از تهیه بلیط باید صبر کنید اتاق خالی شود تا نوبت به شما برسد. احتمال گم دن در فضایی که کسی نیست به فریادتان برسد کمی ترسناک است. هیچ کسنیست حتی صدای جیغ شما را بشنود. در این مکان هیچگونه تابلوی راهنمایی یافت نمی شود و خودتان باید سعی کنید مسیرتان را پیدا کنید.

موزه جنایات قرون وسطی روتنبرگ اوبدر توبر آلمان

از جاذبه های گردشگری عجیب در اروپا ، موزه جنایات وحشتناک دوران باستان است. در این موزه وسایل شکنجه همچون وسایلی برای تنبیه نانواها برای فروش قرص های بسیار کوچک نان و نحوه استفاده از آنها را از نزدیک می بینید. وسایل اعدام همچون چرخ هایی برای له کردن فرد متهم و مجازات خلافکاران همچون ماسک شرم آور را می توانید ببینید.

Kunstkamera – سنت پترزبورگ – روسیه

مجموعه ای که در زمینه عجیب الخلقه بودن موجودات و از بین بردن ترس مردم از آنها با همت پتر کبیر گردآوری شده است. مواردی که در این موزه قرار دارند هیولا نیستند اما واقعا ترسناک هستند. در این موزه انواع انسان های عجیب همچون استخوان های دوقلوهای به هم چسبیده، روده کوچک شناور در ظزف شیشه ای، کودکی بدون بازو و … را می توان مشاهده کرد.

سردابه های کاپوچین پالرمو ایتالیا

پس از بازدید از این سردابه ها احتمال دیدن کابوس در خواب شبانه بسیار محتمل است! راهب های صومعه کاپوچین در سال 1599 میلادی، کشف کرد با قرار دادن بدن یکی از افراد خود در سردابه صومعه، آن جسد به طور طبیعی مومیایی می شود. این مکان برای افرادی که علاقه به باقی ماندن جسدشان پس از مرگ دارند، یک مکان جذاب شد. جنازه ها را با بهترین لباس هایشان در این سردابه قرار می دادند. در حال حاضر، حدود 8 هزار مومیایی در کنار دیوار در کنار هم به صف کشیده شده اند.

اتاق ادینبورگ ادینبورگ اسکاتلند

محلی که بیشتر از هرجای دیگر در بریتانیا در تسخیر ارواح است! به طوری که گفته می شود این تالارهای زیرزمینی  مورد استفاده بسیاری افراد بوده و قاتلان سریالی قربانی های خود رابه آنجا می برده اند و به قتل می رساندند. بسیاری از گردشگرانی که از این محل دیدن کرده اند ادعا می کنند روح مردی بدون صورت را در آنجا دیده اند که آن را به شیطان توصیف می کنند زیرا هیچ صورتی ندارد و نمی تواند به بازدیدکننده ها لبخند بزند.

گالری دیرین شناسی و آناتومی تطبیقی پاریس فرانسه

هزاران گونه اسکلت و جمجمه از انواع وال و نهنگ های عظیم الجسه، ماستودون ها و … در این گالری نگهداری می شوند. البته مغز و دیگر اندام های دیگر حیوانات نیز در این گالری وجود دارد که بسیار سرگرم کننده و جالب به نظر می رسند.

خانه دنیس سِوِر لندن، انگلستان

خانه ای متعلق به دنیس سور که در سال 1724 میلادی ساخته شده است. خانه ای بزرگ با 10 اتاف خواب که پس از ورود به آن  احساس می کنید به قرن 18 و 19 میلادی پا گذاشته اید. در این خانه همه چیز به قدری طبیعی و زنده است که احساس می کنید صاحب خانه نیز همچنان آنجا حضور دارد؛ شمع ها روشن هستند و غذاها روی میز چیده شده اند و هنوز صداهایی در خانه به گوش می رسند.

Electric Ladyland – نخستین موزه هنر فلورسنت آمستردام

موزه متفاوت در آمستردام هلند که با همه موزه های دنیا فرق دارد. این موزه که پس از آخرین آلبوم جیمی هندریکس Electric Ladyland نامگذاری شده است متعلق به نیک پادالینو است. این موزه نمایش دهنده همه وسایل شب نمایی است که این فرد دوست دارد. به طور نمونه باید به انواع سنگ ها، مواد معدنی یا هنرهای معمولی که زیر نور UV می درخشند اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید