بهترین شهرهای اسپانیا

اسپانیا در حال حاضر یکی از مقصد های مورد علاقه دنیا برای مهاجرت به شمار می رود ، زیرا از نظر تعداد مهاجرت چهارمین کشور محبوب اروپا است  اما بهترین شهرهای اسپانیا برای زندگی  کدام است؟ اگرچه یافتن دهها مکان افسانه ای برای زندگی در اسپانیا کار سختی نیست ، اما تشخیص دقیق یک مکان ایده آل که می توانید آن را خانه بنامید بسیار دشوار است.این انتخاب عملاً نامحدود است و اسپانیا جغرافیا و سبک زندگی بسیار متنوعی دارد. به جز مادرید و بارسلونا  که به عنوان دو شهر از بهترین شهرهای اروپا برای بازدید ، فرهنگ و تاریخ خود می باشند و ممکن است بهترین شهر اسپانیا برای زندگی باشند؛  اما وقتی صحبت از هزینه و کیفیت زندگی می شود ، گزینه های بهتری نیز برای بررسی وجود دارد. مهم نیست که به دنبال چه هستید ، ما تعدادی از  بهترین شهرهای اسپانیا برای زندگی (بدون ترتیب خاصی) را در این مقاله ذکر کرده ایم.

مادرید

مادرید بعد از والتا مالت و لیسبون پرتغال رسماً سومین شهر آفتابی اروپا است.  این واقعیت به تنهایی مادرید را در لیست مطلوب ترین شهرهای زندگی در اسپانیا قرار می دهد.

همچنین مادرید در سطح بین المللی محبوب است. سالانه هزاران مهاجر از سراسر جهان به مادرید می روند. این شهر به سرعت از رکود اقتصادی اسپانیا (و سایر نقاط جهان) خارج شده و جذاب ترین فرصت های شغلی را برای مهاجران متقاضی زندگی و کار در اسپانیا ارائه می دهد.

جامعه مهاجران در مادرید بسیار بزرگ است و دائماً خود را تجدید می کند. بسیاری از مهاجران برای یک قرارداد کوتاه می آیند ، از طعم سبک زندگی مادرید لذت می برند و از ماجراهای خود و زمان سپری شده در اسپانیا راضی هستند.

بهترین شهرهای اسپانیا

بارسلونا

خیابان دنج بارسلونا

بارسلونا رقیب ابدی مادرید است. اگر نمی توانید بین این دو شهر انتخاب کنید باید مدتی را در هردو بگذرانید. با قطار سریع السیر AVE بین دو شهر ، سفر نسبتا سریع و آسان است.

برخلاف جذابیت های آهسته مادرید ، جادوی بی نظیر بارسلونا با سرعت رو به افزایش است. به همین دلیل ، بسیار توریستی است. بارسلونا برای گردشگران علاقه مند به  معماری بسیار جذاب است. بیشتر بناهای مدرن گرای گائودی در بارسلون ، ساگراادا فامیلیا و پارک گول واقعاً برجسته است. معماری باورنکردنی بارسلونا مانند یک آهن ربا عمل می کند و میلیون ها گردشگر را از سراسر جهان به خود جذب می کند.

آیا سبک زندگی شهری و ساحلی را با هم می خواهید؟ پس شما به یک ساحل احتیاج دارید و این چیزی است که بارسلونا دارد اما مادرید ندارد.و این امر بارسلونا را به شهری عالی برای زندگی در اسپانیا برای دوستداران ساحل تبدیل کرده است.

آب و هوای بارسلونا نیز بسیار شگفت انگیز است. این شهر به مدیترانه نزدیک است که به معنای تابستان های کمی خنک تر از مادرید است و زمستان های معتدل تری دارد.

والنسیا

سومین شهر اسپانیا ، والنسیا دارای فرهنگی است که می توانید آرزو کنید و یک ساحل شنی بزرگ بدون جمعیت زیاد توریست دارد.  این شهر ممکن است به اندازه بارسلونا وطنی نباشد ، اما فضای محلی آن به معنای واقعی فرصت های زیادی را  برای غوطه ور شدن در فرهنگ و تمدن اسپانیایی فراهم می کند. حمل و نقل عمومی بسیار عالی است و مدارس محلی و بین المللی عالی در والنسیا وجود دارد. این شهر فرودگاه بین المللی خاص خود را دارد ، اگرچه بسیاری از ساکنان از فرودگاه بزرگتر آلیکانته برای پروازهای مستقیم و ارزان تر استفاده می کنند.

بهترین شهرهای اسپانیامالاگا

شاید تعجب آور باشد اما  مالاگا یک مکان عالی برای زندگی است و رتبه بندی بالایی را در نظرسنجی های مربوط به کیفیت زندگی دارد و  خورشید ، دریا و سانگریای معروف ، شهر قدیمی جذاب و موزه های عالی ، به علاوه مدارس خوب و حمل و نقل عمومی در این نظرسنجی ها تاثیر گذار بوده اند. قیمت ملک در مالاگا مقرون به صرفه است و مالاگا به عنوان یکی از بهترین شهر های اسپانیا در طول سال پروازهای مستقیم زیادی از سراسر اروپا دارد. به علاوه ، یک پایگاه ایده آل برای کاوش در کل اسپانیا است.

بهترین شهرهای اسپانیاسگوویا

درست در شمال مادرید ، این شهر کوچک و زیبا یک سبک زندگی رویایی را در مرکز اسپانیا ارائه می دهد. این مکان اغلب توسط گردشگران نادیده گرفته می شود اما معماری خیره کننده ای دارد و همچنین به دلیل غذا مخصوصاً دسر هایش مشهور است . این شهر ارزانترین مکان برای زندگی در این لیست نیست اما یکی از آنهاست و  شما در حومه شهر قرار دارید که فقط یک ماشین با مادرید فاصله دارد.

بهترین شهرهای اسپانیاSotogrande

در جنوبی ترین قسمت Costa de Sol ، در استان Cadez در نزدیکی جبل الطارق ، یک مکان منحصر به فرد دیگر را خواهید یافت – بندر و توسعه مسکونی Sotogrande ، جایی که گرانترین املاک و مستغلات اسپانیا در آن واقع شده است.

برخی از ثروتمندترین و قدرتمندترین خانواده های اسپانیا و همچنین سایر خانواده های ثروتمند و مشهور از سراسر جهان دارای خانه های تابستانی در Sotogrande هستند.

اگر عاشق چوگان ، گلف یا قایق تفریحی هستید ، – Sotogrande مکان مناسب برای شماست. برخی از بهترین زمین های گلف اسپانیا در آنجا و همچنین کلوپ سانتا ماریا پولو واقع شده اند و دارندگان قایق های تفریحی می توانند ویلا را با اسکله مخصوص خود انتخاب کنند.

بیلبائو

بیلبائو ، در ساحل سرسبز شمال اسپانیا ، یکی از دوست داشتنی ترین شهرهای اروپا است. در 20 سال گذشته از یک شهر بندری صنعتی به مکانی مدرن برای زندگی و کانون داغ بازدیدکنندگان تبدیل شده است. بیلبائو پنجمین شهر گران قیمت در اسپانیا است. با این حال ، شیوه زندگی ارائه شده در آن عالی است و برای کیفیت زندگی در آن ، آنطور که تصور می کنید گران نیست. بیلبائو شهری پر جنب و جوش در حاشیه رودخانه است که دارای گذشته ای برجسته صنعتی و معماری مدرن است. در آن کارخانه های کشتی سازی قدیمی در کنار طرح های پیشرفته معماری یافت می شوند ، به عنوان یکی از نمونه های آن می توان به موزه گوگنهایم با پوشش تیتانیوم که در امتداد یک اسکله احیا شده است، اشاره کرد. همچنین این شهر دارای بزرگترین بازار سرپوشیده جهان با انواع محصولات ارائه شده است.

شهرهای اسپانیاگرانادا

گرانادا یکی از بهترین شهرهای اسپانیا برای زندگی است که به دلیل کاخ الحمرا و باغ های جنرالایف در سراسر جهان مشهور است ، دارای غذای مطبوع کلاس جهانی و یک شهر قدیمی است  که به خوبی حفظ شده است. اما این فقط یک مکان زیبا برای بازدید نیست – قیمت خانه مناسب است و هر آنچه برای زندگی مدرن نیاز دارید وجود دارد. بعلاوه برای کاوش در سایر مناطق اسپانیا در مکان مناسبی قرار دارد.

 شهرهای اسپانیاقرطبه

کوردوبا یک مقصد بزرگ گردشگری است که به دلیل مزکویتا ، خانه های سفید و رقصنده های فلامنکو شناخته می شود و آن را به کارت پستال تصویری اسپانیا تبدیل می کند. در ابتدا عادت کردن به لهجه محلی دشوار است و گرمای تابستان زیاد است ، اما اگر به دنبال مکانی هستید که بتوانید سبک زندگی سنتی اسپانیایی را تجربه کنید ، یکی از بهترین شهرهای اسپانیا برای زندگی است.

 شهرهای اسپانیاسویل

سویل پایتخت غیر رسمی جنوب اسپانیا و پایتخت رسمی اندلس زیبا است که نمایانگر تصویر سنتی اسپانیا است ، سویل  به دلیل لباسهای رنگارنگ ، اسبهای سفید ، فریا و غذا معروف است.  خبر خوب این است که هزینه های زندگی معقول است .سویل با اجتماعات پر رونق مهاجران ، محل زندگی افرادی از بسیاری از فرهنگ ها است. مدارس آلمانی ، آمریکایی و انگلیسی وجود دارد ، با این حال ، اگر می خواهید در نزدیکی مدرسه انگلیسی باشید ، این به معنای زندگی در روستای Aljarafe ، خارج از سویل است.

در سویل همچنین دو دانشگاه وجود دارد که در صورت اتمام مدرسه و برنامه ریزی برای ادامه تحصیل در اسپانیا ، ممکن است برای شما مناسب باشد.

ماربلا

ماربلا همه چیز در مورد زرق و برق و درخشش است. ثروتمندان و مشاهیر را از سراسر جهان جذب می کند.

این مکان با سواحل و معماری فوق العاده ، پر جنب و جوش و روشن است. سطح جرم و جنایت کمی دارد و توسط مقامات محلی به زیبایی حفظ می شود.

از نظر غذایی ماربلا بهشتی است که در آن هر مکان ، یک کافه کوچک یا یک رستوران با ستاره میشلن ، غذاهای فوق العاده خوبی سرو می شود.

مهاجران با خانواده و بچه ها همه چیزهایی را که برای آموزش ، مراقبت و سرگرمی فرزندانشان لازم است پیدا می کنند. کسانی که قصد اقامت طولانی دارند به ندرت فرزندان خود را به مدارس بین المللی بفرستند زیرا مدارس اسپانیا به طور کلی بسیار خوب ، رایگان و فرصت های بیشتری برای ادغام ارائه می دهند. با این حال ، اگر مدت اقامت شما کوتاه باشد یا دوست دارید فرزندانتان از یک برنامه درسی بین المللی پیروی کنند ، مدارس عالی بین المللی در ماربلا وجود دارد

از طرف دیگر ، بازنشستگان ، ماربلا را به دلیل سهولت ادغام و یک سبک زندگی کاملاً سالم دوست دارند. تعداد زیادی از آژانس ها و مشاغل وجود دارد که به ویژه نیازهای بازنشستگان خارجی را تأمین می کنند و بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی بسیار خوب هستند

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید