ارزان ترین شهرهای اروپا

 

شهرهای اروپا از زیباترین و مهیج ترین مکانهای جهان هستند. پر از تاریخ ، فرهنگ و بناهای تاریخی ، این شهرها مقاصد جذابی را برای بازدید کنندگان از سراسر جهان ایجاد می کنند. در حالی که معمولاً اروپا به عنوان قاره ای نسبتاً گران قیمت برای گردشگری مشهور است ، اما در واقع مکانهای ارزان قیمت نیز برای سفر در اروپا وجود دارد. شما می توانید با فرهنگ غنی آشنا شوید ، بناهای تاریخی را کشف کنید ، غذاهای خوشمزه بخورید ، یا در سواحل زیبا استراحت کنید و همه این کارها را می توان در ارزان ترین شهرهای اروپا انجام داد. همچنین ، این مقصدها برای هر نوع مسافر مناسب است و جذابیت زیادی دارند! موسسه ویزابوک ارائه دهنده کلیه خدمات ویزای شینگن، وقت سفارت و … در این مقاله به معرفی ارزان ترین شهرهای اروپا برای بازدید پرداخته است .

بوداپست ، مجارستان

بوداپست نه تنها یکی از ارزان ترین شهرهای اروپا است ، بلکه یکی از دیدنی ترین شهرهاست! پایتخت مجارستان  . بوداپست با داشتن معماری زیبا ، بناهای تاریخی و فرهنگ منحصر به فرد ، مقصد شایسته ای برای هر بازدید کننده است.

اگر با بودجه کمتری سفر می کنید ، بوداپست همیشه انتخاب خوبی است. این شهر دارای هاستل های کوله پشتی خارق العاده است .همچنین مکان های دیدنی بسیار خوبی برای لذت بردن به صورت رایگان وجود دارد.

برخی از نکات جالب توجه بوداپست شامل ساختمان خیره کننده پارلمان ، سنگر ماهیگیر ، قلعه بودا و رود دانوب است که شهر را به دونیمه از هم جدا می کند. خواه به دنبال تاریخ ، معماری ، مهمانی ها یا موزه ها باشید ، بوداپست یک مقصد واقعاً سرگرم کننده خواهد بود.

هزینه متوسط ​​روزانه (با بودجه) 34 یورو

ارزان ترین شهرهای اروپا  کراکوف ، لهستان

لهستان یکی از بهترین مقاصد ارزان تعطیلات در اروپا است. و کراکوف مسلما ارزانترین شهر اروپا و یکی از بهترین شهرهای لهستان است. شما می توانید چند روز واقعاً لذت بخش را با گشت و گذار در دومین شهر بزرگ لهستان سپری کنید و همه چیزهایی را که در اینجا ارائه شده است ، ببینید.

کراکوف نه تنها یک شهر واقعاً جالب برای گشت و گذار است ، بلکه به یک مقصد بسیار محبوب برای آخر هفته تبدیل شده است ، و به همین دلیل مسافران جوان و با بودجه مناسب به راحتی از آن استقبال می کنند.

هزینه متوسط ​​روزانه (با بودجه)34 یورو

ارزان ترین شهرهای اروپاویلنیوس ، لیتوانی

ویلنیوس شهری کاملاً کوچک است و یکی از ارزان ترین مکان ها برای سفر در اروپا است. ممکن است نوع گردشگری سایر مقاصد ارزان قیمت اروپایی را نداشته باشد ، اما این نباید مانع بازدید شما شود! ویلنیوس یک گوهر کاملاً پنهان است. پایتخت لیتوانی مملو از مناظر خیره کننده و چیزهای هیجان انگیز برای تجربه است.

می توانید از برج قلعه گدیمیناس ، کلیسای جامع ویلنیوس و بسیاری از معماری های زیبا قرن شانزدهم شگفت زده شوید. اگر قصد سفر به اروپای شرقی را دارید ، ویلنیوس دیدگاه بسیار خوبی در مورد فرهنگ و زندگی منطقه ارائه می دهد.

ویلنیوس هتل های بسیار درخشان ، هاستل های کوله پشتی دارد. اگر قصد سفر بسیار مقرون به صرفه ای را دارید ، خرید غذا از سوپرمارکت ها فوق العاده ارزان است (رستوران های اینجا می توانند بودجه شما را افزایش دهند).

هزینه متوسط ​​روزانه (با بودجه) 39 یورو

پورتو ، پرتغال یکی از ارزان ترین شهرهای اروپا

. پورتو شهری است که به شما امکان می دهد انواع تجملات شگفت انگیز را تجربه کنید.

شما می توانید از غذاهای خوشمزه (اما هنوز ارزان) ، لذت ببرید و از اقامتگاه های با قیمت مناسب در پورتو پرتغال لذت ببرید. به مسافران آگاه از بودجه که می خواهند پس انداز کنند ، توصیه می کنیم یک آپارتمان در مرکز شهر اجاره کنید  که ارزان تر از هتل است.

. پورتو مکانی عاشقانه است و قطعاً یکی از بهترین شهرهای ارزان اروپا است.  شما می توانید در منطقه زیبا رودخانه گشت بزنید ، در شهرهای قدیمی ساختمان بگردید ، از بسیاری از موزه های جذاب بازدید کنید و غذاهای باورنکردنی پرتغالی بخورید.

استانبول ، ترکیه

استانبول مجموعه ای بی نظیر از فرهنگ ها را ارائه می دهد.  جایی است که شرق با غرب دیدار می کند و به شما امکان می دهد انواع دیدنی ها و جاذبه های جالب را تجربه کنید. استانبول همیشه مقصد برتر سفر برای همه چیزهایی است که ارائه می دهد. خوشبختانه ، این شهر همچنین یکی از ارزان ترین شهرها برای بازدید در اروپا است زیرا شما می توانید هزینه ها را قابل کنترل نگه دارید.

این شهر پر از بازارها ، بناهای تاریخی و یک مکان دوست داشتنی در کنار رودخانه است. از آنجا که استانبول یک مقصد محبوب گردشگری است ، برخی از جنبه های سفر به اینجا می تواند بسیار گران باشد.

هزینه متوسط ​​روزانه (با بودجه) 35 یورو

ارزان ترین شهرهای اروپا

ورشو ، لهستان

پایتخت لهستان هیجان انگیزتر از آن است که بسیاری از مردم تصور می کنند.  بزرگترین شهر لهستان دارای انواع موزه های فوق العاده و نقاط دیدنی تاریخی می باشد.

گذراندن وقت در ورشو نیازی به عقب گرداندن شما نیست. غذا و نوشیدنی ها ، مانند حمل و نقل عمومی ، واقعاً مقرون به صرفه هستند. ورشو نه تنها یک شهر شگفت انگیز برای بازدید در نوع خود است ، بلکه یک پایگاه عالی برای کاوش بیشتر در مناطق ارزان قیمت لهستان است.

هزینه متوسط ​​روزانه (با بودجه) 34 یورو

پراگ ، جمهوری چک

پراگ یک مقصد شاخص اروپا است ، اما این بدان معنا نیست که بازدید از اینجا باید گران باشد. گرچه پراگ قطعاً گرانتر از بقیه جمهوری چک است ، اما هنوز هم می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین پایتخت های اروپا باشد.

یکی از بهترین کارهایی که می توان در پراگ انجام داد ، گشت و گذار در خیابان های قدیمی و تحسین معماری تاریخی است.

مادامی که سفر خود را هوشمندانه برنامه ریزی کرده و از تله های احتمالی توریستی پرهیز کنید ، پراگ می تواند یکی از ارزان ترین شهرهای اروپا برای سفر باشد.

هزینه متوسط ​​روزانه (با بودجه) 40 یورو

صوفیه ، بلغارستان از ارزان ترین شهرهای اروپا

کاوش در کشور بالکان بلغارستان واقعاً مناسب بودجه است. اگر دوست دارید این کشور باشکوه را تجربه کنید ، اقامت در پایتخت ، صوفیه ، ایده بسیار خوبی است. صوفیه شهری کاملا زیبا برای گردش و گشت و گذار است. قدمت معماری آن به بیش از 2000 سال می رسد – بازتاب دوره های اشغال رومی ها ، یونانی ها ، عثمانی ها و شوروی ها است. غذاهای اینجا خوشمزه و ارزان است و می توانید اقامتگاه های واقعاً مقرون به صرفه ای را در مناطق پر رفت و آمد شهر پیدا کنید.

صوفیه ممکن است محبوب ترین مقصد گردشگری نباشد – اما این بدان معنا نیست که برای بازدید از آن یک شهر باشکوه نیست! با داشتن تاریخ ، فرهنگ و زیبایی همه جانبه ، هر بازدید کننده مطمئناً در صوفیه اوقات خوشی را سپری خواهد کرد.

هزینه متوسط ​​روزانه (با بودجه) 40 یورو

بخارست ، رومانی از ارزان ترین شهرهای اروپا

بخارست مطمئناً به عنوان یک مقصد گردشگری در حال افزایش است – به ویژه برای کسانی که با بودجه هنگفتی سفر نمی کنند. بخارست یکی از ارزان ترین شهرهای اروپا است ، خصوصاً در مورد غذا و نوشیدنی.

اخیراً شهر قدیمی در آن نسبتاً ترمیم شده است. این بدان معنی است که در اینجا انواع مغازه ها ، بارها ، تورهای راهنما ، رستوران ها و سایر موارد سرگرم کننده وجود دارد.

هزینه متوسط ​​روزانه (با بودجه) 30 یورو

ریگا ، لتونی از ارزان ترین شهرهای اروپا

حتی اگر ریگا یکی از ارزان ترین شهرهای اروپا است ، هنوز دلایل زیادی برای بازدید از این مقصد خارق العاده وجود دارد. ریگا یک شهر زیبا ، پر از جذابیت تاریخی و فرهنگ بی نظیر لتونی است. یکی از بهترین کارها در ریگا این است که فقط در میان ساختمان های قدیمی رنگارنگ قدم بزنید و فضای منحصر به فردی را پیدا کنید یکی از دلایل مهم این که بسیاری از مردم ریگا را در برنامه های سفر اروپایی خود قرار نمی دهند این است که این یک شهر کاملاً حذف شده است. اگر تلاش کنید تا به آنجا بروید ، با قیمت های ارزان و جاذبه های شگفت انگیز پاداش خواهید گرفت.

هزینه متوسط ​​روزانه (با بودجه) 39 یورو

ارزان ترین شهرهای اروپا

براتیسلاوا ، اسلواکی

براتیسلاوا یک گوهر مطلق اروپایی است. پایتخت اسلواکی مطمئناً برای هر کسی که می خواهد جاهای دیدنی زیبا و میراث فرهنگی غنی را تجربه کند ، ارزش بازدید دارد. براتیسلاوا مقصدی خیره کننده است و همچنین یکی از ارزان ترین شهرهای اروپا برای بازدید است.

براتیسلاوا در نزدیکی وین واقع شده است ، بنابراین اغلب در برنامه های سفر گنجانده می شود. کسانی که برای بازدید می آیند تحت تأثیر قرار گرفتن همه چیز با قیمت مناسب تر در اینجا قرار می گیرند. شما می توانید بدون صرف هزینه های زیاد ، محل اقامت با کیفیت ، وعده های غذایی بسیار خوشمزه و بسیاری از بارهای عالی را پیدا کنید.

در اطراف شهر قدیمی زیبا قدم بزنید ، و همه مناظر و دیدنی های شگفت انگیز اطراف خود را به تماشا بنشینید.

 هزینه متوسط ​​روزانه (با بودجه) 30 یورو

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید