همه چیز در مورد کشور هلند

همه چیز در مورد کشور هلند


کشور هلند کشوری است که تقریبا مساحتی حدود 34 کیلومتر مربع دارد.رئیس دولت هلند ملکه بئاتریکس نام دارد. مقر دولت آن لاهه است و پایتخت آن آمستردام.هلند به دلیل داشتن بزرگترین نمایشگاه های گل لاله و صادرات آن به نقاط مختلف شهرت زیادی را داراست.موضوع جالبی برای کشور هلند وجود دارد که کشور هلند تنها کشوری است که در آن حیوانات ولگرد وجود ندارد.

 افتتاح حساب بانکی در هلند

اگر قصد اقامت در هلند دارید می توانید بعد از دریافت کردن کارت اقامت خود و ثبت نام در شهرداری می توانید مدارک خود را به بانک مورد نظر برده و حساب بانکی خود را افتتاح کنید.

تفریحات خانوادگی در هلند

در سراسر کشور هلند به دلیل اینکه هلندی ها برنامه ریزی های زیادی برای آسایش کودکان انجام داده اند ، می توانید موزه های آموزشی و محل های بازی ویژه ای را ببینید.

گواهینامه رانندگی در هلند

همه چیز در مورد کشور هلند4
گواهینامه رانندگی در هلند

جالب است بدانید گواهی نامه ایرانی در هلند اعتباری ندارد. شما می توانید با دریافت گواهی نامه در هلند به راحتی در همه ی اروپا و ده ها کشور غیر اروپایی دیگر نیز رانندگی کنید.

آموزش عالی در هلند

شما می توانید با کسب اقامت در هلند در مراکز آموزش عالی هلند ثبت نام کنید. با اقامت در هلند هزینه ی تحصیلتان کاهش می یابد و همچین می توانید از وام نیز بهره مند باشید که این وام می تواند همه ی شهریه ی دانشگاه شما را در بر بگیرد.

آیا امکان معادل سازی مدارک دانشگاهی تهران در هلند وجود دارد؟

بله و این کار توسط خود دانشگاه در هلند انجام می گیرد.

 

بیمه پزشکی در هلند

در هلند بیمه پزشکی اجباری می باشد و حتما باید تمام اعضای خانواده ی خود را بیمه کنید و تا سن 18 سالگی نیازی به پرداخت حق بیمه نیست و افراد بزرگسال مبلغی حدود 110 یورو در ماه باید به عنوان حق بیمه پرداخت کنند و در قبال آن شما زیر نظر یک پزشک خانوادگی قرار می گیرید که ویزیت آن برای شما رایگان می شود.

خوراک و تغذیه در هلند

هلند در میان کشورها یکی از سالم ترین و مغذی ترین کشور محسوب می شود. در کشور هلند برای هر نوع سلیقه و مذهبی غذا و خوراک وجود دارد و همچنین فروش انواع گوشت حلال رایج است.باتوجه به آزادی های موجود در هلند کودکان در معرض آموزش های نادرست قرار نمی گیرند؟موسسات آموزشی در هلند آموزش های لازم را به بچه ها می دهند و تحت مراقبت شدید قرار می گیرند.

شرایط تحصیل در هلند

مدرسه رفتن برای کودکان از سن 4 سالگی اجباری بوده.هلند مانند کشور ایران مدرک محور نیست و علاقه ، تجربه ، ویژگی های فردی هر شخص آینده ی کاری او را تامین می کند.

سرود ملی هلند

شعر و آهنگ این سرود ملی برای قرن 16 است و در این سرود پادشاه هلند از نژاد خود و وفاداری و احترام خود به پادشاه اسپانیا سخن می گوید.شهر هوتن در کشور هلند از امن ترین و پاک ترین مکان ها در دنیا به شمار می رود و دلیل آن استفاده ی شهروندان از دوچرخه است.

آب و هوای هلند

آب و هوای هلند از نوع آب و هوای معتدل دریایی می باشد. در هلند خیلی کم پیش می آید که درجه ی هوا به زیر صفر برسد. در هلند به دلیل نبودن کوه و ارتفاعات و وزش باد ، وضعیت جوی هوا مدام در حال تغییر است و برای همین ممکن است شما در عرض چند دقیقه ، چند نوع هوا را تجربه کنید.

 

مکان های دیدنی هلند

موزه مرمونو ، موزه ای پر از کتاب است که بسیار قدیمی است و در سراسر جهان شهرت دارد.موزه لوییس کوپروس ، موزه ای است پر از اشیای شخصی و نسخه های دست نویس کتاب های لوییس (نویسنده ی مشهور هلندی).

در شهر لاهه ، هتل های مدرن و پنج ستاره وجود دارد که احترام زیادی را برای شما قائل می شوند و با همه ی خصوصیات خوبی که دارد قیمت ارزان و مناسبی هم دارند.

کمی در مورد هتل ساحلی به نام آمرات کرهواس صحبت می کنیم. این هتل پنج ستاره است و از هتل های لوکس و مدرن شهر به حساب می آید. در این هتل اینترنت رایگان پرسرعت در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین می توانید صبحانه ی خود را با تماشای دریای زیبا و چشم انداز میل کنید.

هوس تن بوش ، یکی از زیباترین فضاهای باز در لاهه است که دو کیلومتر فضای سبز پیچ در پیچ را شامل می گردد. قصری در این پارک وجود دارد کخ محل اقامت خاندان سلطنتی کشور در سال 1646 بوده و این مکان به عنوان اولین مکان برای برگزاری کنفرانس بین المللی صلح در جهان در سال 1899 شهرت داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید