دیدنی های پوکت

پوکت  در ساحل آندامان در جنوب تایلند واقع شده و مسلماً سرگرم کننده ترین جزیره تایلند است. پوکت بزرگترین جزیره این کشور است و برای دهها سال یک مقصد اصلی گردشگری بوده و کارهای بی شماری را برای انجام در آن ارائه می دهد.  محبوبیت دیدنی های پوکت، از سواحل خارق العاده و شگفتی های طبیعی گرفته تا معابد پر زرق و برق و جاذبه های ساخته شده توسط بشر ناشی می شود. مکانهای خرید درجه یک و برخی از زرق و برق دارترین سواحل کل کشور تایلند ، رستوران های کلاس جهانی ، به علاوه ده ها هتل و استراحتگاه خارق العاده ، جنگل های بارانی گرمسیری ، غذاهای خیابانی خوشمزه و.. از جمله مواردی هستند که این جزیره را به مکانی خوب برای گردشگری مبدل کرده است.  موسسه ویزابوک ارائه دهنده کلیه خدمات ویزای شنگن، وقت سفارت و… در این مقاله علمی  لیستی از بهترین دیدنی های پوکت را تهیه کرده است.

بودای بزرگ پوکت 

بودای عظیم یکی از مشهورترین بناهای دیدنی پوکت است که در بالای تپه های ناکرد قرار گرفته است و 45 متر ارتفاع  دارد .بودا از سنگ مرمر سفید برمه ای ساخته شده و در زیر نور آفتاب می درخشد.

دیدنی های پوکت

ساحل نای هارن

در جنوب جزیره ساحل نای هارن واقع شده است ، با شن و ماسه زیبا و آب شفاف و تمیز ،  ساحلی محبوب با هزاران بازدید کننده است، اما هنوز هم نسبتاً دست نخورده است و اصالت بسیاری را حفظ می کنددر این ساحل،  در زیر سایه درختان بزرگ مستقر خواهید شد ، رستوران های مختلفی را خواهید دید که غذاهای محبوب تایلندی را به فروش می رسانند و همچنین فروشگاه های مختلف سوغاتی که اقلام جدید محلی و همچنین لباس های شنای ساحلی را ارائه می دهند، برای شما جذاب خواهد بود.

دیدنی های پوکت

ساحل آزادی

یکی دیگر از دیدنی های پوکت و از سواحل بسیار زیبای آن ، ساحل آزادی ، از خلوت ترین و بکرترین سواحل این جزیره است . این ساحل کمی دورتر و دسترسی به آن دشوارتر از بقیه است ، اما یک ساحل خالی از ورزش های آبی و موسیقی بلند پوشیده از درخت ، با شن و ماسه نرم و دریاهای شفاف و آبی می باشد  .

ساحل سورین

فقط کافی است نگاهی سریع به ساحل سورین بیندازید تا ببینید چرا ا در بین ثروتمندان و افراد مشهور تایلند محبوبیت زیادی دارد. این ساحل زیبا و آرام از دیگر دیدنی های پوکت و دارای بسیاری از استراحتگاه ها ، رستوران ها و بارهای سطح بالا در منطقه است.  و جایگزینی مناسب برای ساحل شلوغ ، پر سر و صدا پاتونگ است.

دیدنی های پوکتخیابان پیاده روی پوکت

بازار پیاده روی خیابانی که در شهر دیدنی پوکت واقع شده است محلی برای نمونه غذاهای سنتی و جنوبی تایلند است. جدا از غذاهای خوشمزه ، گردشگران می توانند از صنایع دستی و هدایای تایلندی معتبر در زیر فانوس های چینی و بین ساختمان های زیبا و رنگارنگ خرید کنند.

دیدنی های پوکتساحل کارون

در شهر تفریحی کارون کرون ، ساحل کارون قرار دارد ، یک خلیج طولانی و زیبا از شن و ماسه نرم و پودری و دریایی آبی فوق العاده جذاب. اگرچه فکر استراحت در این بهشت ​​به اندازه کافی خوب است ، اما در اینجا کارهای دیگری بیش از آفتاب گرفتن و شنا وجود دارد. شهر کارون دارای تعدادی رستوران و بار با کیفیت برای لذت بردن ، با چشم انداز گسترده از خلیج و دریا است. همچنین معبد Wat Suwan Khirikhet نیز از دیگر دیدنی های پوکت در این شهر وجود دارد.

دیدنی های پوکتسایت های غواصی

برای علاقه مندان به غواصی ، پوکت بهشت ​​روی زمین است. پوکت محل زندگی بسیاری از مکانهای غواصی عالی است . همچنین می توان به سفرهای روزانه از پوکت به جزایر سیمیلان رفت ، جایی که تصور می شود یکی از بهترین مکان های غواصی در تایلند و حتی در میان بهترین های جهان است.

دیدنی های پوکتپروژه توانبخشی گیبون

فیل ها تنها حیواناتی نیستند که در پوکت مورد مراقبت قرار می گیرند و در این جزیره از گیبون نیز مراقبت می شود. شبیه به پناهگاه فیل ها ، پروژه توان بخشی گیبون این موجودات جذاب را نجات داده و آنها را احیا می کند ، قبل از اینکه آنها را دوباره به طبیعت بازگرداند. بازدید از آن رایگان است و بهترین گزینه برای یک جاذبه اخلاقی و آموزشی در پوکت است.

کیپ پرومتپ

معروف ترین دیدنی پوکت و مسلماً زیبا ترین منظره در کل پوکت ، کیپ پرومتپ ، بهترین مکان برای نشستن با یک عزیز و تماشای غروب خورشید است.  این مکان دارای یک شنل زیبا با چشم اندازهای خلیج و دریا و سرسبزی زیاد و می باشد.

دیدنی های پوکتساحل سورین

ساحل سورین که معمولاً با عنوان “میلیونرهای ردیف” شناخته می شود ، توسط خانه هایی برای استراحتگاه های ثروتمند و افراد معروف و همچنین لوکس احاطه شده است. با یک نگاه به ساحل متوجه می شوید که چرا این مکان هم بین تایلندی ها و هم خارجی ها بسیار محبوب است. صرف غذا در این قسمت از جزیره گران است و اکثر رستوران های مشرف به ساحل غذاهای سطح بالا را سرو می کنند .

بازدید از خلیج Phang Nga

این خلیج تقریبا دارای 40 جزیره کوچک است که مستقیماً از دریا بیرون می آیند. این منطقه پر از تالاب ها ، غارها و حرا است که باید برای دیدن آنها وقت بگذارید هرچند دیدن همه چیز در یک روز می تواند یک چالش باشد. این خلیج به دلیل موقعیت ، در برابر بسیاری از شرایط بد آب و هوایی محافظت می شود. بازدید از خلیج Phang Nga با راهنمای گردشگری بهترین راه برای اطمینان از این است که چیزی را برای تماشای این مکان زیبا از دست ندهید.

 پوکتFantaSea

دیدنی های پوکت

از دیگر دیدنی های پوکت این مرکز تفریحی بزرگ  است. Phuket Fantasea Show  یک مجموعه 140 هکتاری است که با طیف وسیعی از سرگرمی ها و فعالیت ها برای همه پر شده است. در این مکان تفریحی، یک رستوران 4000 تایی وجود دارد که بوفه ای بی نظیر از غذاهای تایلندی و بین المللی را ارائه می دهد ، یک نمایش تئاتر به سبک لاس وگاس که بهترین افسانه ها و اسرار تایلند را به نمایش می گذارد. یک دهکده کارناوال ، مجتمع خرید و بخش صنایع دستی نیز برای توجه و پر کردن اوقات شما رقابت می کنند.

مقاله های زیر می تواند برای شما مفید باشد

ویزای شینگن

انواع ویزای شینگن

مدارک ویزای شینگن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید