غذاهای انگلیسی

آشپزی می تواند بینشی عالی در مورد تاریخ و فرهنگ یک کشور باشد و غذاهای انگلیسی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. غذاهای انگلیسی میراث سنت های آشپزی و شیوه های مرتبط با پادشاهی متحده است . اگرچه انگلیس از یک سنت آشپزی بومی غنی برخوردار است ، اما تاریخ استعمار این کشور سنت های آشپزی بومی آن را بسیار غنی کرده است. غذاهای انگلیسی تأثیرات فرهنگی سرزمین های خود را پس از استعمار – به ویژه در جنوب آسیا – جذب کرد . غذاهای خوشمزه بسیلری در آشپزی انگلیس وجود دارد ؛ موسسه ویزبوک ارائه دهنده کلیه خدمات وقت سفارت، ویزای شینگن و… در این مقاله لیست معروف ترین غذاهای انگلیسی و توضیح مختصری راجب هر یک از آنها آورده است.  قبل از اینکه به انگلیس بروید ، می توانید این غذاهای سنتی انگلیس مانند ماهی و چیپس و یا کباب یکشنبه که از معروف ترین غذاهای سنتی انگلیس می باشد را بررسی کنید.

پای چوپان

یک غذای انگلیسی سالم و کلاسیک بریتانیایی که از اسکاتلند و شمال انگلیس سرچشمه می گیرد و در درجه اول از گوشت گوسفند و سیب زمینی چرخ کرده تهیه می شود. بسیاری از خانواده ها این غذا را با استفاده از گوشت گاو درست می کنند .

از کجا پیداش کنید

اکثر بریتانیایی ها موافقند که بهتر است این غذا در خانه و در کنار خانواده شما خورده شود و در واقع ، این غذا اغلب در رستوران ها سرو نمی شود. اما ، می توان یک Shepherd’s Pie قابل توجه را امتحان کرد ، معروف ترین آن را می توانید در پیچک لندن پیدا کنید.

غذاهای انگلیسیبیف ولینگتون

بیف ولینگتون فیله ای از استیک است که در پته پوشانده شده و سپس در شیرینی پخته می شود. اگرچه این غذای انگلیسی نام خود را از دوك معروف ولینگتون گرفته است، اما در واقع هیچ ارتباطی با اشراف انگلیس ندارد. در واقع ، تصور می شود که بیف ولینگتون در اطراف ظرف غذای فرانسوی filet de bœuf en croûte (فیله گوشت گاو در شیرینی) قرار دارد.

از کجا پیداش کنید 

بیف ولینگتون در رستوران های بالا و پایین کشور سرو می شود ، اما اگر به دنبال چیز خاصی هستید ، آن را در رستوران هاوس در لاین های برایتون امتحان کنید .

غذاهای انگلیسیماهی و چیپس 

شاید چیزی بیش از ماهی و چیپس مترادف با غذای انگلیس نباشد. اما ، متأسفانه ، اگر این غذا را در جای مناسب قرار ندهید ، ممکن است کمی ناامید کننده باشد. نکته مهم این است که به دنبال مغازه های تراشه فروشی باشید که ماهی های خود را به ترتیب تازه طبخ می کنند – از وجود یک قلاده ماهی که دسته های ماهی پخته شده پشت شیشه را نشان می دهد ، خودداری کنید!

از کجا پیداش کنید 

اگرچه در سراسر انگلستان مغازه های فروش ماهی و چیپس وجود دارد ، اما این غذای انگلیسی در کنار دریا همیشه لذیذتر است. به همین دلیل است که اگر می خواهید یک خوراکی واقعی ساحلی انگلیس را تجربه کنید بهتر است آن را در جایی ساحلی امتحان کنید. اگر در مدرسه انگلیسی زبان ما برایتون تحصیل می کنید ، توصیه می کنیم از Melrose کنار ساحل دیدن کنید.

غذاهای انگلیسی

مرغ Tikka Masala

این نوع از  غذاهای انگلیسی، اگرچه ممکن است ریشه ای در جنوب آسیا داشته باشد ، اما شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد Chicken Tikka Masala اولین بار در انگلیس توسط یک سرآشپز بنگلادشی در گلاسگو ایجاد شد  وامروزه ، یکی از محبوب ترین غذاهای کشور محسوب می شود و در سراسر انگلیس سرو می شود.

از کجا پیداش کنید 

در کنار مجموعه ای خیره کننده از غذاهای بریتانیایی-آسیایی ، برخی از بهترین غذاهای کاری در انگلستان را می توان در مایل کاری منچستر یافت .

غذاهای انگلیسیپای استیک و کلیه 

یا هر نوع پای مخصوص آن موضوع. این کیک ها چه با شیرینی پوشانده شوند و چه با سیب زمینی پوشیده شده ، غذاهای بریتانیایی بسیار زیاد است و پادزهر مناسبی برای زمستان سخت انگلیس است.

از کجا پیداش کنید 

برای خانه پای ، بهتر است به شمال انگلیس بروید و به منچستر یا یورک بروید و در آنجا می توانید پای های خانگی خوشمزه را در بازارها و رستوران های محلی پیدا کنید. برای کسانی که در جنوب مستقر هستند ، Pieminster طیف باورنکردنی پای را ارائه می دهد و در سراسر انگلستان شعبه دارد.

غذاهای انگلیسیاتون مس

این نوع از غذاهای انگلیسی که مناسب روزهای تابستان می باشد ، دسری است که با مرنگ ، انواع توت ها و خامه درست می شود. این غذا برای اولین بار در اواخر قرن نوزدهم در کالج ایتون در مسابقات کریکت مدرسه ارائه شد و اکنون در سراسر انگلیس محبوب است.

غذای انگلیسیچای بعد از ظهر

ساندویچ انگشتی ، کیک و چای – چه چیزی ممکن است بهتر باشد؟ اگرچه بریتانیایی ها به دلیل صرف چای بعد از ظهر در  هر روز ساعت 5 بعد از ظهر مشهور هستند – اما به طور کلی در حدود ساعت 3-4 عصر مصرف می شود.

از کجا پیداش کنید 

برای یک چای بعدازظهر سنتی ، جایی بهتر از اتاق معروف بدنام چای Betty در یورک وجود ندارد.

 

کرنیش 

شیرینی پر از گوشت و سبزیجات یکی دیگر از انواع غذاهای انگلیسی معروف هستند که ابتدا در میان معدن کاران قلع محبوب شدند زیرا به راحتی قابل حمل بودند و بدون بشقاب یا کارد و چنگال قابل خوردن بود. امروزه ، خمیرمایه آن  نقش مهمی در فرهنگ غذایی انگلیس دارد. حتی تصور می شود که الهام بخش امپراتوری آمریکای جنوبی بوده است .

از کجا پیداش کنید 

در کورن وال- بدیهی است! اما می توانید در اکثر بازارها و نانوایی ها از شیرینی های کرنیش خوشمزه استفاده کنید. یا از طریق شرکت West Cornwall Pasty Company  که در حال حرکت است تهیه کنید.

غذای انگلیسییک صبحانه کامل

صبحانه کامل که به عنوان “سرخ کردن” نیز شناخته می شود ، از تخم مرغ ، بیکن ، سوسیس ، لوبیا ، نان تست ، گوجه فرنگی و گاهی پودینگ سیاه (سوسیس خون) تشکیل شده است. این صبحانه دلچسب در سراسر انگلیس ، ایرلند ، اسکاتلند و ولز محبوب است و اغلب در آخر هفته مصرف می شود. تنوع منطقه ای نیز وجود دارد ، با ” اسکاتلندی کامل ” که با پودینگ سیاه و “تاتونی” ارائه می شود.

از کجا پیداش کنید 

در سرتاسر انگلستان می توانید سرخ کرده را در کافه های کمی شبیه غذاخوری هاپیدا کنید ، اما اگر در مدرسه انگلیسی زبان در ادینبورگ تحصیل می کنید ، ما کافه Quick و Plenty را  پیشنهاد می دهیم .

کباب یکشنبه

کباب یکشنبه از غذاهای انگلیسی است که به عنوان وعده ای بعد از مراسم کلیسای یکشنبه خورده می شد ، زیرا گوشت و سبزیجات را می توانستند در اجاق بگذارند تا بپزد در حالی که خانواده برای عبادت بیرون بودند. کباب یکشنبه یا “ناهار یکشنبه” مشهورترین سنت غذایی انگلیس است. اگر درست طبخ شود ، می تواند با محبوب ترین غذاهای ملی جهان رقابت کند. امروز ، یک رست یکشنبه هنوز بخشی مهم از زندگی انگلیس است و هر هفته حدود یک پنجم مردم انگلیس این کباب را سرو می کنند.

از کجا پیداش کنید

برای تهیه کباب دهانی جامائیکایی به رودی در Shoreditch لندن بروید یا شام های Vegan Roast در برایتون را ببینید.

بانگر و مش

این غذای سنتی که به نام سوسیس و کاسه نیز شناخته می شود ، از سوسیس و کباب سیب زمینی تشکیل شده و غالباً با نخود فرنگی و گاو همراه است. این غذا را معمولاً می توانید در بیشتر بارها در سراسر کشور در منوها پیدا کنید یا خیلی راحت در خانه تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید