مراکز خرید برلین

مراکز خرید برلین


مراکز خرید برلین ؛ از کورفورستندام تا هکشر مارکت

در این شهر فوق العاده زیبا، عجیب و پر از جاذبه های دیدنی، مراکز مناسب و نسبتا ارزان هم می‌توانید برای خرید پیدا کنید.

در آلمان هیچ محدودیتیاز لحاظ ساعت خرید و فروش وجود ندارد با این‌حال در روزهای هفته، از پنجشنبه تا شنبه، بسیاری از فروشگاه‌های کوچکتر ساعت ٨ شب تعطیل می‌کنند و مرکزخریدهای بزرگتر هم تا ٩ یا ١٠ شب باز هستند.

یکشنبه‌ها هم معمولا فروشگاه ها تعطیل هستند. در آلمان نانوایی‌ها و فروشگاه‌های غذایی کوچکتر تا دیروقت باز هستند.‌

برای آشنایی با مراکز خرید برلین با ما همراه باشید.

زمانی که تصمیم دارید از یک پایتخت بزرگ مانند برلین دیدن کنید حتما برای خرید یک وقت ویژه اختصاص دهید و با تحقیق بیشتر مراکز مناسب برای خریدتان را انتخاب نمایید.

خرید کردن در یک کشور خارجی با مغازه‌های مختلف، قیمت‌های مختلف و بیش‌تر وقت‌ها فضاهای مختلف همیشه خاص و هیجان‌انگیز است. برلین شهری است که همه نوع مغازه و مرکز خریدی در آن پیدا می شود.

با تحقیق در فروشگاه های این شهر می توانید مراکز خرید برلین با قیمت های معقول پیدا کنید و از خرید در این مراکز خرید برلین لذت ببرید.

مراکز خرید برلین با قیمت ارزان

کورفورستندام (Kurfurstendamm)

در غرب برلین خیابانی به نام کورفورستندام وجود دارد، خیابانی که علاوه بر تاریخی جذاب پر از مغازه‌هایی است که چیزهای بسیاری برای عرضه به توریست ها و بومیان دارد. این مرکز خرید به دلیل وجود فروشگاه‌های زنجیره‌ای کادوی (KaDeWe)، پیک (Peek) و کلاپنبرگ (Cloppenburg) بسیار معروف است.

رستوران‌ها با منوهای مختلف و غذاهای خوشمزه در این منطقه جذابیت خرید را بیشتر می کند. همچنین اگر مایل بودید تا این خرید را با دیدن یک جاذبه گردشگری ترکیب کنید می‌توانید از مموریال چرچ (Memorial Church) نیز بازدید نمایید.

این مرکز خرید با مساحتی بالغ بر ۶۰۰۰۰ متر مربع و با بیش از یکصد مغازه مختلف از پوشاک و لوازم آرایشی گرفته تا لوازم موسیقی و مبلمان، بهشتی برای عاشقان خرید است.

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب.

شنبه‌ها از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۸ شب.

الکسا (Alexa)

الکسا جزء مراکز خرید برلین

الکسا جزء مراکز خرید برلین با قیمت ارزان

یک مرکز خرید سرپوشیده که خرید کردن در زمستان را بسیار خوشآیند کرده است. به دلیل واقع شدن این فروشگاه در مرکز شهر و داشتن بیش‌ترین مغازه یکی از بهترین و راحت‌ترین مراکز برای خرید در برلین به شمار می‌رود.

این مرکز خرید با مساحتی بالغ بر 56 هزار متر مربع مجموعه‌ای از ۱۸۰ مغازه مختلف از جمله مدیا مارکت (mediamarkt)، زارا، منگو لوی، نورثفیس (Northface)، بلابونگ (Billabong)، اسپیریت، اچ اند ام، تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger)، ادکا (Edeka)، بیژو بریجیت (Bijou Brigitte)، کوییکسیلور (Quicksilver، ورو مودا (Vero Moda) و غیره است.

علاوه بر این مغازه‌ها ۱۷ رستوران و یک فودکورت در این مجموعه وجود دارد که جذابیت خرید در این مرکز را بیشتر نموده است. روزهای شنبه الکسا میزبان جمعیت بسیار زیادی است.

مسیر دسترسی به الکسا: از دو ایستگاه Alexanderplatz  و  Jannowitzbrucke می‌توان به راحتی به مرکز خرید الکسا رسید.

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 9 شب.

مراکز خرید برلین (Mall of Berlllin)

مراکز خرید برلین (Mall of Berlllin)

جدیدترین مراکز خرید برلین در برلین Mall of Berlllin است. این مرکز خرید که در نزدیکی یکی از مهم‌ترین میدان‌های برلین به نام پوتسدام پلاتس قرار گرفته است این مرکز خرید در سال ۲۰۰۴ افتتاح شد. مرکز خرید برلین با مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع دنیایی از مغازه‌های مختلف، پر زرق و برق و جدید است.

در این مرکز خرید بیش از ۲۷۰ مغازه با برندهای معتبری چون گس (Guess)، هوگو باس (Hugo Boss)، آرمانی (Armani)، ریپلی (Replay)، جی استار (G Star)، و لویز (Levi’s)  وجود دارد که آرزوی هر کسی است بتواند از این فروشگاه ها خرید نماید.

علاوه بر برندهایی که گفته شد فروشگاه‌های بزرگی چون اچ اند ام، سی اند ای (C&A)، زارا، پیک، کلوپنبرگ (Cloppenburg) و ستنر (Saturn) نیز  در این مجموعه وجود دارند. بزرگترین فودکورت برلین نیز در این مجموعه قرار دارد که از نظر تامین یک خوراک خوشمزه نیز نگرانی ها را برطرف کرده است.

در ضمن با رفتن به این مکان می‌توانید از یادبود هولوکاست (مجموعه‌ای از سنگ‌های یادبود قربانیان این واقعه)، سونی سنتر و حتی دروازه براندنبورگ بنایی تاریخی مربوط به قرن ۱۸ دیدن کنید.

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب.

هکشر مارکت (Hackescher Markt)

هکشر مارکت (Hackescher Markt) جزء مراکز خرید برلین

مراکز خرید برلین هکشر مارکت (Hackescher Markt)

این منطقه محدوده‌ای وسیع متشکل از مغازه‌ها و رستوران‌ها است که درست در کنار ایستگاه هکشر مارکت قرار گرفته است. برخلاف خیابان‌های کورفورستندام و فردریک‌استراس که کالاهای لوکس و گران قیمت به مردم عرضه می‌کنند، این جا بهترین مکان برای خرید جوانان و دانش‌آموزان در برلین است.

رو به شمال که پیش می‌روید مغازه‌های پوشاک را می‌بینید. افرادی هم که اهل برندهای معتبر هستند می‌توانند از مغازه‌های دیزل، پپه جینز (Pepe Jeans)  و آدیداس دیدن کنند.

از دیگر نکات مثبت این مرکز خرید وجود رستوران‌ها و کافه‌های متعدد به شمار می‌رود. تمام رستوران‌ها دارای قیمت‌های جذاب و غذاهای خوشمزه هستند که مطمئناً می توانید یک انتخاب فوق العاده و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

فریدریک‌استراسه (Friedrichstrasse)

فریدریک‌استراسه (Friedrichstrasse) جزء مراکز خرید برلین

اگر گردشگر هستید این محدوده نه تنها به خاطر خرید بلکه به خاطر جاذبه های گردشگری برای شما جذاب خواهد بود. به عنوان یک گردشگر فریدریک‌استراسه بهترین مکان در برلین برای خرید کردن است.

فریدریک‌استراسه با تاریخ غنی برلین و جنگ جهانی دوم عجین است. طی خرید می توانید برای استراحت از دیوار برلین بازدید کنید.

این مراکز خرید برلین علاوه بر تاریخ و قدمت به خاطر وجود مغازه‌های بسیار با قیمت‌های بالا معروف است. فریدریک‌استراسه با عرضه برندهایی چون هوگو باس، گوچی و غیره بهترین مکان برای افرادی با درآمدهای بالا است. این قیمت‌های بالا به معنای این نیست که دیگران نمی‌توانند از این مجموعه لذت ببرند.

مغازه های معمولی نیز در فریدریک‌استراسه یافت می‌شوند. این مرکز خرید به فکر مردانی که از خرید گریزان هستند نیز بوده است. آقایان همراه می‌توانند طی خرید بانوان از اتاق‌های نمایش اتومبیل دیدن کنند.

اشکلوسشتراسه یا خیابان قصر (Schlossstrasse)

اشکلوسشتراسه (Schlossstrasse) جزء مراکز خرید برلین

این مکان منزلگاه مغازه‌های مختلف با برندهای مختلف از زارا گرفته تا مکس است. این مرکز خرید اندکی از مرکز شهر دور است اما این بدان معنا نیست که ارزش رفتن و دیدن را ندارد.

گردشگران بسیاری برای خرید به این مرکز می آیند پس توصیه می‌شود در فصل‌هایی که گردشگران به برلین سفر می‌کنند به این مرکز خرید نروید چون بسیار شلوغ است و ممکن است موجب خستگی شما شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید