زیبایی های کانادا

کانادا ده استان و سه سرزمین دارد که از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و از شمال به اقیانوس منجمد شمالی گسترش می یابد و دومین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت می باشد و یکی از مقاصد کم نظیر برای سفر است. این کشور آمریکای شمالی دارای تاریخی کاملاً شگفت انگیز و یک طبیعت زیبا و منحصر به فرد  برای تجربه است.  کانادا  گسترده ترین خط ساحلی جهان را دارد و با بیش از 151،000 مایل طبیعت ساحلی ، از اقیانوس آرام تا اقیانوس اطلس امتداد دارد و سرشار از زیباییهای شگفت انگیز است. مناظر و فرهنگ های مختلف موجود در استان ها و سرزمین های این کشور به طرز چشمگیری متنوع است . ازبیابان های بکر  تا شکوه شهری؛ موسسه ویزابوک ارائه دهنده کلیه خدمات گردشگری و توریستی، اخذ ویزای شینگن، وقت سفارت و … در این مقاله برای سفر به کانادا و زیباییهای آن به بررسی برخی از معروف ترین مکانهای زیبا در کانادا پرداخته است.

پارک ملی بانف از دیگر زیبایی های کانادا

شاید بارزترین مکان هنگام بحث در مورد زیبایی های کانادا ، پارک ملی بانف و دریاچه لوئیز باشد. در این مکان می توانید از طریق تله کابین بالا بروید و از کوه گوگرد به منظره ای باورنکردنی از چشمگیرترین مناظر کوهستانی جهان بروید ، سپس در آبشارهای خیره کننده پارک ، جنگل ها و دریاچه های یخچال ، از جمله دریاچه پر جنب و جوش لوئیز ، در مناظری متفاوت از هرجای دیگر دنیا ، کاوش کنید.

زیبایی های کاناداپارک ملی جاسپر

جاسپر بزرگترین پارک ملی کوه های راکی ​​کانادا و از دیگر زیبایی های کانادا است که پر از قله های پوشیده از برف ، دریاچه های نیمه شفاف ، آبشارهای خروشان ، بزرگراه های الهام بخش و جمعیت زیادی از حیات وحش از جمله گوزن کوهی ، گرگ و گریزلی است.

زیبایی های کانادادریاچه آبراهام

هنگام در نظر گرفتن مکان های زیبا برای سفر به کانادا ، از دریاچه آبراهام واقع در رودخانه شمالی ساسکاچوان در دشت های کوتوتای غافل نشوید . به سطح بلورین آن نگاه کنید تا تشکیلات حباب  و متان را که در آب آبی و یخ زده گرفتار شده اند ، ببینید

محل اقامت ممکن است حدود 80 مایل از دریاچه آبراهام فاصله داشته باشد ، اما Fairmont Chateau Lake Louise ارزش رانندگی را دارد. این استراحتگاه طلاکاری شده یکی از زیباترین مکان های کانادا را با اقامتگاههای دوست داشتنی درست در دریاچه لوئیز به نمایش می گذارد و  مهمانان دوچرخه و کانو را به رایگان دریافت می کنند.

زیبایی های کاناداویکتوریا از بهترین زیبایی های کانادا

ویکتوریا پایتخت زیبای بریتیش کلمبیا است – یکی از زیباترین شهرهای کانادا است – و باغ های بوچارت نگین آن است. علاوه بر گشت و گذار در این باغهای دلربا ، از کارهایی که می توان در ویکتوریا انجام داد بازدید از موزه سلطنتی BC ، گشت و گذار در اسکله شور ماهیگیر و گشت و گذار در پارک بی نظیر Beacon Hill است .

ونکوور سیوال

17 مایلی Vancouver Seawall یکی از مهیج ترین دوچرخه سواری هایی را که می توانید تجربه کنید امکان پذیر می کند. می توانید برای طولانی ترین مسیر بدون وقفه ساحلی در جهان ، برای مناظر وسیع و پر زرق و برق از اقیانوس آرام و بسیاری از نقاط ورود به پارک استنلی پویا ، سوار دوچرخه شوید یا قدم بزنید توقف کنید تا از سواحل و دیگر شگفتی های جالب در طول راه لذت ببرید. همچنین. در حالی که در ونکوور هستید ، می توانید از چند مکان زیبا در کانادا مانند پارک جذاب سیستم تعلیق Capilano و کوه Grouse با ارتفاع 4100 فوت دیدن کنید

زیبایی های کاناداپارک ملی یخچال های طبیعی

در میان کوههای عظیم کانادایی ، پارک ملی یخچال های طبیعی کانادا و زیبایی آن وجود دارد که دارای  ویژگی های جغرافیایی به شکل میدان های یخی ، آبشارها و دریاچه هایی با رنگ روشن است که از جذاب ترین مناظر طبیعی کره زمین است.

می توانید در پارک می کمپ بزنید ، از RV استفاده کنید یا یک کلبه یا کابین رزرو کنید. در پارک ملی یخچال های طبیعی کانادا هتلی وجود ندارد ، اگرچه شهر Revelstoke در نزدیکی آن  است و هاستل Poppi’s Guesthouse آن امتیازهای خوبی از نظر دنج بودن  و مقرون به صرفه بودن دارد.

جنگل بارانی Great Bear

در این جنکلها که از دیگر زیبایی های کاناداست، وارد ماجراهای حیات وحش می شوید . یکی از بهترین مکان ها در کانادا برای دیدن خرس های گریزلی در حال گرفتن ماهی قزل آلا در رودخانه وحشی، نهنگ ، عقاب سر به فلک کشیده، و گرگ رومینگ می باشد.  در Klemtu در ساحل Cariboo Chilcotin ، جنگل های خزه ای ، فیوردهای رام نشده و چشمه های آب گرم طبیعی را خواهید دید.

پارک ملی یوهو از دیگر زیبایی های کانادا 

پارک ملی یوهو در کوههای راکینای وجود دارد .. شما آبی ها و سبزهای شدید ، قله های چشمگیر ، آبشارهای بزرگ Takakkaw و دریاچه زمرد به رنگ سنگهای قیمتی را مشاهده خواهید کرد که این پارک را به یکی از زیباترین مکانهای کانادا تبدیل کرده است. مسیرهای پیاده روی به شما امکان می دهند این مکان خیره کننده را کاوش کنید. Yoho’s Burgess Shale  در این مکان  ، یک موزه دیرینه شناسی حاوی فسیل های 500 میلیون ساله از  بیش از 120 نوع حیوان دریایی است.

زیبایی های کاناداکیپ چرچیل

کیپ چرچیل ، مانیتوبا ، پایتخت خرس قطبی جهان است. اگر ایده شما از مناظر چشمگیر شامل یخ های بی حد و حصر و ده ها خرس قطبی است که در سراسر آن قرار دارند ، به قطب شمال بروید و یکی از منحصر به فردترین زیباییهای کانادا را تجربه کنید. در ماه های اکتبر و نوامبر ، خلیج هادسون بیش از حد یخ می زند و هزاران خرس قطبی به یخ آن مهاجرت می کنند ، راهنمایان تور محلی در مریخ نوردان تندرا شما را از نزدیک برای دیدن موجودات سفید در معرض انقراض آماده می کنند.

پارک ملی فوندی

پارک ملی Fundy ، در خلیج Fundy ، بالاترین و کمترین میزان جزر و مد را در جهان دارد. این بدان معنی است که شما می توانید در هنگام جزر و مد تا پایین اقیانوس پیاده بروید و برای بازگشت کایاک بگیرید ،همچنین می توانید در جای دیگر پارک ، در جنگل آکادیان پیاده روی کنید تا ده ها آبشار زیبا را ببینید ، در غارهای دریایی گشت بزنید ، در جشنواره ها و کنسرت های فضای باز شرکت کنید .

زیبایی های کاناداپارک ملی گروس مورن

این پارک یک آبدره عظیم آب شیرین است که در اطراف آن صخره های چشمگیر به شکل یک تنگه می باشد. پارک ملی گروس مورن ، یکی از میراث جهانی یونسکو ، همچنین محل زندگی Tablelands است ، یکی از کمیاب ترین آثار زمین شناسی است که زمین لرزه ها باعث به وجود آمدن این پدید شده اند. . همچنین گرین پوینت – صخره های شفاف مملو از فسیل های دریایی باستانی – و همچنین آبشارها ، جنگل های کوتوله و گوزن کوهی و کوه گروس مورن که از قدیمی ترین قله های این سیاره است، می باشد.

مسیر Cabot

مسیر Cabot Trail   185 مایل نوا اسکوشیا در اطراف جزیره کیپ برتون قرار دارد و یکی از خاطره انگیزترین جاده های آمریکای شمالی را رقم می زند. این بزرگراه علاوه بر ارائه منظره های زیبا و ساحلی ، شما را به روستاهای کوچک ماهیگیری ، سایت تاریخی ملی الکساندر گراهام بل ، زمین های گلف ، موزه ها ، گالری ها و بوتیک های صنعتگر می رساند. این پارک همچنین از پارک ملی کیپ برتون هایلند عبور می کند ، جایی که گوزن ها ، خرس ها و عقاب ها در آن پرسه می زنند و آنجا که رنگ های زنده پاییز محل Cabot Trail را در میان زیباترین مکان های کانادا تضمین می کند.

زیبایی های کاناداکلیسای نوتردام ، مونترال

کلیسای نوتردام مونترال که به راحتی چشمگیرترین ساختمان مذهبی در کانادا است ، نمونه ای خیره کننده از معماری احیای گوتیک است. این کلیسای بزرگ که در قرن هفدهم ساخته شده است ، با حکاکی های چوبی ، نقاشی ها و مجسمه های طلاکاری شده تزئین شده است. سقف آن با رنگ آبی عمیق و با ستاره های طلای 24 عیار نقاشی شده است ، در حالی که شیشه های ویترای آن صحنه هایی از تاریخ مذهبی مونترال را به تصویر می کشد. در گذشته ، این ساختمان میزبان مراسم خاکسپاری مشهور کانادایی ها مانند نخست وزیر پیر ترودو و بازیکن هاکی موریس “راکت” ریچارد بوده است.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید