برلین

پایتخت آلمان ، برلین قطب فعالیت های گردشگری است و از زیباترین مکان های برلین است که برای اکثر سلیقه ها مکان مناسبی است،برلین ترکیبی از معماری زیبا از دوره های مختلف است و  در خیابان های متنوع این شهر مناظر واقعاً حیرت انگیزی نهفته است.بنابراین اگر سفری به این مقصد شگفت انگیز را برنامه ریزی کرده اید ، لیستی از زیباترین مکان های برلین را تهیه کرده ایم.برلین تاریخ شگفت انگیزی دارد. از جنگها و درگیریهای فراوان مملو از مکانهای مهم است. حتی اگر بسیاری از آنها در طول جنگ تخریب شده باشد ، این شهر با هدف حفظ تاریخ خود بازسازی شده است به همین دلیل ، لیست چیزهایی که می توان در برلین دید ، بی پایان است. با این حال ، موسسه ویزابوک ارائه دهنده کلیه خدمات ویزای شینگن، وقت سفارت و… تعدادی از زیباترین مکان های  برلین را در این مقاله جمع آوری کرده است.

دروازه براندنبورگ

دروازه براندنبورگ نماد اتحاد و صلح آلمان و اروپا است. این بنا در سال 1791 بر اساس آکروپولیس آتن ساخته شده است و دارای 26 متر طول با 6 ستون و 5 راهرو است. این بنای تاریخی یکی از مشهورترین بناهای تاریخی و از زیباترین مکان های برلین است زیرا در گذشته نقطه تقسیم بین غرب و شرق بود.

برج تلویزیون برلین

برج تلویزیونی برلین را در میان زیباترین مکان های برلین باید دید. با 368 متر ارتفاع ، قابل مشاهده ترین مکان دیدنی برلین است و منظره ای شگفت انگیز از شهر و فراتر از آن را ارائه می دهد. همچنین عنوان بالاترین ساختمان اروپا برای عموم و برای کسانی که می خواهند از منظره ، یک بار عالی و رستوران Sphere گردان استفاده کنند ، باز است.

برج تلویزیون فقط در مدت 4 سال در زمان آلمان شرقی ساخته شد تا کارآیی کمونیسم را به نمایش بگذارد. این تاریخچه طولانی و جالب توجه باعث جذابیت بیشتر آن شده است و امروزه نماد برلین در سطح ملی و بین المللی است.

زیبایی های برلینتوفلزبرگ

در برلین یکی از جذاب ترین منظره ها را می توان بالای تپه ای از آوارهای جنگ جهانی دوم داشت. 394 فوت در آسمان ، Teufelsberg یکی از بلندترین نقاط شهر است. این قله نه تنها با چشم انداز عالی شناخته می شود ، بلکه دارای پنج گنبد عظیم است که زمانی ایستگاه جاسوسی NSA بودند.

پل اوبرباوم هنگام طلوع آفتاب

اگر در پل Oberbaum به طلوع آفتاب نگاه می کنید. این پل که زمانی به عنوان ایست بازرسی مرزی بین برلین شرقی و غربی بود ، کروزبرگ و فردریش شاین – دو منطقه از بهترین مناطق برلین برای مهمانی – را بر روی رودخانه اسپری پیوند می دهد.

مرد مولکول در ولگردی و قانونی شکنی

روبروی پل Oberbaum ، مجسمه های بزرگ آلومینیومی روی رودخانه ولگردی یکی دیگر از منظره هایی است که احتمالاً صبح بعد از بازگشت به خانه مشاهده خواهید کرد. آنها در سال 1999 احداث شدند و برای نشان دادن تقاطع Treptow ، Kreuzberg و Friedrichshain بر روی رودخانه قرار گرفتند.

زیبایی های برلینTiergarten

پارک Tiergarten یکی از قدیمی ترین و بزرگترین پارک های عمومی برلین و از دیگر زیباترین مکان های برلین است. این پارک با 200 هکتار زمین ، پارک مرکزی برلین است ومکانی را برای استراحت و لذت بردن از تفریحات در هر فصلی برای افراد را فراهم می کند و به آب و هوای برلین کمک مثبت می کند.

زیبایی های برلینجزیره موزه

یکی از برجسته ترین و زیباترین مکان ها در برلین این میراث جهانی یونسکو است که دارای پنج موزه است و پر از مصنوعات است که در نوع خود زیبا و ارزشمند است. همچنین تعداد زیادی مسیرهای پیاده روی برای گشت و گذار و پل ها در سراسر جزیره وجود دارد.

پنج موزه ای که جزیره موزه را تشکیل می دهند عبارتند از:

  • موزه پرگامون
  • موزه Bode
  • موزه Neues
  • Alte Nationalgalerie
  • موزه آلتس

اولین موزه جزیره موزه آلتس یا موزه قدیمی بود. در سال 1830 افتتاح شد و هنر عصر روشنگری و آرمانهای آموزشی مشابه را در بر می گیرد. پس از 30 سال ، موزه Neues یا موزه جدید افتتاح شد. نام رسمی آن موزه سلطنتی پروس است. در سال 1876 ، Alte Nationalgalerie یا گالری ملی قدیمی به این دو موزه پیوست. این سه جزیره اولیه موزه را تشکیل دادند که این نام را در اواخر دهه 1870 گرفتند. پس از آن ، موزه Bode در سال 1904 افتتاح شد و پس از آن موزه پرگامون در سال 1930 افتتاح شد.

بازار کریسمس ژاندارمنارکت

این بازر یکی از زیباترین مکان های برلین است که در پس زمینه درخشان سالن کنسرت و کلیساهای فرانسه و آلمان واقع شده است ، ژاندارمنارکت زیباترین نقطه برلین در کریستماستیم است. غرفه های چوبی پشت سر هم اقلام زمستانی می فروشند .

گنبد رایشتاگ

یکی دیگر از زیباترین مکان های برلین، گنبد عظیم شیشه ای میته رایشستاگ یک شاهکار معماری است که نمای 360 درجه ای از شهر و از زیر آن ، اتاق بحث پارلمان آلمان را ارائه می دهد این مکان دومین مکان پر بازدید در برلین است که سالانه 3 میلیون نفر را به خود جذب می کند. رایشتاگ در سال 1894 افتتاح شد و رژیم سلطنتی رژیم امپراتوری آلمان تا سال 1933 در آن قرار  داشت. همچنین ساختمان قدیمی رایشتاگ برای نشان دادن یک آلمان متحد پس از فرو ریختن دیوار طراحی شده است.

زیبایی های برلینیادبود جنگ شوروی در پارک Treptower

در لیست زیباترین مکان های  برلین، قطعاً این یادبود و گورستان عظیم جنگ را نباید از دست داد. مجسمه 12 متری یک سرباز اتحاد جماهیر شوروی که بر روی یک سواستیک شکسته ایستاده است ، نمادهای زیادی برای این شهر دارد و از زمان خراب شدن دیوار ، این اثر  بزرگترین یادبود ضد فاشیست در تمام اروپای غربی است.

کاخ شارلوتنبورگ

کاخ مجلل شارلوتنبورگ بزرگترین کاخ برلین از منظر باروک و روکوکو می باشد و دارای منظره ای فوق العاده است. در طول تابستان ، ملک سلطنتی سابق با زمینه های خود ، از جمله یک باغ زیبا و آراسته و بیش از 500 درخت نارنج و مرکبات ، بسیار دیدنی است.

پارک ویکتوریا

Viktoriapark  یکی از جوایز بزرگ Kreuzberg است که دارای بالاترین نقطه از ارتفاع طبیعی برلین می باشد ،بودو تمپلهوفر برگ قدیم 66 متر و جزو زیباترین مکان های برلین است که  دارای یک آبشار و یک بنای ملی نیز می باشد که آن  را به یک مکان مناسب برای یک پیک نیک تبدیل کرده است.

Clärchens Spiegelsaal

فقط چند سال پیش ، Clärchens Ballhaus سالن مجلل آینه ای خود را برای شام و مراسم دوباره در معرض دید عموم قرار داد. یادگاری از قرن نوزدهم ، بیشتر فضای داخلی از دهه بیست طلایی برلین دست نخورده است و تکه های کاغذ دیواری پژمرده و گچ بری های گمشده به جذابیت دنیای قدیم آن می افزایند.

کلیسای جامع برلین

کلیسای جامع برلین نیز از زیباترین مکان های برلین است که هم از نظر مذهبی و هم از نظر هنری یک نقطه عطف مهم است. این کلیسا بسته به نوع سلطنتی که در زمانهای مختلف حضور داشته ساخته شده است.

این مکان در سال 1893 تخریب شد ، اما در سال 1905 دوباره ساخته شد. در طول جنگ جهانی دوم آسیب زیادی دید و مرمت کامل آن در سال 1993 به پایان رسید. اکنون ، کلیسای جامع به جامعه پروتستان ها در برلین خدمت می کند.کلیسای جامع دیدنی های بسیاری دارد که نباید آنها را از دست داد. در میان آنها شبستان اصلی و گنبد عظیم بالای آن و همچنین نمازخانه های تعمید و ازدواج وجود دارد.

بنای یادبود هولوکاست

این بنای یادبود توسط معمار نیویورکی پیتر آیزنمن طراحی شده و دارای 2711 ستون بتونی در ارتفاعات مختلف است. این منطقه 24/7 باز است و در یک طبقه ناهموار واقع شده است که باعث می شود موج دار و متفاوت از هر نقطه ای که برای دیدن آن انتخاب می کنید متفاوت باشد.

برخلاف دیگر بناهای یادبود ، این مکان دارای نقطه مرکزی نیست که آن را متفاوت کرده و بازدیدکنندگان از سراسر جهان را به خود جلب کند.

این بنای یادبود علاوه بر ساختار بتونی ، دارای یک مرکز اطلاعاتی زیرزمینی به مساحت 800 متر مربع است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید