ویزای شینگن

درخواست گرفتن ویزای شینگن می تواند یک روش های دشوار باشد،تا می توانید احتیاط کنید و نگذارید تنبلی شما در هنگام رسیدگی به پرونده شما را به اشتباه هدایت کند.مشتاقانه آن را دنبال کنید این توجه و صبر شما زمانی که آماده دریافت ویزای شینگن هستید همه تفاوت ها را ایجاد می کند.

توجه داشته باشید که غیر از اسناد و مدارک مورد نیاز و انواع ویزای شینگن مهم است که اطلاعات نرخ صدور هر دولتی را داشته باشید و این باعث می شود شانس بیشتری برای دریافت پاسخ مثبت داشته باشید.

بر این اساس سخت ترین کشور برای ویزای شینگن به شرح زیر است

بلژیک با 16.9 درصد که بالاترین میزان گرفتن ویزای شینگن صادر شده توسط سفارت بلژیک فقط 83.1 درصد از تمام درخواست های دریافت شده است

دسته بندی های درست بعد از بلژیک به ترتیب:

مالت با نرخ  14.8 درصد

سوئد با نرخ 10.3 درصد

پرتغال با نرخ 10.1 درصد

فرانسه با نرخ 9.6 درصد

نروژ با نرخ 8.7 درصد

پس از آن ها اسپانیا و هلند با نرخ برابر(دوقلو) 6.1 درصد ویزا صادر نمی شود و سوئیس با نرخ 6.0 درصد نزدیک به بالاترین سطح خود قرار می گیرد.

علاوه بر این ها آخرین و به عبارتی بهترین موقعیت اسلوونی با 5.8 درصد که کمترین نرخ ویزا در لیست قرار نگرفته است به این معنی که شما با احتمال 94.2 درصد احتمال دریافت نوع ویزای شینگن دارید.

سعی کنید برای زمان و تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری درست و حفظ یکپارچگی اطمینان حاصل کنید.

در ادامه راحترین کشور برای ویزای شینگن را ارائه خواهیم داد.

هر ساله اشخاص زیادی به فکر بازدید از منطقه شینگن هستند و به عبارتی به دنبال راحت ترین کشور برای ویزای شینگن هستند و همچنین در سراسر جهان روزانه تقاضانامه های زیادی سفارت های عضو شینگن دریافت می کنند که ملزم به تجزیه و تحلیل عمیق مدارک می باشند.

با توجه به این که شما قبلا در جریان انواع ویزای شینگن و مدارک مورد نیاز آن هستید تنها سوال مبهمی که می تواند ذهنتان را مشغول کند نرخ صدور ویزای شینگن می باشد که کجا بهتر است تقاضا دهید تا تقاضای شما رد نشود.

 

 

راحترین کشور برای ویزای شینگن

 

حال برایتان لیستی از کشورهای عضو شینگن می آوریم که نرخ صدور ویزا در آن ها از سایر کشور ها بالاتر است که این آمارها در تصمیم گیری دقیق تر هنگام آماده شدن درخواست می تواند کمک کند.

در آغاز با برترین  کشور در این زمینه جهت روشن شدن بحث آشنا خواهید شد و در ادامه با 10 کشور برتر که بیشترین ویزای شینگن را صادر کرده اند معرفی می کنیم.

لتونی برترین کشور با نرخ 99.3 درصد ویزای شینگن مواجه می باشد به این معنی که نرخ رد شدن از بین تمام درخواست های دریافتی تنها 0.7 درصد است.

بعد از لتونی ،ایسلند و لیتوانی با نرخ ویزای یکسان یعنی 99.1 درصد ویزا صادر می شود.

بعد از این دو کشور دو قلو به ترتیب:

استونی با نرخ 99 درصد

فنلاند با نرخ 99 درصد

اسلواکی با نرخ 98.4 درصد

لهستان با نرخ 98.3 درصد

لوگزامبورگ با نرخ 97.9 درصد

سرانجام به عنوان آخرین و با فاصله بسیار کم نسبت به بقیه تنها با نرخ 2.2 درصد احتمال رد شدن و با 97.8 درصد احتمال دریافت نوع ویزای شینگن را دارد.

به امید موفقیت های زیادتان همراهتان هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید