نمایشگاه های اتریش

نمایشگاه ها یک ابزار ضروری برای بازاریابی است. امروزه بیش از هر زمان دیگری یک نمایشگاه تجاری دارای ویژگی های چند منظوره است و چیزی فراتر از یک نمایشگاه ساده کالاها و خدمات است. نمایشگاه های تجاری مکانی برای تبادل تجربیات و پشتیبانی از وجهه یک شرکت است طبق تقویم نمایشگاهی اتریش، از 29-05-2020 در اتریش 352 نمایشگاه در 77 شهر برگزار می شود. از 352 نمایشگاه 20 نمایشگاه ورزشی است.  و سایر نمایشگاه های اتریش با موضوعات ساخت و ساز ساختمان ، محیط زیست و نمایشگاه های مد عروسی و… در اتریش برگزار می شوند. همچنین این اقدام برای بسیاری از صنایع دیگر نیز مورد استقبال قرار گرفته است ، از جمله صنعت هتلداری ، غذا ، فناوری و امنیت و….  به طور کلی سالانه حدود 21000 رویداد در اتریش برگزار می شود که 1.7 میلیون نفر در آن شرکت می کنند. در ادامه مقاله به بررسی برخی از نمایشگاه های اتریش خواهیم پرداخت.

Vösendorf (عکس + ماجراجویی ) از نمایشگاه های اتریش

نمایشگاه عکس + ماجراجویی در کشور اتریش بی نظیر است ، زیرا ترکیبی عالی از عکاسی و سفر است.   بزرگترین نمایشگاه عکس در میان نمایشگاه های اتریش ، عمدتاً با فعالیت گسترده ای از قبیل کارگاه ها ، سمینارها ، سخنرانی ها ، نمایشگاه های عکس ، نمایش اسلایدها و … که فضای جشنواره را ایجاد می کند ، به شکل متمایزی برگزار می شود. حدود 250 غرفه دار متنوع عکس ، مسافرت و فضای باز را به روشی بهینه پوشش می دهند.

مقصدهای مختلف ، مجریان تورهای بزرگ و کوچک ، فروشگاه های تخصصی ، مارک های معروف و جدید و همچنین شرکت های تخصصی طیف گسترده ای از غرفه داران را ارائه می دهند. مخاطبان هدف هر دو عکاسان حرفه ای و سرگرمی و همچنین بازدیدکنندگانی هستند که به دنبال تجربیات خاص هستند. ورود به نمایشگاه با حمل و نقل عمومی و اتومبیل به راحتی و به سرعت انجام می شود.

تاریخ:
30.10.2020 – 31.10.2020
جمعه – شنبه ، 2 روز

آدرس پست الکترونیکی www.photoadventure.at

مخاطبان:
در دسترس عموم است

نمایشگاه های اتریشنمایشگاه ویزا مسی

Wisa Messe in St. Pölten  با طیف گسترده ای از خدمات، همه خانواده را به گذراندن یک روز سرگرم کننده در زمین های نمایشگاه دعوت می کند. موضوعات نمایشگاه از جمله مسکونی ، ساختمان ، صرفه جویی در انرژی ، ماشین ، تفریح ​​، باغبانی ، و … است. علاوه بر این در این  نمایشگاه ، سخنرانی های متعدد و یک برنامه اجتماعی همراه با نمایش وجود دارد. علاقه مندان محترم ، با توجه به اثرات ویروس کرونا ، نمایشگاه به این تاریخ جدید موکول می شود.

به طور كلی برگزاركنندگان در 3 روز نمایشگاه ، از 13 آوریل تا 15 آوریل 2018 ، حدود 400 غرفه دار و 40000 بازدید كننده از Wisa Messe در Sankt Pölten استقبال كردند.

Wisa Messe در 3 روز از جمعه 25 سپتامبر تا یکشنبه 27 سپتامبر 2020 در Sankt Pölten برگزار می شود.

آدرس پست الکترونیکی www.wisa-messe.at

مخاطبان:
در دسترس عموم است

نمایشگاه های اتریشنمایشگاه  Tennengauer

Tennengauer Messetage Hallein در میان نمایشگاه های اتریش طیف گسترده ای از غرفه ها را در مورد مسائل مربوط به ساختمان ، مسکن ، اتومبیل ، تفریح ​​، کشاورزی و تندرستی ارائه می دهد. هر بازدید کننده چیز جالبی پیدا خواهد کرد. چندین غرفه دار محصولات خود را به نمایش می گذارند و آخرین روندها و ایده های صنعت را نشان می دهد.

پیام Tennengauer در 3 روز از جمعه ، 09 اکتبر تا یکشنبه ، 11 اکتبر 2020 در هالین برگزار می شود.

آدرس پست الکترونیکی www.orion-messen.at

مخاطبان:
در دسترس عموم است

Caravan Salon Austria Wels (نمایشگاه مسافرت سیار ، اردو و کاروان)

Caravan Salon Austria ، بزرگترین نمایشگاه اتریش برای تورهای سیار ، اردو و کاروان مسافرتی است. تولید کنندگان و توزیع کنندگان برجسته از اتریش آخرین مدل ها و روندها را در زمینه سفرهای سیار ، کاروان ها و اردو زدن نشان می دهند. بازدید کنندگان می توانند اطلاعات گسترده ای در مورد گزینه ها و قیمت ها پیدا کنند و بنابراین نمای کلی از طیف فعلی تولید کنندگان و توزیع کنندگان را بدست آورند.

Caravan Salon Austria در چهار روز از چهارشنبه 14 اکتبر تا یکشنبه ، 18 اکتبر 2020 در ولز برگزار می شود

نمایشگاه های اتریشBleib aktiv

بزرگترین نمایشگاه سالمندان در میان نمایشگاه های اتریش با عنوان “فعال بمانید” برای همه جوانان در قلب در VAZ در St.  Pölten برگزار می شود. این نمایشگاه با داشتن حدود 200 غرفه دار ، جاذبه ای است که سالانه هزاران بازدید کننده را به St. Pölten می کشاند. با ORF Niederösterreich دوباره یک برنامه صحنه زیبا با بسیاری از هنرمندان ، یک نمایش بزرگ لباس سنتی و بسیاری از سخنرانی ها در مورد سلامتی ، سفر ، باغبانی ، تغذیه و سبک زندگی وجود دارد. همچنین  یک چکاپ پیشگیری از سلامتی مانند آزمایش خون با ارزیابی ، آزمایش شنوایی و بینایی ، توصیه های تغذیه ای و موارد دیگر را از جمله فعالیت هایی است که در این نمایشگاه انجام می دهند.

بسیاری از ارائه دهندگان صنعت مسافرت و گردشگری نیز نمایندگی دارند. آخرین روندهای زیبایی ، اوقات فراغت ، ورزش و تغذیه سالم نیز ارائه شده است. علاوه بر این، تمام غذاهای لذیذ منطقه ای در نمایشگاه عرضه می شوند که طبیعی و در بیشتر موارد ارگانیک هستند. این نمایشگاه در نزدیکی خروجی بزرگراه St. Pölten Süd واقع شده است و تعداد زیادی پارکینگ در اطراف VAZ به صورت رایگان برای بازدیدکنندگانی که با ماشین می آیند وجود دارد. دسترسی به سایت VAZ با حمل و نقل عمومی نیز بسیار آسان است.

غرفه داران و بازدیدکنندگان برای هفدهمین بار در Bleib aktiv در 2 روز از ثور ، 18.02.2021 تا جمعه ، 19.02.2021 در Sankt Pölten با یکدیگر دیدار می کنند.

آدرس پست الکترونیکی www.bleib-aktiv.at

مخاطبان:
در دسترس عموم است

نمایشگاه های اتریشFerien Messe Vienna از دیگر نمایشگاه های اتریش

نمایشگاه تعطیلات در وین یک رویداد بین المللی برای تعطیلات ، مسافرت و اوقات فراغت و نمایشگاه تجارت برتر برای گردشگری در اتریش است. نمایشگاه تعطیلات در ابتدای یک فصل تعطیلات بسیار ویژه برای هزاران مسافر که به دنبال انواع سفرها هستند. در این نمایشگاه بین المللی برای تعطیلات ، مسافرت و اوقات فراغت غرفه داران زیادی از چندین کشور ، مجموعه ای رنگارنگ از مقصد و سبک های سفر ، ارائه می دهند. یک سرگرمی زنده متنوع در دو مرحله ، سخنرانی های سرگرم کننده و ارائه فیلم در سینمای مسافرت ، یک برنامه ویژه برای افراد داخلی و نکات برجسته برای کودکان در طول تعطیلات ، ارائه سفر و تفریح ​​توسط غرفه داران ارائه می شود

به طور کلی ، برگزارکنندگان در 4 روز نمایشگاه ، از 10 ژانویه تا 13 ژانویه 2019 ، حدود 800 غرفه دار از 80 کشور جهان و 155322 بازدید کننده از Ferien Messe در وین استقبال کردند.

Ferien Messe در چهار روز از پنجشنبه ، 14 ژانویه تا یکشنبه ، 17 ژانویه 2021 در وین برگزار می شود.

ویزابوک ارائه دهنده خدمات وقت سفارت ، ویزای شینگن ، اقامت اروپا آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه نمایشگاه های اتریش کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید