پردآمدترین مشاغل سوئد

سوئد دارای برخی از بهترین مزایای جهان مانند خدمات بهداشتی ارزان قیمت ، تعطیلات سخاوتمندانه و آموزش رایگان است. سوئد واقعاً پناهگاهی برای رفاه اجتماعی و سطح بالای زندگی است.در حالی که این کشور بالاترین نرخ مالیات را در سطح جهانی دارد ، مسیرهای شغلی قابل توجه و پر سود را ارائه می دهد. در واقع ، در رتبه بندی ها سوئد به عنوان یکی از بهترین کشورها برای کار قرار گرفته است  .مانند بسیاری از کشورهای دیگر در جهان ، پردرآمدترین مشاغل در سوئد مشاغلی هستند که نیاز به و آموزش طولانی مدت ، فداکاری و مسئولیت زیاد دارند. موفقیت در یكی از این مشاغل مسلما مسیر طولانی را دارد اما حقوق بالای  آنها ارزش تلاش و انتظار را دارد.  آیا علاقه مند هستید که بدانید کدام یک از شغل ها جزو پردرآمدترین مشاغل سوئد هستند؟در این مقاله لیستی از 10 نمونه از پردرآمدترین مشاغل سوئد آورده شده است. بدیهی است که با دریافت ویزای سوئد می توانید به راحتی به این کشور سفر کنید و مشغول به کار شوید

پردآمدترین مشاغل سوئد10- مدیر بازاریابی از پردرآمدترین مشاغل سوئد

متوسط حقوق ماهیانه :  60،400 کرون (5200 پوند / 7100 دلار)

اگر بازاریابی خوانده اید یا در حال حاضر در بخش بازاریابی شرکت خود مشغول به کار هستید ، برای ارتقا آن تلاش کنید زیرا سمت مدیر بازاریابی می تواند سود بالایی برای شما به همراه داشته باشد! البته در کنار مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در بازاریابی  یا مطالعات بازرگانی ، داشتن تجربه کافی نیز برای داشتن یکی از پردرآمدترین مشاغل سوئد لازم است  .

مدیران بازاریابی مسئول افزایش درآمد و ایجاد تجارت برای سازمانهایی که در آن مشغول به کار هستند،  می باشند. وظایف روزمره آنها شامل ایجاد استراتژی هایی برای ارتقا نام تجاری و جایگاه شرکت است که ممکن است مستلزم تهیه برنامه های بازاریابی ، کمپین ها و رویدادها ، بودجه ها و تجزیه و تحلیل رقبای بازار و شرکت باشد.

9- خلبان از دیگر پردرآمدترین مشاغل سوئد

متوسط ​​حقوق ماهانه:  67100 کرون (5800 پوند / 8000 دلار)

جای تعجب نیست که متخصصانی که تعداد پرواز بالایی دارند ، دارای پردرآمدترین مشاغل سوئد نیز هستند. در واقع ، شغل خلبان یک حقوق عالی تا 102000 کرون سوئد پرداخت می کند. مانند هر کشوری ، خلبانان به آموزش و مجوزهای گسترده احتیاج دارند زیرا شامل حمل و نقل مداوم مسافران و مسئولیت زندگی آنها می باشند.

خلبانان در مدارس پروازی آموزش می بینند ، برنامه های دانشگاهی مربوط به هواپیمایی ، برنامه های آزمایشی کاد هواپیمایی را شروع می کنند یا به نیروی هوایی سوئد می پیوندند. آنها همچنین برای شروع این حرفه نیاز به جواز خلبانی دانشجویی (SPL) و مجوز خلبان خصوصی (PPL) دارند.

پردآمدترین مشاغل سوئد

8- استاد دانشگاه

متوسط ​​حقوق ماهیانه:  80،600 کرون (6،960 پوند / 9،500 دلار)

کسانی که علاقه مند به تدریس هستند و علاقه زیادی به تحصیل دارند می توانند استاد دانشگاه شوند. این متخصصان به دانشجویان آموزش می دهند ، آنها همچنین تحقیق می کنند ، در مورد موضوعی که در آن تخصص دارند ، نشریات علمی تولید می کنند و آن را در کنفرانس های دانشگاهی ارائه می دهند.

تدریس در مقطع تحصیلات متوسطه حقوق بالایی را ارائه می دهد ، اما آسان نیست. برای استاد شدن به یک مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و اغلب به مدرک دکترا نیاز خواهید داشت. اساتید کالج نیز باید بیش از 10 سال سابقه کار مرتبط داشته باشند.

7- ارتودنتیست

متوسط ​​حقوق ماهیانه:  90،600 کرون (7800 پوند / 10،700 دلار)

ارتودنتیست ها با اصلاح ناهماهنگی دندان ها و فک به بیماران در بهبود سلامت دهان و دندان خود کمک می کنند. در حالی که آنها ممکن است وظایف دندانپزشک (تمیز کردن ، کشیدن ، ترمیم دندان) را نیز انجام دهند ، اما متخصصان ارتودنسی به طور عمده به بیماران خود در اصلاح ، صاف کردن دندان ها و تنظیم مجدد فک کمک می کنند.

برای داشتن این شغل در سوئد ، باید مدرک حرفه ای دندانپزشکی را داشته باشید ، در دانشکده دندانپزشکی شرکت کنید و از شورای ملی بهداشت و رفاه (Socialstyrelsen) مجوز بگیرید.

6-مدیر ارشد مالی

متوسط ​​حقوق ماهیانه:  94،000 کرون (8،100 پوند / 11،100 دلار)

وقتی مسئولیت کامل اقدامات مالی یک شرکت را بر عهده دارید ، مطمئناً برای این کار حقوق بالایی به شما پرداخت می شود. در سوئد ، مديران ارشد مالي (CFO) در ميان افراد با درآمد بيشتر هستند و ماهانه بالغ بر 143000 کرون سوئد درآمد دارند.

مدیر مالی مسئول مدیریت و برنامه ریزی بودجه ، هزینه ها ، مالیات و درآمد یک شرکت است ، به این معنی که آنها نقش حیاتی در موفقیت آن شرکت دارند. برای قرار دادن خود در این مسیر شغلی بسیار پردرآمد ، ممکن است به یک مجوز CPA و یک مدرک کارشناسی ارشد در رشته های حسابداری ، امور مالی یا مدیریت بازرگانی نیاز داشته باشید.

5-مدیر ارشد اجرایی از دیگر پردرآمدترین مشاغل سوئد

متوسط ​​حقوق ماهیانه:  101،000 کرون (8700 پوند / 12000 دلار)

شغل مدیر ارشد اجرایی (مدیر عامل) به دلیل ماهیت طلبکارانه نقش ، درآمد عالی در سوئد را ارائه می دهدو یکی از پردرآمدترین مشاغل سوئد محسوب می شود. از آنجا که این متخصص مسئولیت موفقیت کلی یک تجارت را بر عهده دارد ، با ریسک بالا ، استرس ، فداکاری شخصی و ساعتهای طولانی کار همراه است.

مدیران عامل به عنوان بالاترین مقام اجرایی در یک شرکت ، تصمیمات مهم شرکت ها را می گیرند ، بر استراتژی و اهداف شرکت نظارت می کنند. این نقش شما نیاز به داشتن تجربه کافی و مدرک مربوطه در یک رشته انتخابی دارد. برای  مدیرعاملی شدن ، داشتن مهارت های برجسته در رهبری ، تصمیم گیری و مدیریت نیز ضروری است.

پردآمدترین مشاغل سوئد

4- مدیر بانک از دیگر پردرآمدترین مشاغل سوئد

متوسط ​​حقوق ماهیانه:  107،000 کرون (9،200 پوند / 12،600 دلار)

بهترین کارفرمایان در سوئد  شامل چندین موسسات مالی بزرگ، در سوئد است. مدیران بانک یکی از پردرآمدترین افراد سوئد هستند که ماهانه بالغ بر 163000 کرون سوئد درآمد دارند.

با داشتن مسئولیت بالا با میزان مساوی ریسک ، مدیران بانک در مورد عملکرد شعب بانک ، از جمله خدمات به مشتری ، اهداف مالی ، توزیع ، فروش و آموزش پرسنل بانک پاسخگو هستند. با داشتن مسئولیت های نظارتی فراوان ، مدیران بانک ها به تجربه مدیریت اثبات شده و مدارک مربوطه مانند مدرک لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی نیاز دارند.

3- وكیل

متوسط ​​حقوق ماهیانه:  114،000 کرون (9800 پوند / 13،500 دلار)

سومین شغل از پردرآمدترین مشاغل در سوئد وکلا هستند. این متخصصان دارای گواهی مشاوره و نمایندگی مشتری در دادرسی کیفری و مدنی ، تحقیق و تهیه اسناد قانونی هستند. شغل وكیل خوب شامل سالها مطالعه ، سپری كردن ساعات طولانی كار ، فدا كردن زندگی شخصی و از همه مهمتر محافظت از زندگی اشخاص و مشاغلی است كه با مشكلات قانونی روبرو هستند.

غیر از داشتن قضاوت صحیح و مهارتهای ارتباطی عالی ،  وکالت  در سوئد به مهارت بالایی در زبان سوئدی نیاز دارد. برای وکالت در سوئد ، باید مدرک کارشناسی حقوق یا کارشناسی ارشد حقوق و همچنین سالها تجربه حقوقی حرفه ای داشته باشید.  همچنین با کسب مدارک از دانشگاه های سوئد می توانید راحت تر در این کشور مشغول به کار شوید.

2- قاضی

متوسط ​​حقوق ماهیانه:  141،000 کرون (12200 پوند / 16،700 دلار)

یکی دیگر از پردرآمدترین مشاغل سوئد نیز در حوزه حقوقی است و کار قضاوت می باشد. در سوئد ، این شغل یکی از بهترین مشاغل و دومین شغل پردرآمد در سوئد است که حقوق آن تا 214000 کرون سوئد می رسد. قاضی بودن مطمئناً ” آسان” نیست. این موقعیت به غیر سالها تحصیل و آموزش ، شامل انواع وظایف اساسی می شود که حقوق بالای آن را توجیه می کند.

به زبان ساده ، قضات سرنوشت افراد را تعیین می کنند. اقدام به عنوان داور طرفین تعقیب و دفاع ، دستور دادن به هیئت منصفه ، استماع و بازجویی از شاهدان و سرانجام ، تعیین گناه یا بی گناهی متهمان یک کار چالش برانگیز و در عین حال پردرآمد در سوئد است.

1-جراحان / پزشک

متوسط ​​حقوق ماهانه:  168،000 کرون (14،500 پوند / 19،900 دلار)

شغل جراح یکی از پردرآمدترین مشاغل سوئد است . کار به عنوان جراح شامل ریسک بالا و مسئولیت قابل توجهی در مورد زندگی بیماران است. برای موفقیت به عنوان جراح  در سوئد – یا هرجای دیگر دنیا ، دانش و تجربه گسترده و همچنین تحصیلات و مدارک گسترده لازم  است.

این متخصصان پزشکی ساعت های طولانی کار می کنند ، دائماً در حال کار هستند و باید روزانه با شرایط زندگی و مرگ کنار بیایند. با وجود چالش برانگیز بودن این شغل ، این نقش پر تقاضا دارای درآمد بالا تا 255000 کرون سوئد می باشد.

پردآمدترین مشاغل سوئد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید