سفر به برزیل

برزیل؛ یک منطقه گرمسیری ، با تنوع زیستی باورنکردنی ، پر از معماری مدرن و ساختمانهای استعماری و پر از شهرهای پر جنب و جوش است که در سراسر این سرزمین منحصر به فرد واقع شده اند ، برزیل نه تنها بزرگترین کشور آمریکای جنوبی بلکه یکی از خیره کننده ترین آنها است. برزیل  دارای پنج منطقه و 26 ایالت می باشد که در چهار منطقه زمانی گسترش یافته اند.  برزیلی ها به پرتغالی صحبت می کنند . صنعت جهانگردی برزیل عمدتا در اطراف نقاط طبیعی این کشور ، از جمله آبشارهای دیدنی ، سواحل ، رودخانه ها ، دریاچه ها و کوه ها واقع شده است. این کشور همچنین به دلیل کارناوالها و جشنهای خود مشهور است. برای کمک به شما در شروع برنامه ریزی برای سفر به برزیل ، راهنمای سفر ما به برزیل را مطالعه کنید.

 بهترین زمان سفر به برزیل

بیشتر قسمت برزیل در نیمکره جنوبی است ، به این معنی که فصول در آن منطقه در مقایسه با آمریکای شمالی و اروپا معکوس می شوند.

  • زمستان:ژوئن تا سپتامبر
  • بهار:سپتامبر تا دسامبر
  • تابستان:دسامبر تا مارس
  • پاییز:مارس تا ژوئن

طبیعتاً بهترین زمان سفر به برزیل برای شما بستگی به درجه حرارتی دارد که به آن عادت کرده اید و به کجای برزیل می روید اما آب و هوای برزیل یکی از دلایل سفر گردشگران به این کشور است.

همه ایالت های نیمه جنوبی برزیل بین نوامبر و مارس فصل بارندگی خود را سپری می کنند و در ژانویه به اوج خود می رسد.زمستان در این ایالات یکسان نیست. ایالت های منطقه جنوبی روزهای خنک و حتی در برخی از شهرها برف دارند. در حالی که زمستان در ایالت های جنوب شرقی برای آمریکای شمالی و اروپایی واقعا سرد نیست. در شمال شرقی بین ژانویه و جولای در اواخر بعد از ظهر باید منتظر باران باشید و ایالت باهیا ، به طور طبیعی خشک است و باران کمی می بارد.

در منطقه شمالی (جنگل بارانی آمازون) ، باران زیادی می بارد و بارندگی از ژوئن تا سپتامبر شروع به کاهش می کند تا دوباره شروع به افزایش کند.

توجه به این نکته مهم است که هوا در این منطقه سوزان است ، بنابراین برای جلوگیری از کم آبی بدن ، حتماً مقدار زیادی آب بنوشید. لازم به ذکر است آب شیر در برزیل قابل نوشیدن نیست ، بنابراین  بطری آب  را  فراموش نکنید

سفر به برزیل

تعطیلات در برزیل

هنگام سفر؛ دانستن تقویم تعطیلات سایر کشورها امری ضروری است زیرا جاذبه های گردشگری آن و  یا سواحل ، می تواند با مردم محلی شلوغ باشد. همچنین در تعطیلات مهم ملی ، بسیاری از جاذبه ها ممکن است بسته باشند

رویدادهای مهم که در تقویم تعطیلات برزیل رخ می دهد به شرح زیر است.

  • ژانویه 1روز سال نو
  • روزی در فوریه / مارس: جشن های کارناوال از جمعه تا سه شنبه
  • روزی در آوریل: جمعه خوب و یکشنبه عید پاک
  • 21 آوریل: روز تیرادنتس
  • اول ماه مه: روز کارگر
  • یکشنبه دوم ماه مه: روز مادر
  • 12 ژوئن: روز ولنتاین
  • جایی در ماه مه / ژوئن: پیکره کریستی
  • یکشنبه دوم آگوست: روز پدر
  • 7 سپتامبر: روز استقلال
  • 12 اکتبر: بانوی ما آپارسیدا و روز کودک
  • 15 اکتبر: روز معلم
  • نوامبر 2: روز همه روح ها
  • 15 نوامبر: روز اعلامیه جمهوری
  • نوامبر 20th: روز آگاهی سیاه
  • 24 دسامبر شب کریسمس
  • 25 دسامبرروزکریسمس
  • 31 دسامبر: شب سال نو

رویدادهای مهم در برزیل

کارناوال (فوریه / مارس)این کارناوال در برزیل از جمعه تا سه شنبه برگزار می شود و مردم بعد از ظهر چهارشنبه به کار خود بازمی گردند. در هر شهری جشن برگزار می شود و این جشن ها در هر یک از آنها متفاوت است.

Bienal (مارس / آوریل) – یک رویداد مهم هنری است که هر دو سال در شهر سائوپائولو اتفاق می افتد و بسیاری از موزه ها و موسسات عالی در این شهر را شامل می شود.

ویرادا فرهنگی (مه) – یک رویداد در شهر سائو پائولو است ، جایی که کنسرت های رایگان در سراسر شهر به مدت 24 ساعت (شنبه – یکشنبه) برگزار می شود.

مهمانی ژوئن – سائو جوائو (ژوئن) – بزرگترین مهمانی سائو جوآئو در جهان ، که بیش از 100 هزار نفر پذیرش می کند ، در کمپینا گراند ، ایالت پارائیبا برگزار می شود ، اما احزاب خرداد در کل کشور وجود دارد. در این مهمانی ها ، می توانید در چند روز آتش بازی ، کنسرت  و بسیاری از غذاها را ببینید.

Festival Folclórico de Parintins (اواخر ژوئن / ژوئیه) – از جمعه تا یکشنبه ، هزاران نفر رژه تئاتر بو-بومبا را در Parintins ، آمازون تماشا می کنند. این یک مهمانی فولکلوریک در مورد دو گاو نر است که ایدئولوژی های مختلف مذهبی را نشان می دهد.

راک در ریو (سپتامبر) – این جشنواره مشهور جهان در ریودوژانیرو برگزار می شود. اگرچه کلمه “راک” در نام خود دارد ، بسیاری از خوانندگان پاپ ، فانک و آکسه ، چه هنرمندان و گروههای ملی و بین المللی ، در اینجا حضور دارند.

اکتبرفست (اکتبر) – به دلیل نفوذ آلمان در جنوب برزیل ، شهر بلومناو در سانتا کاتارینا هر ساله اکتبرفست را جشن می گیرد.

سفر به برزیل

هزینه سفر به برزیل

متاسفانه ، برزیل دومین کشور گران قیمت در آمریکای جنوبی است و قیمت ها در پایتخت های جهانگردی ، مانند ریودوژانیرو و سائو پائولو به طور قابل توجهی بالا هستند.

همچنین ، برخی از تورهای راهنما به مناطق دور دست نیز گران هستند ، مانند سفرهای دریایی آمازون. اما به طور کلی ، نرخ ارز چهار به یک این کشور را به مقصدی ارزان برای آمریکایی ها و اروپایی ها تبدیل می کند.

هزینه تعطیلات در برزیل چقدر است؟

در زیر متوسط ​​هزینه های معمولی که باید انتظار داشته باشید را آورده شده است اما دوباره ، به یاد داشته باشید که بسته به محبوبیت مکانی که می روید ، می تواند بسیار کمتر یا بیشتر باشد.

غذا – رستوران های کوچک و خانوادگی معمولاً ارزان ترند. وعده های غذایی با اندازه خوب به طور متوسط ​​بین 10-15 دلار و قیمت متوسط ​​در رستوران های دلپذیر بین 20-40 دلار است.

به نظر من خرید مواد غذایی هزینه بر نیست – یک هفته غذا با برخی از نوشیدنی ها به طور متوسط ​​حدود 170 دلار استرالیا است.

محل اقامت – متداول ترین نوع اقامت در سراسر برزیل هتل یا B&B است که من در مقایسه با خوابگاه ها آنها را بسیار ترجیح می دهم.

قیمت های شبانه در یک هتل خوب ، چیز خیلی خاصی نیست ، می تواند به طور متوسط ​​بین 50-90 دلار آمریکا باشد ، در حالی که خوابگاه ها به طور طبیعی ارزان تر هستند – حدود 30-60 دلار آمریکا.

همچنین Airbnb  گزینه ای برای گروه دوستان یا خانواده هایی است که با هم سفر می کنند. قیمت کل آپارتمان بین 40-90 دلار در سائو پائولو و 50-115 دلار در ریودوژانیرو است.

حمل و نقل – ایستگاه های مترو در چند شهر بزرگ موجود است و هزینه بلیط یک طرفه حدود 5 دلار استرالیا است ، اما معمولاً کارت مسافرتی محلی با برخی خطوط اتوبوس در مدت زمان مشخص ادغام می شود.

علاوه بر این ، اتوبوس ها گزینه خوبی برای سفر در داخل و بین شهرها هستند. مسیر سائوپائولو-ریودوژانیرو در بین مردم محلی بسیار رایج است و هزینه بلیط در حدود 100-230 دلار استرالیا است.

فعالیت ها – هزینه موزه ها و موسسات هنری در حدود 5-15 دلار استرالیا است ، اما اغلب اوقات ، یک روز رایگان در هفته دارند. مسابقات فوتبال بسته به تیم هایی که بازی می کنند و صندلی شما بسیار متفاوت است ، اما از 20 دلار استرالیا شروع می شود.

سفر دریایی در رودخانه آمازون ، محدوده ای بین چند صد تا هزار دلار باشد. و بر اساس طول مسیر و راحتی که در سفر به شما ارائه می شود، متفاوت است.

مناطق مختلف برزیل هنگام سفر به برزیل

از نظر جغرافیایی ، برزیل به پنج منطقه شمال ، شمال شرقی ، مرکز غرب ، جنوب شرقی و جنوب تقسیم شده است. همانطور که قبلاً گفته شد ، هر یک از آنها سنتهای خود را دارد که کاملاً با سنتهای دیگر متفاوت است.

منطقه شمالی  برزیل

منطقه شمال برزیل از نظر مناظر طبیعی و فرهنگ غنی است و از هفت ایالت تشکیل شده است: آکر ، آماپا ، آمازوناس ، پارا ، رودونیا ، روورایما و توکانتین ها.

شمال تنها مکانی است که در آن بیشتر سرخپوستان برزیل را می یابید و به طور طبیعی ، حضور بومی ها در شمال ، پیشنهاد فراوان در وسایل تزئینی ، بزرگداشت ها و غذا را ارائه می دهد.

منطقه شمال شرقی  برزیل

منطقه کارائیب برزیل (با نام مستعار شمال شرقی) دومین منطقه پر بازدید گردشگران بین المللی است و از 9 ایالت باهیا ، پرنامبوکو ، سیرا ، سرجیپ ، آلاگواس ، پارائیبا ، ریو گراند دو نورت ، پیاوی و مارانهو تشکیل شده است.

به دلیل برده داری و به تبع آن نژادپرستی که هنوز در جامعه نقش دارد ، شمال شرقی که بیشترین جمعیت فرزندان آفریقایی را در برزیل زندگی می کند ، فقیرترین منطقه این کشور است.

با این حال این منطقه، یکی از زیبا ترین ها با سواحل بهشتی و زیبایی منحصر به فرد است.

منطقه مرکزی غربی ، برزیل

منطقه مرکزی برزیل که توسط گویاس ، ماتو گروسو و ماتو گروسو دو سول ساخته شده ، مقر دولت در شهر پیش بینی شده برازیلیا است.

این منطقه همچنین محل زندگی بسیاری از قبایل بومی و همچنین افرادی از بولیوی ، پاراگوئه و سایر ایالت های جنوبی برزیل است.

منطقه مرکزی غرب دارای آب و هوای گرمسیری است ، که گیاهان و جانوران متنوعی را به ویژه در منطقه Pantanal تضمین می کند.

Pantanal بزرگترین تالاب جهان است ، جایی که حداقل 12 اکوسیستم زیر منطقه ای در آن شناسایی شده است ، از این رو این مرکز طبیعت گردی در جستجوی تجربیات بی نظیر ، حیات وحش باورنکردنی و مناظر مسحورکننده از طبیعت دوستان استقبال می کند.

منطقه جنوب شرقی برزیل

جنوب شرقی قطب تجاری برزیل و در نتیجه ثروتمندترین منطقه در این کشور است که از ایالت های اسپریتو سانتو ، میناس جرایس ، ریودوژانیرو و سائو پائولو تشکیل شده است.

کارناوال و فوتبال در جنوب شرقی ، یک تجارت جدی است.همچنین ، رژه های مدرسه سامبا در ریودوژانیرو و سائو پائولو شهرت جهانی دارند زیرا پدیده ای منحصر به فرد هستند که پیام های زیبایی را در متن و لباس های خود به ارمغان می آورد.

سفر به برزیل

منطقه جنوبی برزیل

دومین منطقه مرفه در برزیل تنها از سه ایالت تشکیل شده است: پارانا ، سانتا کاتارینا و ریو گراند دو سول.

از آنجا که این منطقه خنک ترین منطقه برزیل است ، سنت های محلی و غذاها به شدت تحت تأثیر مهاجران اروپایی است که بین سالهای 1824 تا 1945 به این کشور نقل مکان کرده و آب و هوای مشابه سرزمین مادری خود را ترجیح می دهند.

آنها حتی اکتبرفست را در جنوب جشن می گیرند.

از آنجا که کشور بسیار گسترده است ، و حمل و نقل عمومی عالی نیست ، بسیاری از گردشگران تصمیم می گیرند حداقل 2-3 هفته را برای سفر به برزیل صرف کنند.

 

مقاله های زیر می تواند برای شما مفید باشد

ویزای شینگن

انواع ویزای شیینگن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید