ترانسفر فرودگاهی در ترکیه

ترکیه یک کشور جهان وطنی است که یک طرف آن در ضلع غربی قاره آسیا و طرف دیگر آن در ضلع جنوب شرقی اروپا قرار دارد. استانبول بزرگترین شهر ترکیه و آنکارا پایتخت است.  بخش عمده ای از اقتصاد ترکیه به گردشگری وابسته است. ترکیه یک خانه تعطیلات برای مسافران است و از نظر تاریخ و فرهنگ غنی است زیرا در گذشته توسط چندین تمدن اداره می شده است.مسافران از سراسر جهان هر ساله برای تفریح ​​، ورزش ، تجارت و اهداف دانشگاهی به ترکیه سفر می کنند. تقریباً 57 فرودگاه در حال انجام سفرهای هوایی این کشور هستند در حالی که عمده ترین فرودگاه در ترکیه فرودگاه بین المللی جدید استانبول است. چندین نوع ترانسفر فرودگاهی در ترکیه شامل اتوبوس ، قطار ، تاکسی و ترانسفر فرودگاهی خصوصی به هر جهت کشور در دسترس است. در این مقاله در رابطه با ترانسفر فرودگاهی در ترکیه و انواع آن پرداخته شده است.

تاکسی از فرودگاه های ترکیه

ایستگاه تاکسی در چندین مکان کشور موجود است. بسیاری از مردم برای انتقال از فرودگاه های ترکیه به چند مسیر در کشور از تاکسی استفاده می کنند تا زود به آنجا برسند. تاکسی وسیله سریعتری برای انتقال فرودگاه به هتل ، رستوران ، محل خرید یا سالن کنفرانس شماست. اما ، استفاده از تاکسی در ترکیه مشکلی دارد.

تاکسی ها می توانند یک گزینه گران قیمت باشند زیرا ممکن است به دلیل تغییر در مسیر یا مدت زمان انتقال ، اجاره بها تعجب آور افزایش یابد. رانندگان نیز به زبان ترکی صحبت می کنند و ممکن است مانع انتقال راحت فرودگاه شما شود. بنابراین ، ترانسفر فرودگاه خصوصی تاکسی از جمله مناسب ترین گزینه ها است. این یک روش راحت ، ایمن ، سریع و در عین حال مقرون به صرفه برای ترانسفر فرودگاه ترکیه است.

ترانسفر فرودگاهی در ترکیه

ترانسفر فرودگاهی در ترکیه برای انتقال به هتل ها

تاکسی های شخصی به مراتب بهتر از تاکسی های معمولی موجود در فرودگاه هستند. رانندگان مودب ، خوش برخورد بوده و کمک می کنند. قبل از رسیدن به فرودگاه ، راننده در فرودگاه منتظر شماست. با خواندن نام خود بر روی تابلویی که در دستان اوست ، می توانید راننده را به راحتی تشخیص دهید. همچنین ممکن است او در انتقال چمدان به صندوق عقب خودرو به شما کمک کند و پس از رسیدن به فرودگاه بلافاصله به هتل منتقل می شوید. جابجایی تاکسی خصوصی با انتقال شما به هتل در کمترین زمان و وقت باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما می شود. می توانید چمدان های خود را باز کرده و برای شروع سفر خود به ترکیه ، مستقر شوید.

ترانسفر فرودگاهی در ترکیه: قیمت ها

قیمت گذاری ترانسفر فرودگاه در ترکیه با سیاست های قابل درک و دانش قبلی در مورد هزینه انتقال شما شفاف است. این قیمت شامل مواردی مانند هزینه سوخت ، هزینه تحویل به نقطه مقصد ، مالیات عوارض ، زمان راننده و هزینه خدمات می باشد. برای جابجایی فرودگاه تاکسی خصوصی هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد

قیمت ترانسفرهای فرودگاه ترکیه متفاوت است. بسته به منطقه ای که سفر می کنید ، بسته به نوع خدمتی که رزرو می کنید و البته مسافتی که طی می کنید. می توانید هر نوع خودرویی را که متناسب با بودجه شما باشد انتخاب کنید.

در برخی موارد ، قیمت های انتقال منطقه نزدیک بالاتر از مناطق دور افتاده است زیرا ممکن است اقامتگاهی که به / از آن سفر می کنید به اندازه کافی تقاضا نداشته باشد تا بتواند خدمات انتقال منظم را اجرا کند یا در منطقه کاملاً معکوس باشد.

ترانسفر فرودگاهی در ترکیه: مقصد محبوب

مشهورترین مکانها برای انتقال به / از آنها بیشتر بندرها و فرودگاههایی از جمله فرودگاه آنتالیا ، فرودگاه جدید استانبول ، فرودگاه صبیحه گوکن استانبول ، فرودگاه دالامان ، فرودگاه ازمیر و بندر آنتالیا است. بسیاری دیگر از رستوران ها ، سواحل ، مکانهای تفریحی و خرید و مکانهای تاریخی معروف وجود دارد که سالانه گردشگران به آنجا هجوم می آورند. مسجد آبی در ترکیه نیز بسیار مشهور است و جاذبه ای برای مسلمانان از سراسر جهان است. استانبول مشهورترین شهر ترکیه از نظر گردشگری است.

از دیگر مکان های معروف ترکیه می توان به تئاترهای باستانی حفظ شده به نام Aspendos ، طولانی ترین ساحل اطراف دریای مدیترانه به نام سواحل پاتارا ، تراسهای سفید پاموکاله و دودکش های پری کاپادوکیا گورمه اشاره کرد. در میان این مکانهای تاریخی و منظره طبیعی ، ترکیه دارای معماری و سبک زندگی مدرن خود در پایتخت مدرن آنکارا است. بسیاری از دانشگاه ها ، سفارتخانه های خارجی و ساختمانهای دولتی در آنجا ایستاده اند.

ترانسفر فرودگاهی در ترکیهمواردی که قبل از سفر به ترکیه باید بدانید

  • همیشه پول نقد داشته باشید ، مخصوصاً وقتی در شهرهای بزرگی مانند آنکارا ، ازمیر ، استانبول و آنتالیا بیرون می روید.
  • از شیرآب استفاده نکنید زیرا برای نوشیدن آب مناسب نیست.
  • هنگام عبور از خیابان مراقب باشید ، ایمن ترین راه برای عبور از خیابان توسط چراغ های راهنمایی است. حتی در این صورت ، بررسی کنید که اتومبیل ها در حالت سکون هستند.

فرودگاه های اصلی ترکیه

فرودگاه جدید استانبول اولین فرودگاه برای مسافران است که از 6 آوریل 2019 به استانبول خدمت می کند. این دومین فرودگاه بزرگ در جهان است و می تواند سالانه حدود 90 میلیون مسافر را جابجا کند. این فرودگاه در سمت اروپایی استانبول واقع شده است.

فرودگاه بین المللی Sabiha Gökçen دومین فرودگاه بزرگ استانبول است که در سمت آسیا واقع شده است. این مرکز برای خطوط هوایی ترکی ، هواپیمایی پگاسوس و بوراجت است.

آنتالیا بخصوص در طول تابستان یک فرودگاه بسیار مهم است. این هتل 2 ترمینال بین المللی دارد و به خوبی با شهر و سایر قسمت های سواحل ترکیه ارتباط دارد.

فرودگاه Esenboğa آنکارا چهارمین فرودگاه پر رفت و آمد است که در 17 مایلی (28 کیلومتری) آنکارا پایتخت ترکیه واقع شده است. بیش از 20 شرکت هواپیمایی از این فرودگاه فعالیت می کنند و تقریباً 280 هواپیما فرود آمده و بلند می شوند.

بوقلمون

  • فرودگاه آنتالیا
  • بندر آنتالیا
  • فرودگاه بدروم
  • بندر بدروم
  • فرودگاه دالامان
  • فرودگاه گازیپاسا
  • فرودگاه استانبول
  • بندر استانبول
  • فرودگاه Sabiha Gokcen استانبول
  • فرودگاه ازمیر
  • بندر کوش آداسی
  • بندر سفر دریایی مارماریس

ترانسفر فرودگاهی در ترکیهگزینه های ترنسفر فرودگاهی در ترکیه

ون

با حمل و نقل شخصی ون تا محل سکونت با نرخ ثابت در گروه های بزرگ سفر کنید

استاندارد

اتومبیل های استاندارد می توانند تا 4 مسافر بدون چمدان را در خود جای دهند

ماشین شاسی بلند

SUV ها می توانند حداکثر 6 مسافر را بدون بار حمل کنند

لوکس

با حمل و نقل شخصی لیموزین خونه به خونه با نرخ ثابت در لوکس و سبک سفر کنید

اتوبوس

در یک گروه بزرگتر با نقل و انتقالات اتوبوس درب منزل شخصی با نرخ ثابت سفر کنید

تاکسی

خدمات تاکسی می تواند حداکثر 4 مسافر را با چمدان با نرخ ثابت پذیرا کند

نکات قابل توجه درباره انواع ترانسفر فرودگاهی در ترکیه به شرح زیر می باشد:

  • ارزانترین ترانسفر فرودگاه ترکیه به صورت شاتل مشترک است. اینها یک سرویس بدون مزاحمت هستند که شما را با روشی راحت و در عین حال ارزان به مقصد می رسانند. این سفر حداکثر 8 توقف دارد.
  • برای یک چیز لوکس ، می توانید اتومبیل های لوکس خصوصی و مینی بوس – از جمله مرسدس و بی ام و را انتخاب کنید.
  • اگر عجله دارید اما بودجه کافی دارید ، یک شاتل سریع ممکن است مناسب باشد – می توانید از تمام مزایای شاتل مشترک بهره مند شوید ، اما فقط حداکثر 4 توقف دارید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید