دانشگاه های کشور سوئد

سوئد کشوری اسکاندیناوی است که به دلیل مناظر ، تاریخ و فرهنگ خیره کننده خود مشهور است. چشم انداز آن مملو از دریاچه ها ، کوه ها و جنگل ها است و در مناطق شهری ، معماری باشکوه با مناظر چشمگیر ساحلی آمیخته است. سوئد مقصد شگفت انگیزی برای دانشجویان بین المللی است زیرا دانشگاه های کشور سوئد از بهترین دانشگاه های جهان هستند. دانشگاه های کشور سوئد برنامه های تحصیلی را مطابق با استاندارد اروپا ارائه می دهند. بیشتر دوره ها به مطالعه تمام وقت یا 40 ساعت در هفته نیاز دارند. سوئد از سبک یادگیری کاملاً مستقل برخوردار است ، بنابراین گرچه ممکن است هر هفته فقط چند ساعت سخنرانی داشته باشید ، انتظار می رود با همکلاسی ها بخوانید ، تحقیق کنید و با آنها ملاقات کنید تا از وقت خود در کلاس بیشترین بهره را ببرید. در این مقاله به معرفی برترین دانشگاه های کشور سوئد پرداخته شده است.بدیهی است که برای سفر به این کشور باید ویزای شینگن سوئد را دریافت کنید

دانشگاه اوپسالا از قدیمی ترین دانشگاه های کشور سوئد

دانشگاه اوپسالا در سال 1477 تاسیس شد ، قدیمی ترین دانشگاه سوئد است و با تأکید زیادی بر الهیات و فقط 50 دانشجو آغاز به کار کرد. پیشینه تاریخی آن با پردیس های بسیار مدرن آن در شهر اوپسالا کنار هم قرار گرفته است و جزو 100 دانشگاه برتر جهان است. در این دانشگاه سه رشته اصلی وجود دارد: هنرها و علوم اجتماعی ، پزشکی و داروسازی و علوم و فنون با حدود 70 دوره کارشناسی. حقوق ، پزشکی و روانشناسی از جمله محبوب ترین گزینه ها برای دانشجویان جدیدالورود است.

دانشگاه لوند از بهترین دانشگاه های کشور سوئد

دانشگاه لوند در سال 1666 تاسیس شد ، یکی از قدیمی ترین ، گسترده ترین و بهترین دانشگاه های کشور سوئد و شمال اروپا است. دانشگاه لوند (LU) یکی از 100 دانشگاه برتر جهان و محبوب ترین دانشگاه سوئد برای دانشجویان بین المللی است. دانشگاه لوند یک دانشگاه دولتی در شهر لوند سوئد است. این دانشگاه همچنین در مالمو و هلسینگبورگ پردیس دارد. این دانشگاه بیش از 27000 دانشجو دارد و دارای بیش از 20 مرکز تحقیقاتی و موسسه سازمان یافته است.

دانشگاه های کشور سوئد

انستیتوی کارولینسکا

انستیتوی کارولینسکا (KI) – دانشگاه پزشکی مشهور و خانه مجمع نوبل است. موسسه کارولینسکا به تحقیقات پزشکی در سطح جهانی خود افتخار می کند. این دانشگاه مرتباً به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین دانشگاههای جهان برای تحصیل پزشکی رتبه بندی می شود.
این دانشگاه که در سولنا ، استکهلم بزرگ مستقر است ، برای آموزش جراحان ارتش در سال 1810 تاسیس شد. از آن زمان تاکنون گسترش یافته است و شامل دو پردیس می شود – پردیس دوم در فلمینگسبرگ ، درست در جنوب استکهلم قرار دارد.

دانشگاه گوتنبرگ

دانشگاه گوتنبرگ دومین دانشگاه سوئد است و همچنین از نظر قدیمی ترین دارای رتبه سه در بین دانشگاه های کشور سوئد است. این دانشگاه دارای هشت دانشکده و 38 بخش است و یکی از دانشگاه های گسترده در سوئد است.

موسسه فناوری بلکینژ

یکی از مشهورترین دانشگاه های کشور سوئد ، که در آن فناوری اطلاعات و نوآوری برای رشد پایدار مورد توجه قرار گرفته است.

دانشگاه تکنولوژی چالمرز

در دانشگاه صنعتی چالمرز ، دانشجویان و محققان از سراسر جهان به عنوان یک تیم برای توسعه فناوری فردا کار می کنند.

دانشگاه استکهلم بزرگترین دانشگاه کشور سوئد

بزرگترین دانشگاه سوئد و یکی از مراکز برجسته آموزش عالی و تحقیقات اروپا در علوم ، علوم انسانی ، علوم اجتماعی و حقوق ، واقع در یکی از پویاترین پایتخت های جهان.

دانشگاه دالارنا

آنچه دانشگاه Dalarna (DU) را بسیار خاص می کند مفهوم نزدیکی است: ارتباط نزدیک دانشجویان و معلمان ، و شما همیشه به ماجراجویی نزدیک هستید.

کالج دانشگاه Ersta Sköndal از دیگر دانشگاه های کشور سوئد

کالج دانشگاه Ersta Sköndal به مطالعاتی در زمینه های مددکاری اجتماعی ، پرستاری و مراقبت های بهداشتی ، روان درمانی ، الهیات و موسیقی کلیسایی اختصاص دارد و از نظر اخلاقی و مذهبی مشهور است.

GIH – دانشکده علوم ورزشی و بهداشت سوئد

دانشکده علوم ورزشی و بهداشتی سوئد (GIH) بیش از 200 سال است در زمینه علوم بهداشتی پیشگام است.

دانشگاه هلمستاد

دانشگاه Halmstad برنامه های پیشرفته ای را در یکی از سبزترین ، قابل زندگی ترین و ابتکاری ترین شهرهای کوچک ساحلی سوئد ارائه می دهد.

دانشگاه Jönköping

دانشگاه Jönköping (JU) یک دانشگاه بین المللی در قلب سوئد است. JU از نظر تعداد دانشجویان و اساتید بین المللی و همچنین فرصت های تبادل دانشجو یکی از بین المللی ترین دانشگاه ها در سوئد است.

دانشگاه های کشور سوئد
KMH – کالج سلطنتی موسیقی در استکهلم

بیش از دو قرن برتری در تعلیم موسیقی. ذهن باز و روحیه کنجکاوی در کانون توجه KMH قرار دارد و دانشگاه ، مانند خود موسیقی ، هرگز از تغییر و پیشرفت متوقف نمی شود.

موسسه فناوری سلطنتی KTH

یک دانشگاه فنی برجسته اروپا در قلب استکهلمو از معروفترین دانشگاههای سوئد است. موسسه فناوری سلطنتی KTH در استکهلم بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه فنی در سوئد است.

دانشگاه کارلستاد

دانشگاه کارلستاد (KU) دانشگاهی جوان با نگاهی ماجراجویانه است. این دانشگاه سوئدی به عنوان یکی از جوانترین دانشگاه های کشور سوئد قصد دارد ماجراجویانه در به چالش کشیدن چیزهای شناخته شده و کشف ناشناخته ها باشد.

کنستفاک

این دانشگاه برجسته طراحی در استکهلم ، کنستفاک ، بزرگترین کالج دانشگاهی هنر ، صنایع دستی و طراحی در سوئداست که در سال 1844 تاسیس شد و هر ساله بیش از 900 دانشجو را آموزش می دهد.

دانشگاه کریستین استاد

کی دیگر از دانشگاههای سوئد دانشگاه کریستین استاد است که یک دانشگاه مدرن با محیطی دوستانه.است دانشگاه کریستین استاد (HKR) یک دانشگاه بین المللی ، مدرن و مترقی است که در جنوب سوئد واقع شده است.

دانشگاه Linköping

یک دانشگاه جامع و جوان پیشرو در شهر دوستانه LiU است که به دلیل یادگیری دانشجو محور با میزان رضایت دانشجویی بالا ، رویکرد میان رشته ای به مطالعات و همکاری نزدیک با دنیای تجارت شناخته شده است.

دانشگاه Linnaeus

LNU یک دانشگاه مدرن در جنوب شرقی سوئد با مشخصات بین المللی قویا است که به نام کارل لینئوس ، مشهورترین دانشمند سوئدی چند قرن اخیر سوئد نامگذاری شده است.

دانشگاه صنعتی Luleå

دانشگاه صنعتی Luleå شمالی ترین دانشگاه فناوری در اسکاندیناوی است. که آموزش و پژوهش در کلاس جهانی را در زمینه های مختلف به صورت منحصر به فرد ارائه می دهد.

 

دانشگاه میانه سوئد

دانشگاه آینده نگر در مرکز سوئد داری صمیمیت یک کالج کوچک که با تنوع آموزشی و منابع یک دانشگاه بزرگ ترکیب شده است.

دانشگاه ملاردالن

یک دانشگاه جوان با رویکرد مدرن که برای تدریس در یکی از مناطق اصلی تجارت سوئد واقع شده است.

موسسه هنری سلطنتی

کالج مستقل هنرهای زیبا در استکهلم. RIA یک کالج دانشگاهی هنرهای زیبا به صورت مستقل است. اندازه کوچک آن جو صمیمی ایجاد می کند .

SLU – دانشگاه علوم کشاورزی سوئد

SLU دیدگاه سوئدی پایداری را برای مطالعه منابع طبیعی بیولوژیکی به ارمغان می آورد. SLU تنها دانشگاه علوم کشاورزی سوئد با تمرکز بر پایداری است.

SMI – کالج دانشگاهی آموزش موسیقی در استکهلم

SMI یک موسسه مستقل آموزش موسیقی در قلب استکهلم است. این دانشگاه مستقل است و برنامه های تحصیلات موسیقی و هنرهای مرتبط به آن را ارائه می دهد.

دانشگاه های کشور سوئد
کالج دانشگاه سوفیاهمت

دانشگاه سوفیاهمت یک دانشگاه مدرن با آموزش و تحقیقات با کیفیت بالا در علوم پرستاری و مناطق مرتبط است.

دانشکده اقتصاد استکهلم

SSE یکی از مدارس برجسته تجارت اروپا است که ارتباطات منحصر به فردی با جوامع تجاری اسکاندیناوی دارد. یکی از دانشگاههای سوئد در زمینه تجارت بین المللی در قلب استکهلم است که آموزش دقیق در زمینه مدیریت بازرگانی و اقتصاد را در همه سطوح ارائه می دهد.

دانشکده الهیات استکهلم

دانشکده الهیات استکهلم / Teologiska högskolan استکهلم (THS) ارائه دهنده اصلی آموزش های مذهبی و حقوق بشر در منطقه استکهلم است.

دانشگاه هنر استکهلم

دانشگاه هنر استکهلم در تاریخ 1 ژانویه 2014 با دانشگاه DOCH رقص و سیرک ، کالج دانشگاه اپرا و آکادمی هنرهای دراماتیک استکهلم ادغام شد و با هدف پیشرو بودن در زمینه آموزش و پرورش و تحقیقات بین المللی افتتاح شد.

دانشگاه سودرورن

دانشگاه سودرورن تحقیق و آموزش با کیفیت بالا را در یک فضای دوستانه و یک محیط الهام بخش ارائه می دهد.

دانشگاه Umeå

این دانشگاه سوئدی با بیش از 50 سال قدمت؛ 31،500 دانشجو دارد. UMU به دلیل رویکرد آموزشی جامع و محیط یادگیری خلاق از جمله پردیس اصلی بزرگ “سبک آمریکایی” و پردیس هنرهای معاصر در کنار رودخانه مشهور است.

دانشگاه غرب

University West یک دانشگاه مدرن با تمرکز بر یادگیری تلفیقی کار است و یک دانشگاه پویا با تمرکز زیاد بر آموزش و تحقیقات با کیفیت بالا و در سطح بین المللی است.

دانشگاه بوروس

یک دانشگاه مدرن و منحصر به فرد که در مرکزی برای تجارت سوئد واقع شده است. دانشگاه بوروس به خاطر ارائه خدمات آموزشی بی نظیر ، از جمله برخی برنامه ها که فقط در اینجا ارائه می شود ، شناخته شده است.

دانشگاه Gävle

یک دانشگاه منطقه ای قوی با تمرکز بر زندگی پایدار. دانشگاه Gävle یک دانشگاه متوسط با حضور قدرتمند منطقه ای و یک شبکه جهانی است.

دانشگاه Skövde

فن آوری پیشرفته و مدرن با ارتباط نزدیک با صنعت. دانشگاه Skövde یک دانشگاه مدرن ؛ با برنامه های درجه یک و تحقیقات رقابتی در سطح بین المللی است .

دانشگاه اوپسالا – از سال 1477. اولین دانشگاه در سوئد. 100 نفر برتر جهان. دانشگاه اوپسالا در سطح بین المللی به عنوان یکی از 100 دانشگاه برتر جهان شناخته شده است.

دانشگاه اوربرو

یک دانشگاه جامع و جوان ، ارائه دهنده تحقیقات و آموزش رقابتی. دانشجویان دانشگاه اوربرو را برای طیف گسترده ای از دوره ها و برنامه های ما انتخاب می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید