قوانین ومقررات

لطفا قبل از ثبت درخواست وقت سفارت

1. تمامی ارتباطات با مشتریان صرفا از طریق کانال های ارتباطی اعلامی در سایت وده و هرگونه کانال دیگر و یا شماره حسابهای دیگر از مسئولیت این موسسه خارج می باشد.

2. ویزابوک هیچ شعبه دیگری تحت هیچ نام، سایت، شخص و یا نمایندگی در هیچ کجا ندارد و سوء استفاده از نام ویزابوک پیگرد قانونی خواهد داشت.

3. ویزابوک هیچ فعالیتی را خارج از قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین مربوط به سفارت ها انجام نخواهد داد.

4. ویزابوک متعهد می گردد در صورت عدم ارائه خدمت مورد نظر در تاریخ درج شده در قرارداد، وجوه پرداختی مشتری را به حساب ایشان مسترد نماید.

5. در صورت کنسل نمودن سفارشات و قراردادها به درخواست مشتری به هر دلیلی قبل از تاریخ قید شده در قرارداد، ۲۵ درصد از مبلغ قرارداد کسر و باقی مبلغ به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

6. در موارد فورس و تغییر در قوانین ویزا و مهاجرتی، موسسه مسئولیتی نداشته اما سعی در اخذ مناسبترین وقت و خدمت خواهد داشت.

7. هرگونه نقص مدارک و تاخیر در ارائه نیازمندی ها توسط مشتری باعث تاخیر و بالطبع اضافه شدن به موعد مقرر ارائه خدمت خواهد شد.

8. در موارد اخذ وقت سفارت، ویزابوک صرفا نسبت به اخذ وقت سفارت مربوطه مسئول بوده و هیچ گونه مسئولیتی در قبال ریجکت شده مسافران، کسری مدارک و یا مشاوره نخواهد داشت.