مراکز خرید فرانسه

پاریس به همراه چند شهر دیگر مانند نیویورک ، لندن و میلان ، به عنوان پایتخت مد ، مکان مناسبی برای خرید است. بسیاری از مراکز خرید ، بوتیک های کوچک و فروشگاه های لباس سبد خرید همه دوستداران  خرید را پر می کنند. ،با ظهور خرید آنلاین ، اکثر مردم فکر می کردند که این امر می تواند پایان مراکز خرید سنتی باشد. با این حال ، بسیاری از مراکز تجاری در سراسر جهان وجود دارند که هنوز هم تعداد زیادی ترافیک بازدید را مشاهده می کنند. هر کشوری دارای مراکز خرید پربازدید خود است و موارد زیر از پربازدیدترین ها در فرانسه می باشد. ما لیستی از بهترین مراکز خرید فرانسه در داخل و اطراف پاریس را برای شما جمع آوری کرده ایم.

تم های لس کواتر از مراکز خرید فرانسه

Les Quatre Temps بزرگترین مرکز خرید اروپا است و در فاصله 10 دقیقه ای از مرکز شهر پاریس در منطقه La Defense قرار دارد. چهل و دو میلیون نفر در سال 2019 از این مرکز خرید بازدید کردند و این مرکز تاکنون پربازدیدترین مرکز خرید فرانسه بود. این مجتمع خرید مساحتی معادل 1.399308 فوت مربع را در بر می گیرد. مرکز خرید میزبان چندین مارک برجسته فرانسوی و همچنین مارک های بین المللی است و 230 بوتیک ارائه می دهد.

مراکز خرید فرانسهلا پارت دیو از مراکز خرید فرانسه

La Part-Dieu دومین مرکز خرید پر بازدید در فرانسه است و در سومین طبقه در لیون واقع شده است و مساحتی معادل 1.370.26 فوت مربع را در خود جای داده است. در سال اخیر ، این مجموعه خرید 35.6 میلیون نفر را به خود جلب کرد. این بازار در سال 1975 افتتاح شد و هنوز هم در میان بزرگترین مراکز خرید در اروپا قرار دارد. از سال 2010 وسعت این مرکز برای پوشش مساحت 118403 فوت مربع افزایش یافته است. نوسازی این بازار در سال 2017 آغاز شد و پیش بینی می شد تا سال 2022 تکمیل شود. این نوسازی شامل ایجاد ورودی های جدید و قابل توجه تر و همچنین نمای بیرونی خواهد بود.

تالار گفتمان هال ها

Forum Des Halles یکی از بزرگترین مراکز خرید در فرانسه و اروپا است. این مکان در محلی که لس هالس در سال 1971 تخریب شده است ساخته شده است. و یکی از محبوب ترین مراکز روزانه است که تقریباً 150،000 بازدیدکننده دارد. این مرکز خریددر سال 3.9 میلیون بازدید کننده را بدست آورد و به سومین مرکز خرید پر بازدید در فرانسه تبدیل شد. در سال 2010 نوآوری های قابل توجهی از مجموعه خرید انجام شد و در سال 2018 نسخه جدید تالار گفتگو هال هال افتتاح شد. این مرکز خرید بزرگ زیرزمینی دارد که دارای فروشگاه های مختلف ، رستوران ها ، سینما ها ، سالن ورزش و مراکز تفریحی است.

مراکز خرید فرانسهCréteil Soleil

Créteil Soleil یکی از مراکز خرید پیشرو در فرانسه است و در سال اخیر ، 21 میلیون بازدید کننده را به عنوان چهارمین مرکز خرید پر بازدید در کشور جذب کرد. هر شنبه مرکز خرید حدود 300000 بازدید کننده دارد. شصت و هشت درصد از مشتریان آن بیش از سه سال است که به این مرکز مراجعه می کنند و حدود 62٪ حداقل یک بار در هفته از این مجتمع خرید، بازدید می کنند. این شهر مستقیماً با شهر پاریس در ارتباط است و توسط A86 و A4 به راحتی قابل دسترسی است. همچنین با حداقل ده مسیر اتوبوس و چندین خیابان عابر پیاده قابل درسترسی است. این مرکز خرید در سال 1974 رسماً افتتاح شد و مساحتی برابر با 1،334،724 فوت مربع را در بر می گیرد.

Evry2

Every2 یکی دیگر از مراکز خرید فرانسه است که در سال 1975 به طور رسمی افتتاح شد و در حال حاضر دارای 225 مغازه است. در سال 2019 ، مرکز Evry2 مورد بازدید 20 میلیون نفر قرار گرفت و آن را به یکی از پر بازدیدترین مراکز خرید در کشور تبدیل کرد. کلیه ورزش های پیشرو فرانسه ، بین المللی ، پوشاک و محصولات زیبایی در این بازار یافت می شود. Evry2 از 10 صبح تا 8 عصر باز است. یکشنبه ها ، این مرکز تا 9 شب باز است و بیش از 30 کافه و رستوران درآن وجود دارد. بین سال های 2001 و 2003 ، این مرکز با بیش از 172222 فوت مربع بازسازی و گسترش یافت. کل مجموعه خرید مساحت 1.345.488 فوت مربع را پوشش می دهد و 4500 پارکینگ دارد.

مراکز خرید فرانسهدهکده لا VALLÉE

بهترین مراکز تفریحی منطقه پاریس فقط پنج دقیقه با هتل توچال دیزنی لند در خارج از پاریس فاصله دارد. این مرکز خرید 90 فروشگاه با یک دهکده طراحی شده و از مارک های رده بالاتری نسبت به رقبا برخوردار است. تعدادی از این مغازه ها  عبارتند از : سلین ، کریستین لاکروا ، گلداشی و… این مرکز خرید تخفیف های معتبر و بالایی ارئه می دهدو  هر روز (بجز روز کریسمس ، سال نو و اول ماه مه) از ساعت 10 صبح تا 7 عصر باز است.

خیابان مارکز: L’ILE SAINT DENIS

این بازارچه محبوب عمدتا به عنوان مرکز خرید با متوسط ​​قیمت و برندهای آشنا شناخته شده است.

مک آرتور-گلن ترویس

این مرکز از بزرگترین مراکز خرید فرانسه و  در خارج از شهر قرون وسطایی ترویس در استان شامپاین قرار دارد. دارای سه مرکز خرید است که بزرگترین و بهترین آن 84 فروشگاه از جمله لاکوست ، کوکای و کالوین کلاین می باشد.

مراکز خرید فرانسهخیابان مارکز: تروی از دیگر مراکز خرید فرانسه

این مرکز خرید بزرگ شامل بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای فرانسوی ، هوگو رئیس ، Etam ، Naf-Naf و فروشگاه های خارجی است.

اBeaugrenelle

Beaugrenelle سازگار با محیط زیست می باشد و از فروشگاه های بزرگ است و حتی برچسب استاندارد محیط زیست با کیفیت بالا را نیز دریافت کرده است . بخاطر ساختار شیشه ای ساختمان این مرکز خرید که  اجازه می دهد تا نور وارد ساختمان و سازه ساخته شده از شبکه های فلزی شود، باعث ایجاد یک کنترل حرارتی خود کار شده است.

لو کاروسل دو لوور

این مرکز خرید انواع مختلفی از فروشگاه های مد و لوازم جانبی مانند لاکوست ، فروشگاه های لوازم آرایشی مانند Bicki ، Pandora و Les Minéraux ، ارائه دهنده محصولات بهداشتی مانند Omey ، فروشگاه های چندرسانه ای مانند Apple ، ارائه دهندگان دکوراسیون مانند YellowKorner و همچنین سوپر مارکت و فروشگاه شکلات پیر مارکولینی می باشد. رستورانهای معروفی برای سرو غذا مانند مک دونالد و استارباکس برای دوستداران فست فود  و ملتم ، میرا ، سلام ، سو و تازیو به ترتیب برای سرو غذاهای مدیترانه ای ، اسپانیایی ، مراکش ، آسیایی و ایتالیایی؛ در این مرکز خرید قابل استفاده هستند .

مقاله های زیر می تواند برای شما مفید باشد

چگونگی دریافت ویزای فرانسه

مدارک لازم جهت دریافت ویزای فرانسه

ویزای شینگن فرانسه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید