عکس ویزای شینگن

هنگام اپلای برای دریافت ویزا به مقصد اروپا، عکس ویزای شینگن از ضرور­ی­ ترین  پیش­ شرط­ های تکمیل اپلیکیشن شماست. در هر شرایطی بایستی دو قطعه عکس همراه با دیگر مدارک ارائه دهید و نوع ویزای درخواستی شما اهمیت ندارد.

مشخصات عکس ویزای شینگن

ویژگی­ های تصویر متقاضی ویزای شینگن کوتاه مدت در ذیل لیست شده­ اند:

  • دو قطعه عکس یکسان که بیش از 6 ماه از تاریخ چاپ آن­ها نگذشته باشد.
  • عکس بایستی رنگی باشد و از ارائه تصویر سیاه و سفید بپرهیزید.
  • قسمت سر بایستی 70-80% عکس را شامل شود.
  • پس ­زمینه تصویر بهتر است روشن باشد و خاکستری روشن بدون هرگونه طرحی پیشنهاد می­ گردد.
  • متقاضی باید مستقیم به دوربین نگاه کند.
  • حالت چهره باید خنثی، بدون لبخند و دهان بسته باشد.
  • از پوشیدن لباس یونیفرم و همرنگ با پس­ زمینه برای تصویر خودداری کنید.

در ادامه این نوشتار به تفصیل تمام شرایط و ویژگی ­های موردنیاز عکس ویزای شینگن را شرح می­ دهیم.

شرح تصویر

فرمت و سایز

عکس ویزای شینگنشکل صحیح

عکس ویزای شینگنتوصیف عکس:

اندازه عکس ویزای شینگن غیرقابل تغییر است.هر دو عکس بایستی عرض 35 میلی­متری و ارتفاع 45 میلی­متری داشته باشند. فرمت مورد قبول باید چهره را به وضوح نمایش دهد: از بالای سر تا زیر چانه، کناره ­های چهره و چهره در مرکز عکس قرار گیرد. از آنجا که 70-80% عکس بایستی از قسمت سر باشد بهتر است بلندای چهره 32-36 میلی­متر باشد، فراموش نکنید که حتی حالت موی متقاضی باید در تصویر مشخص باشد.

این امکان وجود دارد که حتی اگر ابعاد عکس تغییر کند، اپلیکیشن ویزای شنگن شما مردود اعلام شود.

 

فوکوس و کنتراست در عکس ویزای شینگن

عکس ویزای شینگن

فوکوس و کنتراست تصویر باید بسیار دقیق باشد. از ارائه عکسی که خیلی محو است و یا منتراست ضعیفی دارد پرهیز کنید.

روشنایی

عکس ویزای شینگنباید نور به مقدار مساوی و یکسان بر روی چهره منتشر شود. از هر گونه انعکاس، سایه و چشم قرمز جدا اجتناب کنید.

 

پس ­زمینه تصویر متقاضی ویزای شینگن

عکس ویزای شینگنتصویر پس ­زمینه نباید رنگی، طرح­ دار یا سایه­ دار باشد چراکه تنها فرمت مورد قبول پس ­زمینه یک رنگ است و ترجیحا خاکستری روشن تا بتواند کنتراست مناسبی برای مو و چهره به وجود بیاورد.

کیفیت تصویر

عکس ویزای شینگنعکس باید بر روی یک کاغذ بسیار باکیفیت با رزولوشن حداقلی 600 dpi چاپ شود . تونِ پوست متقاضی باید طبیعی باشد و از هرگونه لایه ­گذاری یا شدت­ بخشی اجتناب شود.

حالت چهره و سر

عکس ویزای شینگنبه هیچ وجه  سر نباید زاویه ­دار باشد و همچنین دهان باید بسته باشد. تنها حالت مورد پذیرش نگاه خنثی و مستقیم به دوربین با دهان بسته است.

چشم­ ها در عکس ویزای شینگن

عکس ویزای شینگنهنگام عکس برداری بایستی با چشم­ های باز مستقیم به دوربین نگاه کنید و نه با مو نه با چیز دیگری پوشیده نباشند.

عینک در عکس ویزای شینگن

عکس ویزای شینگنتصویری که با استفاده از عینک­ های آفتابی، تیره طبی، فریم تیره که چشم را م ی­پوشانند و امثالهم باشند و انعکاس در عینک پذیرفته نخواهند بود. تنها موردی که در عکس می­توان از عینک استفاده کرد باید چشم­های شخص کاملا مشخص باشند و با قاب عینک پوشیده نشده باشند.

پوشش سر

عکس ویزای شینگناز قرار دادن کلاه، هرچیزی که چهره را بپوشاند یا بخاطر پوشش سر سایه بر چهره افتد جدا خودداری کنید. تنها استثنا برای پوشش مذهبی این است که چهره از پایین چانه تا پیشانی به طور کامل مشخص باشد .

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید