سفر به ترکیه

با سفر به ترکیه به یک کشور بزرگ در حاشیه اروپا و آسیا سفر کنید تا تمدن باستان و یا یکی از کلان شهرهای بزرگ را کشف کنید. همچنین می توانید از کوه های بلند بالا بروید یا در دریاهای گرم شنا کنید. در این مقاله برخی از توصیه های سفر به ترکیه را خواهید یافت. گردشگری در ترکیه به خوبی توسعه یافته است ، که به معنی اتصالات عالی هواپیما است. ترکیه دارای فرودگاه هایی در سراسر کشور است که بزرگترین آن فرودگاه آتاتورک در استانبول است که شما را به تمام دنیا متصل می کند. نکته مهمی که هنگام سفر به ترکیه میت وان به آن اشاره نمود این است که؛ برخی کشورها مانند ایران می توانند بدون ویزا به ترکیه سفر کنند.  موسسه ویزابوک ارائه دهنده کلیه خدمات ویزای شنگن و سفر به ترکیه در این مقاله به بررسی مکان های جذاب ترکیه که هنگام سفر به ترکیه میتوان از آنها بازدید نمود نیز ، پرداخته است.

مکانهای معروف برای بازیدید هنگام سفر به ترکیه

بیایید با شهر معروف ترکیه استانبول شروع کنیم. یکی از بزرگترین جاذبه های مقدس در ترکیه و استانبول، ایاصوفیه است که ابتدا به عنوان کلیسا ساخته شد ، سپس به مسجد تبدیل شد و در حال حاضر موزه است. به دلیل سابقه آن ، همیشه مملو از گردشگران است ، بنابراین توصیه می کنیم بلیط را بصورت آنلاین و در بسته ویژه با تور راهنما خریداری کنید . اگر می خواهید روحیه سلاطین را احساس کنید ، از یک نمایش رقص Mevlevi Sema دیدن کنید ، که یک سفر عرفانی و معنوی واقعی است. کاوش در استانبول در اینجا به پایان نمی رسد ، شما همچنین باید از مسجد آبی و Toporais Saraj بازدید کنید و در بازار اصلی خرید کنید. اگر می خواهید استراحت کنید ، می توانید در یک سونا ترک نیز بپرید.

سفر به ترکیه

چیزهایی که هنگام سفر به ترکیه باید در استانبول مشاهده کنید

یک مکان جالب کاخ Topkap باشد که مدتها مرکز امپراتوری عثمانی و خانه سلاطین و همسران آنها بود. این کاخ همچنین به عنوان خانه ای طلایی برای همسران و همچنین جواهرات سلطنتی ، گنجینه ها و آشپزخانه ای که هر روز 5000 نفر از آن تغذیه می کرد ، خدمت می کرد. استانبول در زیر زمین نیز جذاب است. یکی از جاذبه های محبوب گردشگران ، مخزن یرباتان است ، یک ساخته جالب توسط مهندسان بیزانس که زمانی آب را از بلغارستان تا استانبول با آب آشامیدنی تأمین می کردند. مردم می گویند که موزه باستان شناسی با یکی از غنی ترین مجموعه آثار باستانی ، گوهر پنهانی استانبول است. در اینجا طعمه اسکندر بزرگ را می بینید که مهمترین قسمتهای زندگی او ، اولین پیمان صلح و نمونه ای از اسب تروا را مشخص می کند.

وقتی جاذبه ها تمام شد می توانید از بازار استانبول که بیش از 500 سال قدمت دارد و یکی از بزرگترین بازارهای سرپوشیده در جهان است بازدید کنید. در منطقه ای که 60 خیابان را پوشش می دهد 5000 فروشگاه ، 60 رستوران ، 18 چشمه ، 12 مسجد و حتی یک مدرسه پیدا خواهید کرد. هنگام خرید فرش ، چرم ، سرامیک یا جواهرات می توانید مهارت های معامله خود را امتحان کنید. بعد از همه اینها می توانید به همام ترکی بروید ، نوعی حمام یا آبگرم ، جایی که می توانید خود را با یک اسکراب یا ماساژ درمان کنید.

کجا می توان در استانبول اقامت کرد

هاستلینگ بین المللی تعداد زیادی هاستل را ارائه می دهد. اگر مکان مرکزی تر را ترجیح می دهید ، فقط پنج دقیقه از مکانهای دیدنی مهم ،می توانید در خوابگاه سلطان اقامت کنید که در آن می توانید صبحانه و تراس رایگان و همچنین رستوران ها ، کافی شاپ ها و بارها را در همان مکان داشته باشید. در محبوب ترین محله در استانبول ، اتاق های Boheme را می بینید که در ساختمانی متعلق به 19 قرن واقع شده است ، فقط کمی از میدان تقسیم فاصله دارد که مهمانان می توانند رستوران های زیادی پیدا کنند.

هنگام سفر به ترکیه پس از بازدید از استانبول ، در غنی سازی فرهنگی مسحور خواهید شد.

سفر به ترکیه

دیدنی های بزرگ بعدی ترکیه در کاپادوکیا

در این سرزمین افسانه ای که به نظر می رسد در یک سیاره دیگر واقع شده است چه کاری می توانید انجام دهید؟ بهتر است دره هایی را که بسیاری از مناظر طبیعی را پنهان می کند ، همچنین دودکش های جادویی و موزه های فرهنگی را کشف کنید. همچنین هنگام سفر به ترکیه و کاپادوکیا؛ نباید قونیه ، شهر مقدس مسلمان را کنار بگذارید. این مکان و موارد دیگر در بسیاری از سفرهای یک روزه یا حتی سفر با بالون هوایی به شما ارائه می شود.

اگر با سفر به ترکیه می خواهید دریا را ببینید ، به آنتالیا و آلانیا سفر کنید یا می توانید دره Sepadera را ببینید. در فاصله ای نه چندان دور از ساحل می توانید ویرانه های Ephesus ، دومین شهر باستانی بزرگ را که هفت بار ویران شد ، ببینید اما هنوز هم باشکوه است. در نزدیکی شما خوابگاه HI Atilla نیز وجود دارد که مکانی عالی برای استراحت است.

سفر به ترکیههنگام سفر به ترکیه بیایید به قسمت شرقی ترکیه نیز برویم

که می توانید از دریاچه وان در مرز بازدید کنید. در اینجا شما می توانید به مکانهایی بروید که اکثریت مردم مانند Urfa و Gaziantep کرد هستند. شما همچنین می توانید از صومعه سوملا در کوههای پونتیک دیدن کنید و سپس مراحل مارکوپولو را دنبال کنید و از گردنه های کوهستانی بلند به فلات آناتولی و شهرها و طبیعت فوق العاده بروید.

سفر به ترکیه بهشت ​​واقعی برای مسافران است و متنوع و مرموز است بنابراین همه افراد مکان مناسب خود را برای نوشیدن قهوه یا چای خود پیدا می کنند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید