غروب در لیبسون

غروب در لیبسون


لیبسون

لیبسون پاتخت پرتغال است ومحله روسیو در لیسبون قلب مرکز شهر قدیمی شهر است و بهترین مکان اقامت برای گشت و گذار در نزدیکی بسیاری از جاذبه های مهم توریستی شهر و محل ایستگاه قطار و برجسته Elevador de Santa Justa است.

محله مجاور Alfama در سمت شمالی است، در سمت کاستلو د سائو جرج تاج گذاری می شود.

در جنوب، محله Chiado صعود به Bairro آلتو، خانه Sao Roque و چند جاذبه دیگر با خیابان های باریک آن با مغازه های کوچک شناخته شده است.

زمین تپه ای لیسبون می تواند شهر را با چالش هایی برای برخی از مردم روبرو کند، اما بسیاری از کافه های کوچک، برای گذراندن خستگی واستراحت وجود دارد.

تراموا مکانی زیبا ، که در آن دیدگاه عالی در سراسر پشت بام قرمز و رودخانه تگوس گسترده وجود دارد.

بهترین جای لوکس برای اقامت در لیبسون کجاست؟

میدان راسیو
میدان راسیو

میدان راسویو مرکز تاریخی لیسبون دارای برخی از بهترین هتل های شهر، از جمله Avenida Palace ، که در کنار ایستگاه راسویو قرار دارد ، برای سفرهای روزانه به سینترا و مناطق اطراف آن بسیار مناسب است. این هتل خیره کننده در سال 1892 در سبک Belle Epoch ساخته شده و دارای ویژگی های دوست داشتنی است، از جمله اشعه ماوراء بنفش شیشه ای رنگارنگ و راه پله بزرگ پیچیده.

امکانات هتل شامل پارکینگ رایگان و صبحانه، مرکز تناسب اندام و حتی موسیقی پیانو در لابی است.

هتل Heritage Avenida Liberdade به فاصله کمی از راسیو است .

این هتل در ساختمان ، دارای محیط زیست و امکانات اضافی مانند چای و قهوه در لابی، صبحانه، مرکز تناسب اندام با استخر لبه و خدمات حمل و نقل است.

دارای اتاقهای مجلل با سقف بلند و سرسبز و مجهز مانند یک مینی یخچال و فریزر است.

اتاقهای هتل Memmo Alfama از منظر رودخانه تاگوس و سقفهای قرمز شهر، با منظر زیبای تراس و استخر روبرو میشوند.

پس از صبحانه های عجیب و غریب، کارکنان هتل، یک تور پیاده روی رایگان از محله Alfama ، از جمله مجتمع کلیسای جامع، موزه فدو و بوتیک های فراوان ارائه می دهند.

اقامت درهتلBairro آلتو ی لیبسون

بیرو آلتو

گردشگران زمانی که به هتل های میان رده لیسبون می آیند نیازی به قربانی کردن کیفیت یا مکان برای قیمت ندارند، ، تعدادی از این هتلها ی شیک در روسیو و در امتداد Avenida da Liberdade می باشد.

Story Hotel Rossi دارای منظره مرکزی و منظره ایدهآل با مساحت بسیار در میدان روسیو، نزدیک به ایستگاه قطار، موزه باستان شناسی Carmo و Elevador de Santa Justa است.

این بوتیک هتل دارای اتاق های زیبایی تزئین شده با کارایی منحصر به فرد و با امکانات بالا مانند دوش باران و تلویزیون های آینه ای است.

مهمانان نیز از شیرینی های تلخ و آب بتلین موجود در لابی، Wi-Fi رایگان و رستوران بسیار عالی در رستوران لذت خواهند برد.

هتل Santa Justa به خاطر نزدیکی آن به آسانسور سانتا جاستا به نام Bairro Alto نامگذاری شده است.

اتاق های مدرن اما خاصی دارند و شامل یخچال کوچک با نوشیدنی های شیک، قهوه ساز Nespresso، لوازم آرایشی L’Occitane و حتی هدیه خوشامد برای هر مهمان می باشد.

NH Collection Lisboa Liberdade در نزدیکی مرکز شهر، در میان مغازه های طراحان Avenida da Liberdade ، در خیابان از ایستگاه مترو Avenida و ایستگاه اتوبوس فرودگاه Aerobus واقع شده است.

اتاق های هتل تمیز و به روز شده اند، دارای وسایل راحتی مانند کتری برقی و قهوه، مینی یخچال و فریزر.

امکانات هتل شامل مرکز کسب و کار، Wi-Fi رایگان و استخر روباز با دید عالی است.

درلیبسون کجا بمانید؟

توک تاکس

Tuk tuks در لیسبون ، یکی از محله روسیو دارای چند گزینه برای اقامت است که دور از جاذبه های توریستی و ایده آل برای گشت و گذار قرار دارند.

هتل با فاصله ده دقیقه از رودخانه و موزه ها مانند موزه طراحی و همچنین چند کلیسای تاریخی است.

این هتل دارای طیف گسترده ای از قیمت ها است و انتخاب های ارزان تر که باعث میشود این هتل سریعا پر شوند.

اما بوفه های صبحانه سخاوتمندانه ای با اقامت شما در اختیار شما قرار می گیرد و اتاق ها مدرن و روشن هستند.

اتاق های خانوادگی در دسترس هستند و هر دو صبحانه و Wi-Fi نیز شامل می شوند.

وقتی شما  یک روز گشت و گذار باتاکسی را پشت سر می گذارید، کیفیت و خدمات قابل اعتماد در Ibis Lisboa Liberdade انتخاب خوبی است .
در شمال باغ گیاه شناسی در لبه Barrio Alto واقع شده است.

امکانات هتل شامل رستوران در محل، تنقلات 24 ساعته و پارکینگ تحت پوشش است.

بهترین محل برای اقامت خانواده ها  در لیبسون کجاست؟

هتل بالکن
هتل بالکن

بالکن در لیسبون ،یکی از هتل های جدیدت لیسبون ،Martinhal Lisboa Chiado Family Suites است که مخصوص پاسخگویی به نیازهای خانواده های مسافری که کودکان جوان دارند است.

این لوکس هتل شامل سوئیت های خانوادگی بزرگ با آشپزخانه های مجهز و شستشو / خشک کن ها، صبحانه ای عید پاک و سرو غذای کودک می باشد.

منطقه دارای یک رستوران بچه است، بنابراین والدین بدون نگرانی می توانند غذا بخورند، و منطقه بازی باشگاه بچه ها اسباب بازی، بازی ها، لوازم هنری، دیوار صعود و فعالیت های دیگر برای کودکان زیر 10 سال است.

این هتل در محله Chiado واقع شده است و نزدیک به Palacio، National Theatre و Museo de Chiado است.

والدین نیز ممکن است از امکانات منحصر به فرد لیسبون لذت ببرند که در مجموعه های مفهومی تزئین شده خود، از آشپزخانه های کوچک استفاده می کنند که بسیاری از آنها توسط هتل خواهر Tings نپال الهام شده اند.

جو، گرم و صلح آمیز است و خانواده ها را تشویق به تفریح و لذت بردن از باغ های تراس می کند و قدردانی از آنچه که لیسبون ارائه می دهد، با این اوصاف، هیچ تلویزیونی وجود ندارد، اما از Wi-Fiاستقبال می کنند.

صبحانه های رایگان، از جمله نان تازه پخته شده، هر روز صبح سرو میشود و ساعات آرام هر شب در ساعت 10 بعدازظهر شروع میشود تا از استراحت آرام لذت ببرید.
این هتل در کنار شمال از محله Alfama تپه قرار دارد و از مسیر قدیمی تراموا 28 که به قلعه، س، Baixa و Bairro Alto متصل است.

 

بهترین مکان برای اقامت عاشقانه در لیبسون کجاست؟

غروب در لیبسون
غروب در لیبسون

برای یک خاطره  لوکس عاشقانه، قصر Olissippo Lapa Palace هر چیزی را که زن و شوهر می توانند آرزو کنند.

اگر چه در ناحیه سفارت ، نزدیک مجسمه Basilica da Estrela و Museu Nacional de Arte Antiga واقع شده است، محوطه هتل، یک واسط، با درختان فراوان و جریان آرام است.

کاخ قرن نوزدهم در بالای تپه است و هر اتاق زیبای تزئین شده دارای بالکن یا تراس خصوصی است که باغها و رودخانه تاگوس دیده میشوند.

استراحتگاه های بزرگ ، از جمله آبگرم شیک، استخرهای سرپوشیده و در فضای باز، حمام گرم، مرکز تناسب اندام، ناهار خوری، و خدمات بی نظیروجود دارد.

زوج هایی که هنر دوست دارند، از هتل Britania Hotel سازگار با محیط زیست لذت خواهند برد، که توسط معمار مشهور پرتغالی Cassiano Branco طراحی شده است.

اتاق های شیک بسیار جالب و شامل Wi-Fi و صبحانه های تازه پخته شده است، در حالی که مهمانان می توانند هر شب از لپ تاپ و چای لذت ببرند.

واقع در یک خیابان آرام فقط در مراحل ابتدایی خرید عالی Avenida da Liberdade ، چندین رستوران در این نزدیکی هست، و همچنین چندین سالن شیک روزانه وجود دارد.

پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری در پرتغال – راهنمای 2018

9 مکان خاص و سحرانگیز در پرتغال که باید بشناسید – بیتوته

معرفی کشور پرتغال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید