ریجکت ویزای شینگن

چه چیزی سفارت یا کنسولگری را وادار می کند تا درخواست ویزای شما به کشور شینگن را رد کند؟ بسیاری از افرادی که قصد گرفتن ویزای شنگن را دارند درهنگام درخواست از این سوال نگران می شوند. بدیهی است که در ماهیت برنامه و بندهای ویزای شنگن نکات قابل توجهی وجود دارد و  ریجکت ویزای شینگن دلایل زیادی می تواند داشته باشد . نکته قابل توجه در بین آنها این است که مردم اغلب فکر می کنند که در مورد تمام مدارک لازم برای ارائه در کنسولگری یا سفارت آگاهی لازم را دارند و این تصور گاهی غلط است و واقعیت چیز دیگری است. برای جلوگیری از ریجکت ویزای شنگن ، موسسه ویزابوک ارائه دهنده کلیه خدمات ویزای شنگن، وقت سفارت و… لیستی از متدوالترین اشتباهات در هنگام درخواست ویزای شینگن و چگونگی جلوگیری از آنها را برای عدم تکرار اشتباهات در طی مراحل درخواست ویزای شینگن جمع آوری کرده است.

  • فرم درخواست ناقص است

در زمان درخواست ویزای شینگن ، شما باید یک فرم درخواست کامل را ارائه دهید و نمی توانید هیچ بخشی را خالی بگذارید. عدم ارائه فرم درخواست تکمیل شده منجر به ریجکت ویزای شینگن می شود. به یاد داشته باشید ، همه جزئیات مهم است!

  • عدم ارائه کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز

هنگام درخواست ویزای شینگن ، لازم است اسنادی را برای پشتیبانی از ویزای خود ضمیمه کنید. اگر مثلاً ریجکت شود. کسانی که ادعای ملاقات با خانواده ها را دارند ممکن است مدارک کافی رابطه شما را ارائه ندهند یا شما ادعا می کنید که شغل دارید اما نامه مرخصی کارفرما را ارائه نکردید. اگر در حال تحصیل هستید ، نامه ای از مدرسه /موسسه ضمیمه نکرده اید و به عکس با داشتن شرایط لازم  و سایر مدارک پشتیبانی برای درخواست موفقیت آمیز ویزا نیاز دارید.

ریجکت ویزای شینگن

  • ارائه اطلاعات نادرست یا ارائه سند مسافرتی تقلبی یا جعلی

صادق بودن در هنگام درخواست ویزای شینگن بسیار مهم است. تلاش برای ارائه هرگونه اطلاعات نادرست یا تلاش برای معرفی نادرست هویت یا استفاده از هویت جعلی ، روش های مطمئنی برای ریجکت ویزای شینگن است.  در این صورت درخواست شما نه تنها رد می شود بلکه ممکن است از ورود مجدد به منطقه شینگن نیز منع شوید.

  • امضاهای متناقض

اگر امضای شما متناقض باشد ، این به تنهایی می تواند دلیل بر ریجکت ویزای شینگن شما باشد. مثلا؛ امضای شما در گذرنامه با امضای فرم درخواست ویزا مطابقت نداشته باشد.  به یک فرم امضا پایبند باشید.

  • پاسپورت آسیب دیده یا نامعتبر

ارائه گذرنامه معتبر ، آسیب دیده یا کثیف نیز می تواند منجر به ریجکت ویزای شینگن شود ، به ویژه هنگامی که برخی از صفحات و جلد روی آن جدا یا مفقود شده باشد. گذرنامه باید دارای سه ماه باقیمانده پس از بازدید از کشور شینگن راداشته باشد و دارای دو صفحه ویزای خالی باشد و اعتبار آن نباید از 10 سال بیشتر باشد.

  • بودجه کافی برای سفر خود ندارید

به معنای ساده این است که شما برای زندگی روزمره خود در کشور شینگن پول کافی ندارید و  یکی از دلایل اصلی ریجکت ویزای شینگن است. سفارت می خواهد ببیند که شما برای تأمین هزینه های خود در کشور شینگن بودجه مورد نیاز را دارید. و اینکه شما می توانید پرواز برگشت و محل اقامت خود را در طول سفرتان تهیه کنید.

  • شما نتوانستید بازگشت خود را به کشور خود ثابت کنید

اگر قصد بازدید دارید ، باید ثابت کنید قصد بازگشت به کشور خود را دارید. تصور مصاحبه کننده  از قصد شما برای اقامت بیش از حد قطعاً منجر به ریجکت ویزای شینگن خواهد شد. از این رو شما ملزم به ارائه مدارکی مانند نامه کارفرما یا نامه ای از دانشگاه هستید. برخی حتی جزئیات مالیات و اسناد خانوادگی و همچنین قرارداد اجاره خانه شما را درخواست می کنند. سعی کنید روابط قوی اجتماعی و اقتصادی اتان را در کشور خود ثابت کنید.

  • شما تهدیدی برای کشور شینگن محسوب می شوید

اگر مقامات ویزا مشکوک باشند که شما دلایل ناراحت کننده ای برای سفر به کشور دارید ، یا قبلاً در برخی موارد کلاهبرداری نقش داشته باشید ، ویزای شینگن شما رد می شود. متقاضیانی که قبلاً به اتهامات تروریسم ، مصرف مواد مخدر ، کودک آزاری ، اعتیاد و سایر جرایم سنگین متهم شده باشند. در هنگام درخواست ویزای شینگن کار سختی خواهند داشت. در کل داشتن سابقه کیفری اوضاع را سخت تر می کند.

  • شما در شش ماه گذشته در ایالت شینگن اقامت داشته اید

اگر در دوره شش ماهه فعلی بیش از سه ماه در کشور شینگن اقامت داشته باشید ، ویزای دیگری برای شما صادر نمی شود و پس از بازگشت باید شش ماه منتظر بمانید تا درخواست ویزای جدید را تنظیم کنید.

  • توضیح کافی برای هدف از بازدید از منطقه شینگن

مدارک شما باید با هدف اصلی بازدید شما از منطقه شنگن مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ، شما نمی توانید هدف گردشگری را انتخاب کنید در حالی که مدارک شما هدف تجاری را نشان می دهد یا بالعکس. البته این مورد دلیل ریجکت ویزای شنگن شما نخواهد بود. شما مجاز به انتخاب نوع دیگر ویزا در هنگام درخواست مطابق با هدف خود اعم از  امور تجاری یا گردشگری یا آموزش و … هستید.

  • شما بیمه سفر نامعتبر ارائه کرده اید

عدم ارائه بیمه سفر دلیل دیگری برای ریجکت ویزای شینگن است. در صورت عدم توانایی ارائه پوشش بیمه مسافرتی برای کل مدت اقامت در شینگن ، درخواست ویزای شینگن ممکن است ناموفق باشد. بیمه مسافرتی شما باید تمام هزینه های درمانی و بازگشت شما را پوشش دهد و در کل منطقه شینگن معتبر باشد.

  • عدم اثبات برنامه سفر

اگر برنامه سفر مناسب خود در داخل کشور شینگن را ارائه ندهید یا سفارت اشتباهی از منطقه دیگری از شینگن را انتخاب نکنید ، درخواست شما رد می شود. شما همچنین باید برای مقصد مورد نظر خود محل اقامت رزرو کرده باشید. هر متقاضی همچنین باید یک بلیط پرواز رزرو شده (شامل پروازهای داخلی و محل اقامت بین کشورهای شینگن) و بلیط سفر برای هر مقصد مورد نظر نیز داشته باشد.

ریجکت ویزای شینگن

در صورت رد ویزای شینگن

در صورت رد شدن ویزای شنگن، شما می توانید برای درخواست تجدیدنظر یا درخواست مجدد ویزای شنگن اقدام نمایید. تصمیم برای ریجکت ویزای شینگن و دلایل آن با استفاده از یک فرم استاندارد که توسط سفارت یا کنسولگری که ویزا را رد کرده است ، اعلام می شود و  دلایل رد ویزای شنگن را از این طریق به شما اطلاع می دهد .

با توجه به بندها و شرایط متنوعی که برای هر درخواست ویزای شینگن اعمال می شود ،. قبل از اقدام به ویزای شینگن موارد فوق را در نظر بگیرید، همچنین می توانید از کارشناسان موسسه ویزا بوک مشاره دریافت نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید