دعوتنامه هلند و انواع آن

دعوتنامه هلند ، یک امتیاز است که سبب می شود روند اخذ ویزای شما از هر نوعی که باشد سریع تر انجام شود ، بنابراین اگر که قصد سفر به هلند را دارید حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

 

صدوردعوتنامه هلند

هدف های مختلفی باعث می سوند که شما ترغیب بشوید که برای سفر به این کشور ، ویزا بگیرید. ویزاهای هلند شامل توریستی، تحصیلی، کاری، پزشکی و تجاری و نمایشگاهی میباشد، که برای هر کدام از موارد نام برده شده یک دعوتنامه بخصوص صادر خواهد شد، بر همین اساس اگر قصد سفر به هلند را داشته باشید قبل از هر اقدامی باید هدف اصلی خود را تعیین کنید و بنابر آن اقدام به درخواست صدوردعوتنامه هلند نمایید. این دعوتنامه میتواند از طرف یک شرکت یا اقوام و یا مرکز پزشکی مد نظر شما برایتان ارسال گردد.

 

دعوتنامه هلند برای یک سفر تجاری

دعوتنامه تجاری هلند یکی از انواع دعوتنامه هایی است که میتوانید با دریافت آن و ارائه به سفارت این کشور اقدام به اخذ ویزا نمایید. برخلاف ویزای توریستی این نوع ویزا که مربوط به اهداف تجاری است نیاز به دعوتنامه رسمی دارد. اگر شخصی برای اخذ ویزای تجاری به سفارت هلند مراجعه کرد وجود دعوتنامه تجاری در پرونده مدارک ارائه شده الزامی میباشد. این دعوتنامه توسط شرکت های رسمی و ثبت شده هلند برای شما ارسال میگردد و میتواند حیطه های کاری گوناگونی را شامل شود. البته ناگفته نماند که با این دعوتنامه فقط میتوان ویزای تجاری این کشور را دریافت کرد و برای اخذ دیگر انواع ویزاها هیچ کاربردی نخواهد داشت.

 

دعوتنامه هلند و بازدید از نمایشگاه های برگزار شده

شرکت ها یا اشخاصی که قصد شرکت در نمایشگاه های برگزار شده در کشور هلند را دارند میتوانند با دریافتدعوتنامه هلند درخواست خود مبنی بر دریافت ویزا را ارائه دهند، البته ناگفته نماند که دعوتنامه هلند ارسالی باید از نوع نمایشگاهی و کاملا مطابق با هدف اصلی سفر باشد چراکه عدم تطابق آن موجب رد شدن درخواست ویزا خواهد شد. در دعوتنامه هلند ارسال شده باید مواردی چون اهداف سفر، مدت زمان سفر و اطلاعات و مدارک شرکت یا شخص مربوطه به طور دقیق ارائه گردد.

 

داشتن دعوتنامه هلند به معنای کسب اجازه ورود به خاک این کشور نیست بلکه فقط میتواند روند صدور ویزا را سرعت ببخشد. سعی کنید تاییدیه سفارت را بگیرید تا بتوانید در نمایشگاه مورد نظر خود شرکت نمایید.

 

شرایط لازم برای ارسال و دریافت دعوتنامه هلند و شرکت در نمایشگاه

دعوتنامه هلند ارسال شده برای فرد باید مطابق با قوانین اعلام شده باشد تا مورد تایید سفارت قرار گیرد، پس رعایت اصل صداقت در درج موارد الزامی را فراموش نکنید. دعوتنامه هلند بصورت الکترونیکی و معمولا از طریق ایمیل برای شخص دعوت شونده ارسال خواهد شد. دعوتنامه ارسال شده باید حاوی مهر و امضا باشد وگرنه فاقد اعتبار خواهد شد.

 

دعوتنامه هلند و اخذ ویزا برای حضور درنمایشگاه

برای دریافت این ویزا باید علاوه بر مدارک لازم اخذ ویزای شنگن مدارک درج شده در ادامه را نیز ارائه نمایید:

نامه حاوی دعوت رسمی شرکت یا شخص دعوت کنندهپروانه کسب شرکت ایرانی که باید به زبان انگلیسی نیز ترجمه شده باشد.ارائه گواهی اشتغال به کار نیز الزامی میباشد، زیرا در برگیرنده اهداف شما از سفر خواهد بود.اسکن دعوتنامه هلند مربوطه که برای شرکت در نمایشگاه دریافت کرده اید.تاییدیه بانکی مربوط به حساب شخصی شما یا کارفرمای مربوطهضمیمه کردن مشخصات کامل شرکت دعوت کننده نیز الزامی میباشد.

 

نکات مهم در خصوص دریافت دعوتنامه هلند

برای دریافت دعوتنامه هلند و شرکت در نمایشگاه های مورد نظر باید راه های برقراری ارتباط با مسئولین نمایشگاه مربوطه را پیدا کرده و به آنها ایمیل بزنید و درخواست ارسال دعوتنامه را ارائه دهید، یا میتوانید از طریق نمایندگان آنها در ایران اقدام به دریافت دعوتنامه هلند برای شرکت در نمایشگاه نمایید. اگر با درخواست شما موافقت شد باید مدارک شخصی یا شرکتی خود را از قبل آماده کرده باشید که برای مسئولین یا نمایندگان مربوطه ارسال نمایید. مرحله پرداخت نوبت پرداخت هزینه است که پس از گذر از آن نیز باید مدارک کارمندان یا اشخاصی را که میخواهید در آنجا حضور داشته باشند ارائه دهید.

 

دعوتنامه هلند برای یک سفر کاری

دعوتنامه کاری هلند نیز از دیگر انواع دعوتنامه های هلند میباشد که در اینجا به نکاتی در خصوص آن اشاره خواهیم کرد. افرادی که قصد استخدام در یک شرکت هلندی را دارند از این نوع دعوتنامه هلند بهره میگیرند، برای استخدام شدن در هلند باید از مهارت کافی در خصوص حوزه مربوطه برخوردار باشید. اگر به مرحله مصاحبه حضوری یک شرکت رسیدید آنها باید برای شما دعوتنامه کاری ارسال کنند تا اجازه اخذ ویزا برای ورود به این کشور را پیدا کنید.

 

دعوتنامه هلند از نوع توریستی یا خویشاوندی

دعوتنامه هلند از نوع توریستی برای افرادی ست که قصد سفر به کشور هلند و یک گردش چند هفته ای در میان زیبایی های آن را دارند. دعوتنامه هلند از نوع توریستی فقط میتواند توسط اقوام و آشنایان برای شما ارسال گردد. این کشور جزو محدوده شینگن میباشد و شما با دریافت ویزای مربوط به آن میتوانید در همه مناطق آن محدوده عبور و مرور داشته باشید البته ناگفته نماند که اجازه تردد رابطه مستقیمی با نوع ویزای صادر شده برای شما دارد.

 

دعوتنامه هلند و اخذ ویزای تحصیلی

دعوتنامه هلند از نوع تحصیلی نیز برای متقاضیان تحصیل در این کشور زیبا ارسال میگردد. برای اخذ ویزای هلند و تحصیل در این کشور باید  دعوتنامه هلند ارسال شده از دانشگاه مورد نظر را ضمیمه پرونده مدارک خود کنید. برای تحصیل در این کشور تسلط به زبان انگلیسی الزامی میباشد. دقت کنید که برای اخذ ویزای تحصیلی قدم اول مراجعه به سفارت و ارائه درخواست ویزا نیست بلکه باید مدارک خود را بصورت الکترونیکی برای دانشگاه های مورد نظر واقع در این کشور ارسال نمایید و منتظر پاسخ آنها بمانید، در صورت دریافت پاسخ مثبت از طرف دانشگاه برای شما دعوتنامه هلند ارسال خواهد شد و پس از آن میتواند اقدام به ثبت درخواست اخذ ویزا نمایید.

 

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید