دندانپزشکی در ترکیه

دندانپزشکی در ترکیه  با کیفیت و مقرون به صرفه است. جهان وطنی ، با تاریخ غنی و الهام بخش از سواحل ، این کشور یک مکان جذاب برای تعطیلات است. ترکیه کشوری مدرن با پرسنل پزشکی کاملاً آموزش دیده است. امکانات عالی گردشگری دندانپزشکی در ترکیه با هر کشور دیگری در اروپا مطابقت دارد: بهترین کلینیک های ترکیه ، مدرن و مجهز به جدیدترین فن آوری ها هستند ، از جمله اسکن سه بعدی / سی تی ، اشعه ایکس دیجیتال و طراحی به کمک رایانه / ساخت به کمک رایانه (CAD / CAM) ) فناوری ، امکان ایجاد پروتزهای دندانی در حین انتظار ، مانند تاج یا روکش. بنابراین ، از مراقبت های ویژه دندانپزشکی روزمره تا پیچیده ، ترکیه دارای تخصص و امکانات لازم برای ارائه کیفیت عالی با قیمت های مقرون به صرفه است. در این مقاله به بررسی نکات لازم در رابطه با خدمات دندانپزشکی در ترکیه خواهیم پرداخت. 

کجا در ترکیه بمانید؟

گردشگران دندانپزشکی در ترکیه، در سراسر ترکیه  کلینیک های با کیفیت خوبی را در بسیاری از مقاصد محبوب گردشگری خواهند یافت. شما می توانید در استانبول و همچنین شهرهای منطقه تفریحی مانند ازمیر ، آنتالیا و دالامان کلینیک های عالی برای دندانپزشکی در ترکیه پیدا کنید. انتخاب گسترده ای وجود دارد و حتی اگر می خواهید به یکی از سواحل بروید ، گزینه های اقامتی زیادی  را در اطراف فرودگاه های ازمیر ، آنتالیا و دالامان پیدا  خواهید کرد که ممکن است بخواهید یک یا دو شب را در آنجا سپری کنید.

آیا در ترکیه امن خواهم بود؟ 

به عنوان یک مقصد برای تعطیلات ، ترکیه به طور کلی ایمن است ، به جز جرم کوچک معمول مانند سارقان فرصت طلب.. به مسافران هشدار داده می شود که به جنوب شرقی کشور ، به ویژه در هر نقطه از مرز با سوریه که احتمال خشونت و تهدیدهای تروریستی وجود دارد ، سفر نکنند. با این حال ، این منطقه صدها مایل با مناطق توریستی به غرب و جنوب غربی کشور فاصله دارد.

اگر برای یافتن یک مرکز مناسب برای دندانپزشکی در ترکیه کمی وقت بگذارید ، مراقبت از دندانپزشکی در ترکیه خطرناک تر از هرجای دیگر نیست. جهانی سازی به این معنی است که این روزها آموزش پزشکی در سراسر جهان استاندارد شده است. با آموزش و دوره های خارج از کشور ، روش ها و تکنیک های جدید به زودی در سراسر جهان پخش می شود.

دندانپزشکی در ترکیه

آیا کیفیت دندانپزشکی در ترکیه با بازگشت به خانه قابل مقایسه است؟ 

کلینیک هایی که خدمات دندانپزشکی در ترکیه را به بیماران بین المللی ارائه می دهند ، دارای بالاترین سطح از کارکنان هستند که  بیشترین میزان مراقبت از مشتری و همچنین کیفیت را ارائه می دهند. البته ، شما همیشه باید یک کلینیک معتبر را انتخاب کنید . کلینیک های معروف مانند:

  • Cadde Dental، در ازمیر
  • Istanbul Dishane Dental Care Turkey، در استانبول
  • گروه دنت بین المللی، در استانبول

اگر اشتباهی رخ دهد چه اتفاقی می افتد؟ آیا مراقبت از دندان من تضمین شده است؟ 

اگر مکان معتبری را انتخاب نمایید، احتمال بروز مشکل بسیار کم است ، اما هیچ روش پزشکی یا دندانپزشکی 100٪ تضمین نشده است ، زیرا بدن ما واکنش های مختلفی نشان می دهد. اگر کارهای دندانپزشکی عمده ای انجام می دهید ، پیشنهاد ما این است که از بیمه عوارض پزشکی استفاده کنید . اگر برای رفع مشکلی نیاز به مراجعه به دندانپزشک خود در ترکیه داشته باشید ، با یک هزینه کم ، هزینه سفر و اقامت شما تأمین می شود و از جیب شما خارج نمی شود.

آیا دندانپزشکان در ترکیه انگلیسی صحبت می کنند؟ 

به منظور دندانپزشکی در ترکیه، در بیشتر مناطق مهم گردشگری انگلیسی به طور گسترده ای صحبت می شود.

چه شیوه های پرداختی مورد قبول است؟ 

کارتهای اعتباری و اعتباری Mastercard و Visa در اکثر کلینیک های دندانپزشکی در ترکیه و همچنین پول نقد (لیر ترکیه و یورو) پذیرفته می شوند. بسیاری نیز نقل و انتقالات بانکی و چک مسافرتی را قبول می کنند.

چه زمانی بهترین زمان مراجعه به دندانپزشک ترکیه ای است؟ 

جولای و آگوست فصل اوج تفریحگاه های تعطیلات در سواحل ترکیه است (و این گرم ترین ماه ها نیز هستند) ، اما هوا از ماه مه تا اکتبر هنوز گرم است و حتی در زمستان نیز در جنوب هوا کاملاً گرم است . استانبول در اواسط زمستان کمی برف می بارد. در داخل کشور ، فلات آناتولی با برف در کوهها در طول سال به شدت در تضاد است.

اگرچه ترکیه به عنوان مقصدی برای تعطیلات تابستان به بازار عرضه می شود ، اما برای مسافران فعال که می خواهند برخی از جاذبه های باستانی ترکیه را بدون گرمای خسته کننده مشاهده کنند ، بدون ازدحام جمعیت در بازارها خرید کنید و با افراد محلی که به اندازه شغل خود مشغول نیستند آشنا شوند ، زمستان نیز زمان خوبی برای بازدید است. بیشتر دندانپزشکان ترکیه در طول سال باز هستند.

چه چیز دیگری در ترکیه وجود دارد؟

ترکیه سرشار از تاریخ است ، و دارای ساختمان های باورنکردنی و معماری از امپراتوری های از دست رفته مدت طولانی ، و همچنین شگفتی های طبیعی نفس گیر است.

موقعیت استانبول  یک مکان خیره کننده است و به همان اندازه که می توانید مناظر زمین را از آن طرف این آبراهه جدا کننده شرق و غرب تحسین کنید ، تورهای قایق زیادی وجود دارد که می توانید ناهار بخورید و از مناظر زیبا لذت ببرید. از دیگر جاذبه های در استانبول می توان به  مسجد سلطان احمد (مسجد آبی) و مسجد ایاصوفیه که زمانی کلیسای ارتدکس یونان بود ، سپس مسجد و اکنون موزه است، اشاره نمود. کاخ توپکاپی نیز بسیار دیدنی است ، فضای داخلی مجلل و منحرف آن که نمایانگر ثروت باورنکردنی سلاطین عثمانی است .

Pamukkale و ویرانه های وسیع Hierapolis ، زمان آبگرم باستانی رومی ، یک روز سفر خوب از سواحل غربی یا جنوبی است. Pamukkale (قلعه پنبه) یکی از معروف ترین عجایب طبیعی ترکیه است که آبهای گرمایی از تراس های تراورتن سفید به پایین سرازیر می شوند و هنگام غروب آفتاب ، درخشش زیبایی را به وجود می آورند. هیراپولیس در اوج است و از معماری روم باستان ، سالن آمفی تئاتر و استخرهای گرم با آب چشمه های آب گرم برخوردار است. استخر عتیقه (که به استخر کلئوپاترا نیز معروف است) هدیه ای از طرف مارک آنتونی به کلئوپاترا بود ، اما ستون های مرمر ساختمان اطراف آن هنگام زلزله در قرن 7 سقوط کرد و آنها اکنون در کف استخر آرام گرفته اند.

در منطقه مدیترانه ، اِفِسوس یکی از کامل ترین و پابرجا ترین شهرهای روم است که احتمالاً با آن روبرو خواهید شد و به شما ایده ای از عظمت آن دوره از تاریخ روم می دهد. یکی دیگر از مناظر طبیعی ترکیه ، سازندهای سنگی و مانند موج ، توسط باد و آب تشکیل شده اند و منظره تقریباً قمری را تا آنجا که چشم می بیند ، ایجاد می کنند.

در اطراف سواحل ، با فعالیتهای زیادی روبرو خواهید شد: گولتهای ترک کاملاً پر از سرنشین که می توانید در اطراف سواحل جنوب غربی قایقرانی کنید ، یا قایق هایی با کف شیشه که فقط یک روز می توانید در آنجا گشت بزنید.

دندانپزشکی در ترکیهسفر به ترکیه

بیشتر مردم به ترکیه پرواز می کنند و فرودگاه های بین المللی در استانبول ، آنتالیا ، ازمیر و دالامان وجود دارد که از محبوب ترین مکانهای گردشگری در سواحل استفاده می کنند.

گشت و گذار در ترکیه

بیشتر مناطق ترکیه به خوبی تحت پوشش خدمات حمل و نقل عمومی قرار گرفته است ، از جمله قطارها ، اتوبوس های بین شهری ، پروازهای داخلی ، تاکسی ها ، کشتی ها و دلار (یک مینی بوس محلی که در امتداد مسیرهایی حرکت می کند اما می توانید با سیگنال دستی آن را پایین بیاورید).

کرایه اتومبیل در فرودگاه ها و همچنین در مقاصد گردشگری موجود است ، اما شما باید 21 ساله باشید و حداقل یک سال مجوز خود را نگه داشته اید. شاید گرفتن یک مجوز رانندگی بین المللی (IDP) نیز ارزش داشته باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید