بیمارستان های آلمان

آلمان یکی از کشورهای پیشرو در ارائه داروی با کیفیت بالا است و پزشکی یکی از شاخه های اولویت دار اقتصاد آلمان است. به لطف تحقیقات بنیادی پزشکی و اکتشافات علمی و همچنین بودجه قابل توجه سیستم بهداشت و درمان ، بیمارستانهای آلمان یک مرکز درمانی شناخته شده است. سالانه حدود 250،000 بیمار از سراسر جهان در آلمان تحت درمان قرار می گیرند. دقت تشخیص در کلینیک های آلمان از 99.8٪ فراتر رفته است. همچنین ، یک تشخیص جامع در یک کلینیک آلمان می تواند در عرض 3 روز انجام شود.  اما کدام بیمارستانهای آلمان بهترین است؟ در این مقاله لیستی از بهترین بیمارستان های آلمان را به همراه توصیه هایی در زمینه انتخاب بیمارستانی کاملاً مناسب با نیازهای پزشکی آورده شده است. معیارهای اصلی برای رتبه بندی ، آمار قابل درمان بیماری ها در بیمارستان ، بررسی بیماران ، رتبه بندی پزشکان بر اساس نشریات معتبر و درگیری علمی کلینیک است.

بهترین بیمارستان های آلمان

-بیمارستان دانشگاه Charite ، واقع در برلین ، رتبه اول را در این رده بندی دارد ، و از نظر مجله معتبر Focus  به عنوان بهترین کلینیک آلمان در سال 2017 انتخاب شد.

– بیمارستان Helios Berlin-Buch از نظر مجله Focus در میان بهترین تجهیزات پزشکی در آلمان قرار دارد. این بیمارستان حداکثر امکانات مراقبت با بیش از 60 بخش ، مرکز و همچنین خدمات اورژانس است.

– بیمارستان دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان دانشگاه مونیخ  بزرگترین کلینیک در آلمان و یکی از قدیمی ترین آنها است. همچنین در رتبه بندی مجله Focus گنجانده شده است و مقام دوم افتخاری را به خود اختصاص داده است.

-بیمارستان دانشگاهی Frankfurt am Main  یکی از بهترین موسسات آموزشی برای متخصصان آینده در آلمان است.

– بیمارستان دانشگاه دوسلدورف  نمونه ای عالی از اقدامات بهداشتی ، پژوهشی و آموزشی با کیفیت بالا است.

– بیمارستان شهر آکادمیس Asklepios Bad Wildungen  به شبکه کلینیک های دانشگاهی تعلق دارد و یکی از بهترین ها در زمینه تجهیزات در کشور محسوب می شود.

بیمارستان های آلمان

– بیمارستان دانشگاه بن  جوانترین بیمارستان آلمان است که موفق به کسب جایگاه در میان ده رتبه برتر Focus شد.

– بیمارستان دانشگاه RWTH آخن  یکی از راحت ترین بیمارستان ها برای بیماران است. در منطقه پارک واقع شده است و توجه بسیاری را به توانبخشی بعد از عمل بیماران متمرکز می کند.

-بیمارستان دانشگاه ارلانگن در رتبه بندی مجله معتبر Focus جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده است. علاوه بر 25 بخش تخصصی ، این کلینیک شامل مرکز سرطان چند رشته ای ارلانگن و مرکز پیوند است.

بیمارستان دانشگاه توبینگن  خدمات بالایی را ارائه می دهد. در اینجا می توانید یک منوی شخصی با یک متخصص تغذیه حرفه ای ایجاد کنید. همچنین امکان همراهی فرد همراه در بخش با بیمار وجود دارد.

دستورالعمل های درمان در بیمارستان های آلمان

بیمارستان های سرطان شناسی در آلمان بر اساس بقای 5 ساله بیماران سرطانی در میان مراکز پزشکی اروپا پیشتاز هستند. به همین دلیل است که درمان سرطان در آلمان بسیار مورد توجه است. بخشهای انکولوژی تعدادی از تکنیکهای مدرن از جمله درمانهای کم تهاجم و با حفظ اندام را به بیماران خود ارائه می دهند. این روش به ویژه در درمان سرطان پستان ، سرطان دهانه رحم ، سرطان پروستات بسیار مهم است. بعلاوه ، بخشهای انکولوژی کلینیکهای آلمان مراکز توانبخشی دارند که بیمار پس از درمان می تواند دوره بهبودی را طی کند. بهترین بیمارستان های آنکولوژی آلمان عبارتند از:

بیمارستان دانشگاه بن

بیمارستان دانشگاه Charite برلین

Asklepios Academic City Hospital Bad Wildungen

بیمارستان های آلمان

بیمارستان های قلب و جراحی در آلمان

این بیمارستای آلمان؛ از تکنیک هایی مانند بای پس کرونر ، جراحی دریچه قلب ، درمان جراحی تومورهای قلب و پیوند قلب استفاده می کنند. بهترین بیمارستان های قلب و عروق آلمان عبارتند از:

بیمارستان دانشگاه Rechts der Isar مونیخ

بیمارستان دانشگاه دوسلدورف

کلینیک جراحی قلب HELIOS کارلسروهه

بخشهای مغز و اعصاب در بیمارستانهای آلمان

این بخش ها، روشهای درمانی ابتکاری را ارائه می دهند که شامل درمان مولتیپل اسکلروزیس با داروهای مدرن مبتنی بر آنتی بادی های مونوکلونال هستند. بخش های مغز و اعصاب همچنین دارای مراکز توان بخشی برای بیماری های عصبی هستند مانند: سکته ، فلج مغزی ، مولتیپل اسکلروزیس ، بیماری پارکینسون و ضربه مغزی. بهترین بیمارستان های مغز و اعصاب عبارتند از:

بیمارستان دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان دانشگاه مونیخ

بیمارستان دانشگاه توبینگن

بیمارستان دانشگاهی فرانکفورت

مراکز ارتوپدی و تروما در آلمان

این مراکز از بیمارستانهای آلمان، بیماری های سیستم اسکلتی عضلانی را درمان می کنند مانند: مفاصل ، ستون فقرات و عضلات. بیمارستانهای آلمان یکی از بهترین بیمارستانهای دنیا در تعویض مفاصل با کیفیت بالا است. فن آوری ها باعث می شوند که اندوپروتز حداقل 20 سال دوام داشته باشد. همه مداخلات باعث آسیب کم می شود و بیمار را قادر می سازد تا به سرعت به زندگی عادی خود برگردد. این بخشها شامل مراکز توانبخشی ارتوپدی هستند که بیمار پس از جایگزینی ، عملکردهای مفصلی را بازیابی می کند. بهترین بیمارستان های آلمان در زمینه ارتوپدی عبارتند از:

بیمارستان دانشگاه Charite برلین

بیمارستان دانشگاه برگماننشیل بوخوم

بیمارستان دانشگاه بن

بیمارستان های آلمان بیمارستان های جراحی مغز و اعصاب در آلمان

این بیمارستانهای آلمان،  به سیستم های ویژه ای مجهز شده اند که به جراحان کمک می کند تا به منطقه ای که در حال کار هستند با کمک دوربین میکرو که تصویر را در زمان واقعی به مانیتور منتقل می کند ، دسترسی داشته کنند. فناوری های رباتیک جراحان مغز و اعصاب را قادر می سازد تا با جلوگیری از حرکات نادرست در حین جراحی ، خطر را به حداقل برسانند. بهترین بیمارستان ها در زمینه جراحی مغز و اعصاب عبارتند از:

بیمارستان دانشگاه Charite برلین

بیمارستان سانا دویسبورگ

بیمارستان دانشگاه مونستر

 بخش چشم پزشکی در آلمان

بهترین بخش چشم پزشکی در آلمان در  بیمارستان دانشگاه بن واقع شده است. گروه چشم پزشکی کلینیک مرکز آموزش چشم پزشکان در آلمان است. این گروه توسط پروفسور فرانك جی. هولتز اداره می شود.

دسته بندی بیمارستان های آلمان

برلین ، هامبورگ ، مونیخ ، بن ، آخن ، فرانکفورت و کلن در رده بندی شهرهای دارای بالاترین سطح زندگی قرار دارند ، بنابراین ، هنگام انتخاب بیمارستان در یکی از این شهر ها ، شما نه تنها مراقبت های پزشکی واجد شرایط را دریافت می کنید ، بلکه همچنین محیط زیست و اجتماعی عالی را تجربه خواهید کرد. قبل از انتخاب کلینیکی که در آن تشخیص ، معالجه یا توانبخشی خواهید شد ، مهم است که بدانید بیمارستان های آلمان به بخش های: دانشگاهی ، خصوصی و شهری تقسیم می شوند.

انتخاب یک بیمارستان برای هر فرد با توجه به تشخیص و نوع درمان وی بستگی دارد.

بیمارستان های دانشگاهی

کلینیک های دانشگاهی در آلمان دارای بخش های پزشکی هستند ، جایی که اساتید به طور مداوم تحقیقات علمی انجام می دهند و آخرین روش های درمان بیماری های مختلف را توسعه می دهند. یکی از بهترین بیمارستانهای اروپا بیمارستان دانشگاه Charite University Berlin در دانشگاه هومبولت است. درمان در بیمارستان دانشگاه گرانتر از یک درمان عادی است.

بیمارستان های آلمان

بیمارستان های خصوصی

بیمارستان های خصوصی رایج ترین نوع موسسات پزشکی برای درمان در آلمان هستند. به طور معمول ، آنها توسط پزشکان تخصص های مختلف از کلینیک های دانشگاه ایجاد می شوند. هزینه درمان در بیمارستان خصوصی توسط دولت کاملاً تنظیم می شود و قاعدتاً کمتر از بیمارستان دانشگاه است. اغلب اوقات بیمارستان های خصوصی در زمینه های خود از جمله کلینیک های ارتوپدی Schön Klinik از کلینیک های پیشرو برخوردار هستند. مزیت انجام معالجه در یک کلینیک خصوصی این است که بیماران در اینجا احساس راحتی بیشتری دارند. به عنوان مثال ، کلینیک باواریایی Klinikum Alpenpark و کلینیک مونیخ  “Arabella”  در یک عمارت قدیمی ، با پارک و منظره کوه ها و دریاچه خدماتشان را ارائه می دهند. چنین شرایطی نه تنها به بهبود جسمی ، بلکه  به بهبود روانی بیماران نیز کمک می کند. بررسی کلینیک های خصوصی آلمان نشان می دهد که بیماران تحت مراقبت کارکنان احساس راحتی می کنند. درمان در کلینیک های خصوصی گرانتر از کلینیک های دولتی است. با این حال ، می توانید به میزان قابل توجهی پس انداز کنید – اگر تشخیص شما بستری در بیمارستان نیست ، می توانید درمان سرپایی را در یک کلینیک خصوصی انتخاب کنید.

بیمارستان شهرداری

به طور معمول ، اینها بیمارستان های یک شهر هستند که در یک شبکه متحد شده اند. سطح خدمات در چنین مراکز درمانی از بیمارستانهای دانشگاهی در آلمان کم نیست. در میان بیمارستان های شهرداری دسته جداگانه ای وجود دارد – درمانگاه های جوامع مذهبی. چنین موسسات پزشکی از انگیزه های نوع دوستی ایجاد شده اند. به طور معمول ، این کلینیک ها کاملاً تخصصی تر هستند و از نظر مالی کم هزینه تر از سایر کلینیک ها می باشند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید