ممنوع الورودی ترکیه

در برخی شرایط ممنوع الورودی ترکیه می تواند با صبر ، پول و به طور قانونی برداشته شود، اما آیا گرفتن ویزای مشروح برای  لغو ممنوع الورودی ترکیه می تواند یک مصوبه باشد؟ آیا  مجازات اخراج  خارجی ها برای ترکیه قابل لغو است؟ آیا فرد اخراج شده می تواند به ترکیه بیاید؟ آیا این امکان وجود دارد؟ ممنوع الورودی ترکیه می تواند موقتی و یا دائمی باشد. برخی از مجازات های اخراج و ممنوع الورودی ترکیه را می توان با ویزا مشروط یا انواع ویزاها لغو کرد ، در حالی که سایر مجازات های اخراج از ترکیه و ممنوع الورودی ترکیه فقط با حکم دادگاه قابل لغو است. موسسه ویزابوک ارائه دهنده کلیه خدمات ویزای شینگن، وقت سفارت ، سفر و مهاجرت به ترکیه و سایر کشورها؛ در این مقاله به بررسی دلایل اخراج از ترکیه و ممنوع الورود شدن به خاک ترکیه و شرایط رفع ممنوعیت ترکیه پرداخته است.موسسه ویزابوک میتواند همراه شما عزیزان در رفع دیپورتی ترکیه به صورت کاملا قانونی  باشد تمامی این خدمات ازسوی کارشناسان ما انجام می شود.

ممنوع الورودی ترکیه

چه کسی ممکن است از ترکیه اخراج شود؟

  • اگر کسی بیش از مدت ویزای خود در ترکیه بماند ، جریمه می شود. اگر شخصی از پرداخت این جریمه امتناع کند ، دیپورت می شود.
  • اگر فردی به بیماری مسری مبتلا باشد یا از جنون رنج ببرد و وضعیت سلامت فعلی وی جامعه و حتی نظم عمومی را به خطر بیندازد ، از این کشور اخراج می شود. البته فراموش نکنید اگر فردی در جامعه مرتکب اشتباهی نشده است ، یا توانایی مالی برای تأمین هزینه بیماری را دارد یا اصلاً برای درمان بیماری به ترکیه سفر کرده است.
  • افراد ضد قانون ، قاچاقچیان ، هر کسی که به جرم قتل دستگیر شود ، اخراج خواهد شد.
  • ترکیه هر کسی را که طبق قانون استرداد کشور دیگری مجرم شناخته شود یا محکوم شود ، اخراج خواهد کرد.
  • اگر فردی در حالی که در ترکیه زندگی می کند از نظر مالی خوب نباشد ، ممکن است از کشور اخراج شود.
  • برهم زدن یا مشارکت در نظم عمومی کشور منجر به اخراج افراد از کشور خواهد شد.
  • ورود غیرقانونی به ترکیه منوط به اخراج خواهد بود. اگر به طور غیرقانونی وارد این کشور شوید ، حتی اگر هنگام خروج دستگیر شوید ، از ترکیه اخراج خواهید شد. اقامت بیشتر از ویزا نیز همین است.
  • در صورت محکومیت در دادگاه ، وی را از کشور اخراج می کنند

ممنوع الورودی ترکیه

چگونه می توانید ممنوع الورودی ترکیه را حل کنید؟

اگر شما از ورود به ترکیه ممنوع شده باشید ، هنوز هم می توانید شرایط را تغییر دهید و از برخی جهات دوباره وارد کشور شوید. اولین قدم برای انجام این کار داشتن دلایل محکم برای رفع ممنوع الورودی ترکیه است. شما می توانید با مراجعه به کنسولگری ترکیه در ایران که می تواند ویزای تحصیلی ، آموزش زبان و آزمون تومور یا ویزای کار باشد ، برای یکی از انواع ویزا اقدام کنید. در صورت تأیید درخواست شما ، پس از پرداخت جریمه می توانید زندگی در این کشور را از سر بگیرید

بازداشت مهاجران غیرقانونی چیست؟

بیشتر افرادی که با مشکلات اقامتی از جمله کمبود ویزا ، عدم شناسایی ، برهم زدن نظم عمومی وارد ترکیه می شوند ، به بازداشت موقت فرستاده می شوند. اگر به دلیل چنین مواردی دستگیر شود ، می تواند به اخراج خود از ترکیه اعتراض کند یا حتی به دنبال کمک بین المللی باشد.  کمک حقوقی نیز رایگان است. افراد می توانند برای تعیین محل اقامت خود در ترکیه تا یک سال در بازداشت باشند

با این وجود برای رفع ممنوع الورودی ترکیه نیاز به چنین راه های غیرقانونی نیست. زیرا مجازات اخراج می تواند با حکم دادگاه یا ویزای مشروط لغو شود. اتباع خارجی که ممنوع الورود ترکیه هستند؛  می توانند به طور قانونی به ترکیه بیایند بدون اینکه منتظر انقضا ممنوعیت ورود به ترکیه باشند. با این حال ، نکته مهم در باطل کردن  مجازات اخراج  این است که چرا شما ممنوع الورود شده اید. به عنوان مثال ، اگر شما به دلیل نقض ویزا ممنوع شده باشید ، به راحتی می توانید با ویزای حاشیه ای این ممنوعیت را برطرف کنید. ممنوع الورودی ترکیه برای افرادی که به دلایل قضایی یا به دلیل عضویت در سازمان تروریستی توقیف شده اند ، هرگز قابل رفع نیست. اگر نمی دانید چرا یا برای چه مدت زمانی ممنوع الفعالیت شده اید ، می توانید از مشاوران و وکلای مهاجرت ما پشتیبانی بگیرید تا بتوانید به طور قانونی به ترکیه برگردید.

ممنوع الورودی ترکیه

فراموش نکنید ، ممنوع الورود شدن به ترکیه با روش های صحیح قابل رفع است.

اتباع خارجی که بیش از مدت ویزای ترکیه را پشت سر بگذارند جریمه می شوند و فرار محسوب می شوند. خارجیانی که ویزا را نقض می کنند ، برای اینکه ممنوع الورودی ترکیه را نداشته باشند ، باید در ازای ترک مدت جریمه نقدی را برای مدت زمان نقض شده پرداخت کنند. افرادی که بدون پرداخت جریمه از ترکیه خارج می شوند ، به مدت پنج سال ممنوع الورود به ترکیه هستند.

اتباع خارجی که در طول اقامت خود مرتکب جرمی نشده اند اما به دلیل خروج از کشور بدون پرداخت جریمه از ورود منع شده اند ، می توانند بدون نیاز به پایان مجازات 5 ساله ، پس از اخذ ویزای حاشیه ای به ترکیه برگردند. اتباع خارجی که با ویزای مشروح به ترکیه می آیند می توانند اجازه کار و اقامت در ترکیه را کسب کنند.

جهت رفع دیپورتی ترکیه همین حالا با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید .

02188675215

09015147000

02188671845

02188208162

02188205842

02188665249

02128424516

02128427580

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید