زیبایی های مالزی

زیبایی های مالزی ترکیبی عالی از سواحل خیره کننده ، جنگل های بارانی سرسبز ، کوه ها و موارد دیگر است. از غارهای باتو گرفته تا کوه کینابالو ، در مالزی شگفتی های طبیعی بی شماری وجود دارد که قطعا بیننده را مسحور می کند . دسامبر تا فوریه بهترین ماه ها برای سفر به مالزی و کاوش در زیباییهای مالزی است. شما همچنین می توانید در ماه های تابستان از آنجا بازدید کنید هرچند باید برای مهار آفتاب و رطوبت آماده باشید. بهتر است در فصل بارندگی از رفتن به مالزی پرهیز کنید ، به ویژه هنگامی که برنامه های پیاده روی و غواصی دارید. مالزی شهر زیبایی است و برای هر نوع مسافر چیزهای زیادی در دسترس دارد و دارای حیات وحش عجیب ، غذاهای بی نظیر ، سنت های عمیق و تاریخ فرهنگی غنی است . در این مقاله ویزابوک ارائه دهنده خدمات وقت سفارت،ویزای شینگن و اقامت اروپا به معرفی برخی از معروف ترین زیبایی های مالزی پرداخته شده است.

شهر مالاکا ، مالاکا از معروف ترین زیبایی های مالزی

شهر مالاکا ، مرکز ایالت مالاکا ، دارای تاریخ و فرهنگ است. این شهر استعماری در امتداد تنگه های مالاکا که از سال 2008 به عنوان میراث جهانی یونسکو معرفی شده است ، به دلیل معماری ، غذا و بازار معروف خیابان جونکر بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. این شهر تاریخی نه تنها دوره های تحت پرتغالی و هلندی را تجربه کرده است ، بلکه سلطان نشین مالاکا در قرن 15 به طور گسترده ای “عصر طلایی” فرهنگ مالایی شناخته می شود. کلیسای سنت پل ، قلعه Famosa و Stadthuys ، محل اقامت رسمی فرماندار هلند ، از مهمترین مکان های دیدنی مالزی است.

زیبایی های مالزیجورج تاون ، پنانگ

پنانگ همیشه به عنوان یکی از مکانهای برتر برای بازدید از زیبایی های مالزی شناخته می شود. این ایالت به دلیل درخت پینانگ که شبیه درخت خرما است نامگذاری شده است و بین باترورث در سرزمین اصلی و جورج تاون در جزیره پنانگ تقسیم می شود. جورج تاون یک موزه باز است. منطقه استعماری دارای مجموعه گسترده ای از ساختمانهای انگلیسی ، کلیساها و قلعه کورنوالیس است. در خیابان ها قدم بزنید و مغازه های سنتی را ببینید که هرکدام سبک و طرح خاص خود را دارند. این تاریخ را با معابد ، از جمله Kek Lok Si ، فودکورت های معروف ، صحنه خرید پر جنب و جوش و طولانی ترین کافی شاپ کشور ترکیب کنید .  George Town  مکانی عالی برای بازدید در مالزی است.

زیبایی های مالزیPerhentians ، ترنگگانو

مجمع الجزایر کوچکی به نام پرهنتیان (Perhentians) که در دریای چین جنوبی و در ساحل ترنگگانو واقع شده است ، به عنوان یکی از زیباترین مکانهای دیدنی در مالزی شناخته می شود. جزایر اصلی که با مرجان احاطه شده اند ، به نامهای مناسب Besar و Kecil یا بزرگ و کوچک تشکیل شده اند. فعالیت های مورد علاقه ، جدا از استراحت در این بهشت ​​گرمسیری که بازدید چندانی ندارد ، شامل غواصی و قایق رانی است. کسانی که قصد سفر دارند ، باید در طول ماه مونسون شرقی بین مارس و اکتبر ، زمانی که اکثر هتل ها و مهمانسراها بسته می شوند ، از این منطقه اجتناب کنند.

دره دانوم ، صباح از زیبایی های مالزی

دره Danum بهترین مکان برای بازدید از زیبایی های مالزی برای اکوتوریسم و ​​تجربه جنگل دست نخورده است. این منطقه حفاظت شده که در اعماق جنگل دشت کم کوهی 130 میلیون ساله قرار دارد ، از تنوع زیستی خارق العاده ای برخوردار است. در داخل 438 کیلومتر مربع ، صدها ، اگر نه هزاران نوع ، از گونه های جانوری ، و حتی یک تنوع بیشتر از گیاهان ، وجود دارد که این منطقه را خانه خود می دانند. گردشگران خوش شانس ممکن است اورانگوتان ها ، فیلهای پیگمی و پلنگ ابری را مشاهده کنند. اما بزرگترین جذابیت دره Danum عدم استقرار انسانها ، فراهم آوردن محیطی خالص تر است. این فعالیت ها شامل سفرهای جنگلی با راهنماهای باتجربه ، سافاری شبانه و بازدید از کادازان-دوسان محلهای تدفین باستان است.

زیبایی های مالزیالور سه تار ، کده

بیشتر گردشگرانی که از ایالت کده بازدید می کنند در پایان وقت خود را در لنکاوی می گذرانند. اما تقریباً 55 کیلومتری (34 مایل) جنوب شرقی جزیره محبوب ، شهری جذاب و کشف نشده به نام Alor Setar واقع شده است. در میدان مرکزی الور سه تار مسجد پیچیده ظهیر ، ساختمان ساعت بزرگ ، تالار سلطنتی و موزه سلطان قرار دارد که یک چشمه به عنوان مرکز اصلی آن قرار دارد. کمی دورتر ، گردشگران می توانند از تپه سنگ آهک 215 متری (715 فوت) و 250 میلیون ساله Gunung Keriang دیدن کنند.  از دیگر زیباییهای مالزی در این مکان،  ویرانه های قلعه مالایی قرن 17 ، قدیمی ترین قلعه در مالزی شمالی ، می باشد.

زیبایی های مالزیکوتا کینابالو ، صباح

پایتخت صباح ، کوتا کینابالو ، ممکن است در ابتدا زیبا به نظر نرسد. اما در پشت مراکز خرید و ساختمانها ، بخشهای زیبایی از ساحل ماسه نارنجی زیبا ، جزایر قابل دسترسی در عرض 10 دقیقه و مسجد نمادین شناور وجود دارد. برای تماشای یکی از دیدنی ترین غروب های خورشید در بورنئو به ساحل Tanjung Aru بروید یا در امتداد خلیج Likas قدم بزنید و از ساحل و جزایر شگفت زده شوید. این پنج جزیره که به پارک دریایی Tunku Abdul Rahman معروف است ، یک سفر یک روزه مورد علاقه برای غواصی ، سواحل و استراحت است. با فاصله کمی از شهر رانندگی کنید و جنگلی دست نخورده را پیدا کنید.

ایپوه، پراک

Ipoh ، پایتخت پراک ، به لطف Perak 2017 اخیراً از رونق گردشگری برخوردار شده است. پس از گل رنگارنگ و احاطه شده توسط تپه های سنگ آهک ناهموار ، “شهر Bougainvillea” نامیده می شود ، هنگامی که Ipoh ناشناخته است به سرعت تبدیل به یک مکان برتر برای بازدید از مالزی هسته تاریخی شامل ساختمان های استعماری و مغازه های سنتی است ، در حالی که انبوهی از معابد غار بودایی و هندو شهر را احاطه کرده اند. قلعه Kellie ، یک عمارت استعماری ناقص سابق نیز ، با ماشین فاصله کمی از شهر دارد.

کوه های کامرون ، پاهنگ

از اواخر قرن نوزدهم کوه های کامرون از مکانهای مورد علاقه برای بازدید از زیبایی های مالزی بوده است. نقشه بردار انگلیسی ، ویلیام کامرون ، این منطقه را در سال 1885 کشف کرد و از آن زمان به بعد به عنوان یک نقطه داغ توریستی رشد کرده است . امروزه مزارع چای سبز زمردی همراه با مزارع توت فرنگی و سبزیجات بر خط افق مسلط هستند و گردشگران از آب و هوای خنک و فرصت های پیاده روی لذت می برند.

جزیره پنگکور ، پراک

جزیره پانگکور پراک ، مشتق شده از ‘Pang Ko’ به زبان تایلندی و ترجمه به ‘جزیره زیبا’ ، از یک مجمع الجزایر کوچک در تنگه مالاکا تشکیل شده است. جزیره پانگکور که پناهگاه ماهیگیران ، دریانوردان و دزدان دریایی بود و برای دهه ها بدون تغییر باقی مانده بود ، به گردشگران فرصتی می دهد تا یک بهشت ​​گرمسیری نسبتاً توسعه نیافته را تجربه کنند. با 30 هزار نفر جمعیت ، فعالیت های اصلی در این مکان عبارتند از: استراحت در ساحل ، اجاره موتور و رانندگی در اطراف جزیره و غواصی.

پولائو تیومان ، پاهنگ از دیگر زیبایی های مالزی

مجله تایم از Pulau Tioman به عنوان یکی از زیباترین جزایر جهان در دهه 1970 نام برد. از زمان انتشار ، چیز کمی تغییر کرده است و جزیره تیومان ، واقع در ساحل شرقی در دریای چین جنوبی ، مکانی عالی برای بازدید از زیباییهای مالزی است. این جزیره با مرجان های غنی ، سواحل دست نخورده و فضای داخلی پر از جنگل انبوه باران ، احساس خلوت تری به لانگکاوی ارائه می دهد. فعالیت های مورد علاقه شامل اسنورکلینگ و غواصی ، کوهپیمایی در جنگل ، تور جزیره با موتور یا دوچرخه و همچنین بازدید از آبشارها است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید