شغل های ایتالیا

زندگی و کار در ایتالیا به نظر یک رویا می رسد ، اما انجام این کار با تحقیق و کار کاملاً قابل دستیابی است.  نرخ بیکاری در ایتالیا 11 می باشد که رقم نسبتا بالایی در اروپا می باشد؛ به همین دلیل ، یافتن کار در ایتالیا ممکن است چالش برانگیز باشد. شغل های ایتالیا به صورت منطقه ای است ، بنابراین جستجوی کار بهتر است زمانی انجام می شود که بدانید در کدام منطقه از ایتالیا به دنبال آن هستید.  همچنین  مهاجرت به ایتالیا از طریق ویزاهای کاری به این صورت می باشد که شما باید از کشور ایتالیا پیشنهاد کاری یا JOB OFFER داشته باشید. پردرآمدترین افراد ایتالیا با 93،000 دلار سالانه متخصصان مدیریت اجرایی و تغییر هستند . کم درآمدترین افراد ایتالیا نیز متخصصان خدمات ، گردشگری و مهمان نوازی با 28000 دلار هستند. در ادامه مقاله به بررسی مشاغل پر در آمد در ایتالیا می پردازیم.

جهانگردی از مشاغل پر در آمد ایتالیا 

گردشگری قسمت عمده ای از درآمد ایتالیا را تشکیل می دهد. انگلیسی زبانان در این صنعت یک مزیت دارند ، زیرا تسلط به زبان آنها به طور موثر آنها را قادر می سازد تا با مسافران ارتباط برقرار کنند. بسیاری از مشاغل مورد نیاز انگلیسی زبانان در صنعت گردشگری وجود دارد. هتل ها ، رستوران ها ، جاذبه های گردشگری ، مسافرخانه ها و آبگرم ها به دنبال انگلیسی زبانان هستند تا از امکانات خود استفاده کنند.

شغل های ایتالیامعلمان انگلیسی زبان در ایتالیا

در سال های اخیر ، مدارس ایتالیا شروع به اجرای دروس به زبان انگلیسی کرده اند که این امر تقاضا برای معلمان انگلیسی زبان در ایتالیا را افزایش داده است. رشته های گسترده ای از آموزش در ایتالیا وجود دارد ، از جمله در مدارس ابتدایی ، دبیرستان ها ، دانشگاه ها و موسسات زبان. موسسات خصوصی معمولاً از مزایا ، حقوق و امنیت شغلی بهتری نسبت به مدارس دولتی برخوردار هستند.

ترجمه و تفسیر از شغل های ایتالیا

در ایتالیا تقاضا برای ترجمه و تفسیر زیاد است. این حرفه ها به دنبال افرادی هستند که به دو زبان ایتالیایی و انگلیسی مسلط هستند. ترجمه و تفسیر شغل در شهرهای بزرگ شمال ایتالیا مانند رم به راحتی در دسترس است. این مشاغل معمولاً به ازای هر پروژه مبلغی یکسان پرداخت می کنند و به مترجمان توصیه می شود که از طریق آژانس کار کنند.

شغل های ایتالیاAu Pair یا پرستار بچه از دیگر مشاغل پر درآمد ایتالیا

کار به عنوان au pair یا پرستار بچه یک کار محبوب برای افرادی است که خارج از دانشگاه یا به دنبال کار نیمه وقت هستند. والدین ایتالیایی معمولاً پرستار بچه های انگلیسی  زبان را استخدام مینمایند تا فرزندانشان در معرض این زبان قرار بگیرند و دوزبانه شوند.

پر درآمدترین شغل های ایتالیا بر اساس منطقه یا شهر

در شهرهای مختلف ایتالیا ممکن است رده بندی درآمد شغل های ایتالیا متفاوت باشد در جداول زیر پردرآمدترین مشاغل در شهرهای معروف ایتالیا، بر اساس شهر دسته بندی شده است:

پردرآمدترین شغل های ایتالیا در شهر میلان:

میلان پایتخت جهانی مد و طراحی است ، همچنین محل استقرار بورس اوراق بهادار ملی ایتالیا است. دفتر مرکزی برخی از شرکت های بزرگ ایتالیا مانند Unicredit ، Telecom Italia Mobile (TIM) ، Vodafone ایتالیا ، Odeon TV ، Fininvest ، Esselunga ، Gucci و Alfa Romeo هستند. پردرآمدترین میلان متخصصین خدمات مالی با 94000 دلار سالانه هستند. کم درآمدترین میلان مربوط به بخشهای دولتی و غیرانتفاعی با 30،000 دلار است.

بهترین شرکت پردرآمد در میلان L Catterton  است که متوسط ​​حقوق 220،000 دلار را ارائه می دهد.

فعالیت

میانگین درامد
خدمات مالی 94000 دلار
مدیریت اجرایی و تغییر88000 دلار
بخش قانونی74000 دلار
فروش و توسعه تجارت59000 دلار
کنترل مالی و استراتژی56000 دلار
لجستیک ، عملیات و خرید53000 دلار

پردرآمدترین شغل های ایتالیا در بولونیا:

پردرآمدترین افراد بولونیا با 178،000 دلار سالانه متخصصان مدیریت اجرایی و تغییر هستند . کمترین دستمزد بولونیا متخصصان مشاوره ، حسابداری و خدمات حرفه ای با 31000 دلار است.

بهترین شرکت پرداخت کننده در بولونیا KPMG است که متوسط ​​حقوق 31000 دلار ارائه می دهد.

 

فعالیتمیانگین درامد
مدیریت اجرایی و تغییر178000 دلار
فروش و توسعه تجارت68000 دلار
کنترل مالی و استراتژی49000 دلار
بازاریابی ، محصول و ارتباطات47000 دلار
توسعه فناوری اطلاعات و نرم افزار45000 دلار
برنامه و مدیریت پروژه42000 دلار

پردرآمدترین شغل های ایتالیا در تورین:

پردرآمدترین تورین با داشتن 83000 دلار سالانه ، متخصصان مدیریت اجرایی و تغییر هستند . کمترین دستمزد در تورین ، متخصصان مهندسی با 34000 دلار است. بهترین شرکت در تورین CNH Industrial است که متوسط ​​حقوق 58000 دلار را ارائه می دهد.

 

فعالیتمیانگین درامد
مدیریت اجرایی و تغییر83000 دلار
لجستیک ، عملیات و خرید71000 دلار
فروش و توسعه تجارت59000 دلار
بازاریابی ، محصول و ارتباطات52000 دلار
تحقیق و توسعه ، داروسازی و بیوتکنولوژی47000 دلار
آموزش و تحقیقات43000 دلار

 

پردرآمدترین شغل های ایتالیا در رم:

پردرآمدترین افراد رم با 107000 دلار سالانه متخصصان مدیریت اجرایی و تغییر هستند . کمترین دستمزد روما متخصصان داده با 39000 دلار هستند. بهترین شرکت پردرآمد در رم ، شرکت Enel است که متوسط ​​حقوق 97000 دلار را ارائه می دهد.

 

فعالیتمیانگین درامد
مدیریت اجرایی و تغییر107000 دلار
قانونی و قانونی83000 دلار
فروش و توسعه تجارت65000 دلار
خدمات مالی59000 دلار
کنترل مالی و استراتژی56000 دلار
بازاریابی ، محصول و ارتباطات55000 دلار

 

شغل های ایتالیاهمچنین در حال حاضر بیشترین شغل های ایتالیا عبارتند از:

  • اقتصاددان
  • مربی حرفه ای ؛
  • مهندس برق؛
  • مترجم (مترجمان انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی و آلمانی زیادی در ایتالیا وجود دارد ، آنها بیشتر مترجم برای زبانهای :روسی ، چینی ، عربی ، مراكشی ، تونس ، الجزایر ، بنگالی ، اردو ، پشتون ، پنجابی مورد نیاز هستند)
  • ریاضیدانان ، به ویژه برای امور مالی و مجری
  • مشاغل بهداشتی (به ویژه پرستار ، فیزیوتراپیست ، گفتاردرمانگر) ؛
  • توسعه دهنده ، هم برای وب و هم برای نرم افزار ؛
  • تراشکار (که تنها شغلی است که برای آن نیازی به مدرک دانشگاهی ندارید) ؛
  • فروشنده و مدیر فروش ، برای احراز این شغل شما به تحصیل نیاز ندارید ، باید بتوانید کالاها و خدمات را بفروشید .

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید