مراکز خرید برلین

برلین پایتخت کشور آلمان؛ بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر آلمان می باشد و از نظر تاریخی مهم‌ترین ایالت آلمان است. مراکز خرید برلین ، در بسیاری از مکان ها نقش مهمی در احیای شهر و مناطق قدیمی داشته است. در برخی از مراکز خرید، علاوه بر فروشگاهها، فعالیت های تفریحی مانند بولینگ ، سینما یا باشگاههای تناسب اندام و خدماتی مانند اداره پست و بانک نیز ارائه می شود. مهمتر از همه ، آنها یک تجربه خرید همه جانبه را با وفور بسیار زیاد مغازه ها و مارک های تجاری و یک پیشنهاد بزرگ از رستورانهای با کیفیت را فراهم می کنند. بنابراین مراکز خرید در برلین به خصوص در زمان کریسمس ، بسیار عالی می باشند.هم اکنون در حدود 70 مرکز خرید در برلین وجود دارد. در ادامه مقاله تعدادی از معروفترین مراکز خرید در برلین را بررسی می نماییم.

مرکز خرید الکسا

، مرکز خرید الکسا یادآور دهه 1920 ، از دوران پر زرق و برق الکساندر پلاتز است. الکسا در Alexanderplatz  با بیش از 56000 متر مربع ، نه تنها یکی از بزرگترین مراکز خرید در برلین است ، بلکه ترکیبی از خرید ، سرگرمی و آرامش را به بازدید کنندگان خود ارائه می دهد.

180 فروشگاه در این مرکز خرید طیف گسترده ای از مد ، لوازم آرایشی ، اسباب بازی و کالاهای ورزشی را ارائه می دهند. . همچنین فروشگاه های لوازم الکترونیکی و یک کتابفروشی نیز وجود دارد. در دادگاه غذا می توانید از خرید استراحت کنید و چیزی را در رستوران ها و کافه های میان وعده ، اعم از آسیایی ، ایتالیایی یا معمولاً برلین بخورید.

 

بیکینی برلین یکی از مراکز خرید برلین

بیکینی برلین اولین مرکز خرید ایده آل در آلمان با بوتیک های اصلی ، فروشگاه های شناخته شده و رستوران های با کیفیت است. در این مرکز خرید شما می توانید مد و کفش را با کیفیت بالا و همچنین طراحی مدرن پیدا کنید و از مرکز خرید و تراس بزرگ آن می توانید اقدام به بازدید از صخره میمون در باغ وحش کنید.

از ژانویه سال 2018 یک برند غذایی کاملاً جدید در بیکینی – KANTINI وجود دارد . سیزده غرفه غذایی که به عنوان پیشخوان توسط ورنر آیسلینگر طراح معروف آلمانی طراحی شده اند. افراد در حین سفارش غذای مورد نظر خود، می توانند با یک پنجره پانوراما رو به باغ وحش و یک فضای مبله بزرگ ، از نمای طبقه همکف لذت ببرند.

Das Schloss

خرید در قلعه تجربه بسیار ویژه ای است: این مرکز خرید برلین دارای طلاها ، نخل ها ، مجسمه ها ، گچبری های پیچیده می باشد. صدای نهنگ شنیده می شود و رایحه دریا فضای آرام و خرید خوبی را ایجاد می کند. این قلعه همه چیز را که یک مرکز خرید در چهار سطح به آن نیاز دارد ارائه می دهد. از مد برای زنان و مردان ، فروشگاه های لوازم الکترونیکی ، فروشگاه های ورزشی گرفته تا کافه ها ، نانوایی ها و بانک ها.

مراکز خرید برلینگالریا کافوف در الکساندر پلاتز

در 35000 متر مربع ، بازدید کنندگان می توانند به صورت کاملاً واضح و کاملاً ساختاری از کالاها در چندین مغازه مارک دار قدم بزنند. در این مرکز خرید برلین تمرکز نه تنها روی پیشنهادات مد و سبک زندگی مرسوم ، بلکه در بخش های چندرسانه ای و دلپذیر بزرگی قرار دارد. البته دوستی ، مشتری مداری و خدمات گسترده بخشی از مزایای این مرکز خرید است. این مرکز خرید تا8 شب دایر می باشد.

مراکز خرید برلینLP12 بازار برلین

این مرکز خرید برلین، مقصدی برای خرید با 300 فروشگاه ، در چهار طبقه برچسب های بی نظیر مد و بزرگترین مرکز مواد غذایی در آلمان است. در طبقه همکف و طبقه اول ، مد غالب است ، از شلوار جین روزمره گرفته تا مد . طبقه دوم دارای مدلهای مختلف کفش ، دنیای کودک و مرکز غذاهای متنوع با بیش از 30 رستوران است. در زیرزمین بازارهای مواد غذایی و فروشگاههای ورزشی وجود دارد.

مراکز خرید برلینگالری ها لافایت

با افتتاح این مرکزخرید فرانسوی ، شیوه زندگی فرانسه نیز به برلین منتقل شد.  به تفرجگاه قدیمی و جدید Friedrichstrasse ، رنگ و بوی رنگی اضافه می کند. معبد شیشه ای توسط معمار ژان نوولس ساخته شد و از مدت ها قبل با ظرافت و سبکی که دارد ، به یک مرکز بازدید، تبدیل شده است.

مراکز خرید برلینسالن های Borsigturm

در جاهایی که لوکوموتیوهای بخار در داخل و خارج از آن استفاده می شدند ، اکنون عموم مردم وارد یک مرکز خرید نوین می شوند. با همدلی و تخیل ، معمار فرانسوی کلود واسکونی، این بنای مهم صنعتی برلین را حفظ کرد. بیش از 120 فروشگاه در این مرکز خرید برلین، تجربه ای بی نظیر از خرید را تضمین می کنند.

 KaDeWe یکی از مراکز خرید برلین

این فروشگاه، معروف ترین فروشگاه در آلمان است و با 60،000 متر مربع فضای خرده فروشی ، بزرگترین فروشگاه بزرگ در سرزمین اصلی اروپا است Kaufhaus des Westens یا KaDeWe به طور خلاصه در سال 1907 افتتاح شد و فروشگاهی بزرگ با ترکیبی جذاب از پیشنهادهای مجلل و تجملات بین المللی می باشد.

KaDeWe  در اوایل سال 1907 ، آدولف جاندورف این فروشگاه مجلل را افتتاح کرد و ترکیبی از مد پاریس و غذاهای عجیب و غریب از سراسر جهان به ارمغان آورد. از آن زمان مالکیت آن هر از گاهی تغییر کرده است. اما این مفهوم تا امروز یکسان باقی مانده است: ارائه کالاها و خدمات باکیفیت در بخش لوکس.

مراکز خرید برلینبازار برلین

مرکز خرید انحصاری برلین خرید را در قلب شهر امکان پذیر می کند  مرکز خرید برلین در لایپزیگر پلاتز لذت بردن از خرید با کیفیت بالا را در حدود 300 فروشگاه به ارمغان می آورد و همچنین تنقلات ، رستورانها و تفریحات بیشماری ارائه می دهد.

بندر تمپهلوف از بهترین مراکز خرید برلین

بیش از 100 سال پیش ، انبار Tempelhofer Hafen یکی از مدرن ترین انبارهای زمان خود بود. در سال 2009 ، انبار قدیمی ترمیم شده همراه با یک ساختمان جدیددایر شد.  در این مرکز نه تنها 70 فروشگاه تخصصی ، بلکه رستوران و یک زمین بازی بزرگ سرپوشیده برای کودکان نیز وجود دارد.

مراکز خرید برلین

 از دیگر مراکز خرید برلین Designer Outlet Berlin

این مرکز خرید برلین، مقصدی ایده آل برای طرفداران مد است، که تنها 30 دقیقه با مرکز شهر برلین فاصله دارد. شما می توانید 100 مارک طراح مورد علاقه خود را در Outlet Designer در تمام طول سال پیدا کنید .

مراکز خرید برلیندوسمان

این مرکز خرید فرهنگی، با ارئهآثار باخ ، موتسارت و واگنر ، چایکوفسکی ، شوپن و روبینشتاین.و…دارای بزرگترین بخش کلاسیک در جهان است. اما طرفداران موسیقی جاز ، پاپ یا موسیقی جهانی نیز در بخشهای آن چیزی خواهند یافت. Kulturkaufhaus  همچنین مجموعه زیادی از کتاب های صوتی ، موسیقی نت ، هدایا و لوازم التحریر و البته کتاب ها را ارائه می دهد.

مقاله های زیر می تواند برای شما مفید باشذ

ویزای شینگن

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید