ویزای شینگن هنری

اگر شما یک هنرمند ، مدیر تور ، مروج، فیلمساز و… هستید ، دیر یا زود ممکن است بخواهید در اروپا برنامه اجرا کنید. امروزه ، هنرمندان و سایر متخصصان فرهنگی بیشتر از کشور مبدا در خارج از کشور هنرنمایی می کنند. با اجرای برنامه در خارج از کشور ، ممکن است موضوعاتی مانند ویزا و سایر مجوزها رخ دهد. البته  از زمان تاسیس منطقه شینگن و وحدت قوانین در اتحادیه اروپا ، ممکن است این امر کمی آسان تر شده باشد.  هنرمندان کشورهای ثالث که وارد منطقه شینگن می شوند به نوعی ویزای شینگن هنری احتیاج دارند و بسته به برنامه و هدفشان از سفر می توانند ویزای کوتاه مدت (ویزای شینگن) یا ویزای بلند مدت را دریافت کنند. در این مقاله انواع ویزای شینگن هنری بررسی شده است. همچنین موسسه ویزابوک ارائه دهنده کلیه خدمات ویزای شینگن و وقت سفارت شما را در اخذ ویزای شینگن هنری و سایر ویزاهای شینگن همراهی می نماید.

ویزای شنگن نوع C

ویزای مسافرتی ویزای کلاسیک شینگن است که هم برای مسافرت های توریستی و هم کاری و به طور کلی برای کارهای کوتاه مدت صادر می شود. ویزای شینگن نوع C به دارنده این امکان را می دهد تا در قلمرو کشورهای شینگن وارد شود و در آن بماند. لطفاً بخاطر داشته باشید که ویزای C برای حداکثر 90 روز اقامت در هر شش ماه اعطا می شود.

مهلت ها از روز ورود اول به قلمرو کشوری که کنوانسیون 19 ژوئن 1990 را برای اجرای توافق نامه شینگن از 14 ژوئن 1985 در مورد لغو تدریجی چک در مرزهای مشترک (ایالت شینگن) اجرا کرده است ، محاسبه می شود.

ویزای طولانی مدت Visa D

برخلاف ویزای کلاسیک شینگن ، ویزای D (ملی) به دارندگان اجازه می دهد تا 6 ماه در کشور شنگن بمانند. ویزای D صادر شده توسط هر کشور شینگن به دارنده این حق را می دهد تا در مدت 6 ماه بر اساس این ویزا و یک سند مسافرتی معتبر بدون قصد تعامل حداکثر تا سه ماه در قلمرو کشورهای دیگر شینگن حرکت کند. در فعالیتهای سودآور ، به شرط برآورده شدن شرایط عمومی ورود کند و البته  شخص در لیست هشدارهای کشور عضو مورد نظر نباشد.

ویزای شینگن هنریویزاهای هنرمندان

این ویزا برای هنرمندانی که به منطقه شینگن می روند معتبر است (با مقصد اصلی در هر یک از کشورهای زیر: اسپانیا ، اتریش ، فرانسه ، یونان ، مجارستان ، مالت ، پرتغال ، جمهوری چک ، اسلوونی ، جمهوری اسلواکی و جمهوری لتونی ) برای اجراهای خاص که بیش از 5 روز متوالی یا 20 روز غیر متوالی در یک دوره 3 ماهه بیشتر نشوند.

الزامات:

  1. فرم درخواست ویزای شینگن همراه با امضا و تاریخ درخواست ، از جمله یک عکس در اندازه گذرنامه.
  2. گذرنامه معتبر. اگر گذرنامه کمتر از یک سال صادر شده باشد ، گذرنامه منقضی قبلی نیز لازم است. اعتبار گذرنامه باید حداقل 3 ماه پس از اعتبار ویزا باشد.
  3. فتوکپی D.N.I یا گذرنامه مروج یا مدیر در کشور شینگن.
  4. قرارداد با نام هنرمند.
  5. برنامه حضور ، تورها و غیره
  6. کپی مجوز یا مجوز مورد نیاز برای چیدمان صحنه، رویدادهای هنری که نشان دهنده وضعیت فعلی روند درخواست است از جمله در صورت لزوم گواهینامه درخواست ارائه شده به سازمان مربوطه. اگر در یک رویداد عمومی (جشنواره موسیقی و غیره)
  7. بیمه سلامت سفر با حداقل پوشش سی هزار یورو ، با احتساب بازگرداندن بقایای فانی. شرکت بیمه باید در یک کشور در منطقه شینگن دفتر داشته باشد و باید پوشش پیش پرداختی را که ممکن است مورد نیاز بیمه شده باشد فراهم کند (بیمه کننده نباید هیچگونه پیش پرداختی داشته باشد).
  1. برنامه سفر (خرید قبلی بلیط هواپیما مورد نیاز نیست).
  1. رزرو هتل. اگر متقاضی در خانه خصوصی اقامت داشته باشد ، نامه دعوت قبلاً توسط پلیس ملی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

 

برنامه های کامل جداگانه برای هر متقاضی مورد نیاز است. مستندات لازم باید به نام هنرمند خاص باشد.

زمان پردازش 10 روز است. درخواست ها ممکن است ظرف 180 روز از تاریخ سفر ارسال شوند ، نه زودتر.

هزینه ها (در صورت تغییر): 12،294.00 دلار

نکات مهم در رابطه با ویزای شینگن هنری

سلاح گرم یا سلاح سرد مجاز نیست! افرادی که سلاح دارند ، اجازه ورود ندارند.

ویزای شینگن هنری از نوع خود اشتغالی

اثبات فعالیت هنری (گواهینامه های آموزش ، مشاغل قبلی و غیره) باید هنگام ثبت درخواست در نمایندگی کشو شنگن مانند اتریش ارائه شود. هم هنرپیشه ها و هم هنرمندان خلاق می توانند برای این ویزا اقدام کنند ، اما فعالیت هنری باید غالب باشد .اثبات وسایل و تمکن مالی کافی برای امرار معاش باید در قالب قرارداد با تئاترها ، سالن های کنسرت و غیره یا به عنوان مثال توافق نامه ها با گالری ها ارائه شود. بسته به مدت زمان فعالیت مورد نظر ، باید ویزای C یا ویزای D درخواست شود.

ویزای شینگن هنریویزای شینگن هنری از نوع اشتغال

هنرمندان مشمول قانون استخدام اتباع خارجی برای اشتغال به کار معمولاً به مجوز استخدام احتیاج دارند. بسته به مدت زمان فعالیت مورد نظر ، باید برای ویزای C یا ویزای D درخواست شود.

استثنا : طبق قانون استخدام اتباع خارجی ، اتباع خارجی که مجری کنسرت یا صحنه هستند ، هنرمندان آکروباتیک ، هنرمندان سینما ، رادیو و تلویزیون یا موسیقی دانان می توانند 1 روز یا (حداکثر) 4 هفته بدون اجازه کار استخدام شوند در زمینه یک تولید کلی هنری برای اطمینان از یک کنسرت ، یک رویداد ، یک اجرا ، یک تولید فیلم در حال پخش ، یک رادیو یا تلویزیون پخش زنده. با این حال ، سازمان دهنده و / یا تولید کننده باید چنین فعالیتی را در روز آغاز به کار مربوطه به اداره محلی استخدام عمومی (PES) اطلاع دهد. در چنین حالتی ، اتباع خارجی که نیاز به ویزا دارند ، نیاز به ویزا دارند. افرادی که به طور کلی معاف از ویزا هستند ، می توانند بدون ویزا وارد کشور شوند.

 شما عزیزان می توانید در زمینه ی ویزای شینگن هنری و چگونگی دریافت آن با همکاران ما در ارتباط باشید 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید