هتل های اروپا

اروپا، از fjord های قدرتمند در شمال گرفته تا ویرانه های یونان باستان در جنوب ، تا آزورهای آتشفشانی در غرب و معماری تاریخی در شرق ، ترکیبی بی نظیر از تاریخ ، طبیعت و فرهنگ را ارائه می دهد و برای هر نوع سلیقه ای، در این قاره باورنکردنی چیزهای زیادی برای تجربه وجود دارد.  بر اساس تجزیه و تحلیل جوایز ، رتبه بندی ستاره هتل ها و رتبه بندی کاربران بهترین هتل های اروپا را در این مقاله مشاهده می کنید. هتل هایی که در 10 درصد لوکس ترین هتل های اروپا نشان طلایی کسب کردند. این هتلها  اقامتگاه های لوکس پنج ستاره می باشند و خدمات عالی را ارائه می دهند.  موسسه ویزا بوک ارائه دهنده کلیه خدمات ویزای شینگن، وقت سفارت، گردشگری و … لوکس ترین هتل های اروپا را در این مقاله معرفی نموده است.

هتل بزرگ Excelsior Vittoria ، سورنتو ، ایتالیا

این هتل لوکس اروپایی گذشته پر زرق و برق ایتالیا را تداعی میکند  و مجموعه خلاق این کشور در این هتل لوکس اروپایی جمع شده است . در میان بسیاری از مهمانان مشهور ،  Enrico Caruso  در این هتل اقامت داشته است که مجموعه معروف او هنوز هم در عکسهای عتیقه و سیاه و سفید این هتل تزئین شده است. هنگام غروب آفتاب ، تراس هتل مکان مناسبی برای لذت بردن از منظره خلیج سورنتو می باشد.

هتل های اروپا

لو سیرنوز ، پوزیتانو ، ایتالیا از هتل های مجلل اروپا

در میان  هتل های مجلل در ساحل زیبای آمالفی ایتالیا ، Le  Sirenuse یکی از بهترینهای خدمات را ارئه می دهد. این هتل توسط John Steinbeck مشهور شده است ، كه در مورد اقامت خود در سال 1953 در این هتل نوشت ، این هتل هنوز هم ستاره های سینما و .. را به روستای ماهیگیری كه قبلاً راکد بوده است را  جذب می كند. کاشی های موزاییکی رنگارنگ ، اشیا عتیقه و یک طرح رنگی با الهام از دریا تجسم سبک ایتالیایی ساحلی است. یک اتاق رو به دریا درخواست کنید تا بتوانید از مناظر بی پایان دریای Tyrrhenian لذت ببرید.

هتل های اروپا

W بارسلونا ، اسپانیا از لوکس ترین هتل های اروپا

اگر می خواهید اوقات فراغت شما با شهر و ساحل ترکیب شود ، بارسلونا بهترین های هر دو مورد را دارد. در این هتل لوکس اروپایی شگفتی های معماری توسط گائودی ، رستوران ها ، موزه های کلاس جهانی ،ارائه می گردد. می توانید اتاقی را در W Barcelona  زیبا رزرو کنید ، این مکان مشرف به آب است و اتاق هایی با بالکن اختصاصی و صندلی های اتاق نشیمن برای دیدن مناظر زیبا را دارد.

هتل های اروپا

گران ملیا د مار ، مایورکا ، اسپانیا

در بزرگترین جزایر بالئاریک رویایی اسپانیا ، Gran Meliá de Mar یک بهشت در شهر ساحلی Illetas (در نزدیکی جزیره پالما) است که مناظر جذاب طلا و دریا را با یک طراحی مدرن ، آبگرم درجه یک ترکیب می کند و دارای چهار رستوران برجسته می باشد که غذاهای مختلف دنیا از سوشی گرفته تا تاپاس را ارائه می دهند. تمام 144 اتاق این هتل و سوئیت ها مشرف به آب هستند و استخر دارای کابینهای به سبک بالی است که در آن مهمانان بعد از ظهرها با آفتاب گرفتن ، خوابیدن و نوشیدن کوکتل های میوه ای اوقات فراغت خود را  می گذرانند.

لو نگرسکو ، نیس ، فرانسه

در داخل این هتل لوکس اروپایی  ، آثاری از دالی ، مورتی و نیکی د سنت فال و همچنین تزئینات فوق العاده از جمله یک لوستر کریستال باکارا که در اصل برای یک تزار روسیه و یک گنبد شیشه ای رنگ آمیزی توسط گوستاو ایفل ساخته شده است را خواهید دید.ساحل سنگریزه ای نیس درست نیز در نزدیکی شماست.

Pine Cliffs Residence ، یک اقامتگاه لوکس مجموعه ، آلگاروه ، پرتغال

در منطقه آلگاروه پرتغال ، اقامتگاه Pine Cliffs اقامتی خلوت و با چشم اندازی گسترده از اقیانوس اطلس است. این هتل در کنار هتل های Pine Cliffs و Pine Cliffs Ocean Suites ، بیش از 170 هکتار از ساحل پرتغال را شامل می شود و فعالیت های زیادی در فضای باز – از گلف گرفته تا ورزش های آبی – برای سرگرمی شما دارد. وارد یکی از 154 اتاق تازه بازسازی شده شوید و از تزیین اتاقها با رنگهای قهوه ای و کرم آرام ، کف تراتو و سر تخته های ساخته شده از آزولژوکاشی های دستی که در کوره های لیسبون ساخته شده اند،  لذت ببرید.

کازا الول ، مالت از دیگر هتل های اروپا

جزیره مالت که کمتر شناخته شده است ، با داشتن آبهای شفاف و تمیز ، غذاهای دلچسب و تاریخ غنی که به قرن ها قبل برمی گردد ، یک مکان عالی برای مسافرانی است که به دنبال گزینه ای برای ایتالیا یا فرانسه هستند. پایگاه خود را در پایتخت آن شهر  والتا قرار دهید و از Casa Ellul شیک که فقط هشت اتاق دارد و معماری میراث را با وسایل مدرن تلفیق کرده است دیدن کنید.  در حالی که نمای دریا از تراس پشت بام یک امتیاز اضافی است.

هتل های اروپا

ماندارین شرقی بدروم ، ترکیه

بدروم سفید گرم در ترکیه و سا

حل آمالفی ، یک شهر تفریحی پرجنب و جوش و پر از استراحتگاه هایی است که با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهند و مسلما Mandarin Oriental بهترین آن است. این هتل دارای طراحی شیک و مدرن چوبی و خاکی است که کاملاً چشم اندازهای خیره کننده اقیانوس را تکمیل می کند . می توانید در این هتل در استخر مشرف به مدیترانه غوطه ور شوید و تجربه همام آبگرم را از دست ندهید.

گریس سانتورینی ، یونان

در جزیره ایده آل یونان ، سانتورینی ، این استراحتگاه سفیدپوش کاملاً قابل ارزش است ، به لطف یک استخر بی نهایت زیبا و مشرف به دریا ، یک فضای داخلی زیبا و پر از مبلمان مدرنیست ، و یک مکان بی نظیر در صخره کالدرااین هتل را به یکی از هتل های لوکس اروپا مبدل کرده است.  حتی اتاقهای استاندارد دارای استخرهای جکوزی خصوصی هستند و ویلای دو خوابه جدید دارای آبگرم خصوصی ، آشپزخانه ، تراس و استخر شنا هستند. می توانید غروب آفتاب را در اتاق نشیمن جدید 363 Champagne Lounge هتل تماشا کنید .

ویلا دوبروونیک ، کرواسی از دیگر هتل های اروپا

شاید شما دوبروونیک را در Game of Thrones دیده باشید ، اما این شهر با دیوارهای تاریخی بیش از صحنه های سینمایی چیزهای زیادی برای ارائه دارد. ساحل دالمتین مدت ها مورد علاقه اروپایی ها بوده است ، کسانی که در کنار دریای خیره کننده آدریاتیک به آرامش می رسند ، از غذاهای دریایی تازه لذت می برند و از نرخ مناسب هتل استفاده می کنند. ویلا دوبروونیک  در صخره ای ساخته شده است. مهمانان می توانند بین شنا در استخر بزرگ داخلی که پنجره های کف تا سقف آن دریا را قاب می کنند یا ساحل صخره ای خصوصی درست در زیر آن ، انتخاب کنند.

هتل بزرگ ایستبورن ، ساسکس شرقی ، انگلیس

شهرستان خواب آلوده انگلستان در ساسکس شرقی بیشتر به خاطر تپه های نورد ، شهرهای قرون وسطایی و بلندترین صخره های دریایی گچ در سراسر انگلیس شناخته شده است. هتل بزرگ ایستبورن  به لطف دکور بزرگ دوران ویکتوریا و ستون های سنگ مرمر آن، مبلمان و اجناس عتیقه و خدمات استثنایی آن، بهترین هتل در منطقه و یکی از هتل های لوکس اروپا می باشد. این مکان روزگاری محل اجتماع مورد علاقه جامعه عالی انگلیس بود و میهمانان پیشین وینستون چرچیل ، چارلی چاپلین و دبوسی بودند. روزهای خود را به پیاده روی South Downs Way ، مسیری 100 مایلی بین ایستبورن و وینچستر یا کاوش در باغ های زمستانی ویکتوریا در نزدیکی آن سپری کنید.

هتل های اروپا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید