فرهنگ انگلیسی

به طور کلی ، جامعه انگلیس  در مورد بسیاری از امور کاملاً آرام است. با این حال در فرهنگ انگلیس ، با یک روش خاص برای انجام کارها و تأکید بر رفتار ، بریتانیایی ها می توانند از افرادی که انتظار ندارند ، کاملاً عصبانی شوند. چه برای کار و چه برای تفریح ​​به انگلیس بروید ، بهتر است کمی در مورد فرهنگ انگلیس ، به ویژه رفتارهایی که بی ادبانه ، تابو یا مصنوعی فرهنگی تلقی می شود و رفتارهایی را که برای شما امتیاز دارند ،  اطلاعاتی کسب نمایید .مانند هر فرهنگ ، رفتارهای ظریف فراوانی وجود دارد که باید از آنها آگاهی داشته باشید ، با این حال برای خارجیانی که به دنبال برخی از نکات مهمتر هستند ، این مقاله 8 رفتار خاص را که در فرهنگ انگلیس حائز اهمیت هستند و برخی از آنها به عنوان رفتارهای بد تلقی می شود ، بررسی می کند.

رعالت نظم در صف ها!

صف در فرهنگ انگلیس بسیار جدی گرفته شده است. خواهید دید که انگلیس ها برای همه چیز از سوار شدن به اتوبوس گرفته تا خرید بلیط برای مسابقات تنیس ویمبلدون صف می کشند

حتی در شرایطی که ممکن است هیچ صف جسمی واقعی وجود نداشته باشد ، افرادی که منتظر چیزی هستند همه از نظر ذهنی ثبت نام می کنند که باید اول ، دوم و غیره به آنها خدمات داده شود.

فشار آوردن در مقابل مردم یا جلو صف یک تابو جدی در فرهنگ انگلیس است ، اما اگر آنقدر شهامت دارید که این کار را انجام دهید ، پس توجه داشته باشید که بیشتر افراد در صف ناراحتی خود را از شما ابراز می کنند.

فاصله خود را حفظ کنید

در فرهنگ انگلیس؛ بریتانیایی ها فضای شخصی خود را دوست دارند بنابراین هنگام صحبت با آنها زیاد به نزدیک نشوید. ما پیشنهاد می کنیم حداقل فاصله اسلحه را کنار بگذارید و هرگز خیلی صمیمی نشوید زیرا تماس صمیمی فقط بین دوستان و خانواده است.

فرهنگ انگلیسی

صحبت با صدای بلند در اجتماع در فرهنگ انگلیس

حمله به فضای یک انگلیسی فقط به تماس فیزیکی محدود نمی شود. در فرهنگ انگلیس اگر انگلیسی ها بیش از حد با صدای بلند با تلفن همراه صحبت کنند ، یا با دوستانشان بخندند و خیلی بلند صحبت کنند ، احتمالاً شخص را به عنوان اشغالگر در نظر می گیرند.

در قطارها در انگلستان یافتن “مناطق آرام” که در آن افراد مجاز به استفاده از تلفن یا ایجاد سر و صدایی نیستند که به نظر می رسد فضای آرام تری دارد معمول است.

خیلی شخصی نشوید!

اگر اهل فرهنگی هستید که افراد اطلاعات شخصی خود را با افرادی که خیلی خوب نمی شناسند مبادله می کنند ، توجه داشته باشید که در فرهنگ انگلیس اینگونه نیست.

روان انگلیس در مورد سوالات مربوط به موضوعاتی مانند ثروت ، وضعیت خانوادگی ، تحصیلات ، مذهب یا سیاست تا حدودی مشکوک است. ممکن است شما حتی یک پاسخ “، چرا می خواهید بدانید؟” اگر از یک غریبه نام آنها را بپرسید ، دریافت می کنید.

به همان اندازه مهم است که از اظهارنظر در مورد مسائل شخصی مانند وزن ، ظاهر ، ترجیح جنسی ، اندازه خانه وی یا اینکه چرا فردی متأهل نیست یا بچه ندارد ، خودداری کنید.

فضای شخصی یک چیز بزرگ در فرهنگ انگلیس است. مردم همیشه سعی می کنند بین خود و غریبه ها فاصله بگذارند. گسترش این ترجیح فرهنگی ، در فرهنگ انگلیس از مجاز بودن غذا خوردن در وسایل حمل و نقل عمومی است. بسیاری از افراد اعمال صدا و بوی غذای خود را به دیگران تحمیل می کنند.

آداب غذا خوردن در فرهنگ انگلیس

مردم انگلیس برای آداب و رسوم میز شام حساس هستند. هنگام غذا خوردن باید آرنج روی میز باشد و کارد و چنگال خود را به طور مناسب نگه دارید و غذا با دهان بسته خورده شود.

بدون سر و صدا خوردن یک امر بزرگ است. از همه مهمتر ، تحت هر شرایطی ، در میز شام آروغ نزنید. این یک مصیبت فرهنگی استثنایی خواهد بود.

فرهنگ انگلیسیدر را نگه دارید

اگر از درب خانه عبور می کنید و شخصی پشت سر شما قرار دارد ، مطمئن شوید که در را برای او باز نگه داشته اید.

خرید گروهی

در فرهنگ انگلیس وقتی مردم در رستوران ها بیرون غذا می خورند ، صورتحساب را تقسیم می کنند یا هزینه سفارش خود را پرداخت می کنند. بسیار نادر است که کسی پیشنهاد پرداخت قبض را از طرف سایر غذاخوری ها کند.

عذرخواهی ، پوزش در فرهنگ انگلیس

انگلیسی ها عاشق عذرخواهی هستند – حتی اگر کار اشتباهی نکرده باشند. اگر مثلاً با شخصی انگلیسی برخورد کردید ، احتمالاً او از شما عذرخواهی می کند

این عشق به عذرخواهی از شخصی هنگام درخواست نیز دامن می زند. ا

به عنوان مثال ، اگر آنها کسی را متوقف کنند تا راهنمایی بخواهد ، سپس ممکن است بگویند ، “من از پرسیدن بسیار متاسفم ، اما من گم شده ام. می توانید به من بگویید خیابان X کجاست؟ “. یا اگر آنها در یک مغازه ارزان قیمت می خرند و به جای سکه پول کاغذ دارند ، ممکن است قبل از تحویل پول از صاحب مغازه عذرخواهی کنند.

بنابراین آماده باشید که اگر کسی به شما برخورد کرد یا از کسی درخواست می کنید عذرخواهی کنید

“آداب و معاشرت انسان را می سازد”

بنابراین ، همانطور که این گفته انگلیسی نشان می دهد ، آداب در فرهنگ انگلیس بسیار مهم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید